Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Waar moet ik op letten als ik een goedkoop, simpel autootje wil kopen? Ik zoek nu op marktplaats maar dit is allemaal nieuw voor mij.
Mariska_28 schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar schoot mij te binnen tijdens het uitmesten
Ik maak altijd de grap dat een kg voer 2 kg mest oplevert, maar ik vroeg mij af hoe dat echt zou zitten. Stel je houdt precies bij hoeveel kg er gegeten en gedronken wordt, hoeveel kg wordt er dan netto "verbrand"? Was al even gaan googelen, maar kon het antwoord zo 1-2-3 niet vinden..
Mariska_28 schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar schoot mij te binnen tijdens het uitmesten
Ik maak altijd de grap dat een kg voer 2 kg mest oplevert, maar ik vroeg mij af hoe dat echt zou zitten. Stel je houdt precies bij hoeveel kg er gegeten en gedronken wordt, hoeveel kg wordt er dan netto "verbrand"? Was al even gaan googelen, maar kon het antwoord zo 1-2-3 niet vinden..
gerlindie schreef:On a relatief note:
Ik wilde pas iets uittesten, dus ik ben op de weegschaal gaan staan.
Toen heb ik binnen vijf minuten een halve liter water opgedronken, en ben meteen weer op de weegschaal gaan staan.
Maar in plaats van een halve kilo, was ik maar 200 gram zwaarder.
Hoe kan dat ooit?
Macs schreef:Thanks voor jullie tips! Aziatische auto wordt het zeker, merk en model waar we al goede ervaringen mee hebben