Ik ga naar zijn huis! Hij gaat voor me koken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Vorige keer was op neutraal terrein jaMaar we hebben wel even het een en ander besproken zodat ik het wat minder spannend vind
mirthheee schreef:Ik heb nu volgendeweek vrijdag een date maar mijn date van laatst wilt nog een date, maar ik wil die van vrijdags even afwachten... wat zouden jullie doen? Wanneer informeren jullie de ander dat je nog een date hebt lopen of uberhaupt dat je nog even wilt wachten?
Citaat:Oef, lastig! Precies die situatie heb ik ook gehad met 'mijn' foute man. Sprak toen ook een andere leuke gast, die paste echt in het 'perfecte plaatje' zeg maar. Uiteindelijk heeft de foute man het toch gewonnen van de brave, safe man. Als er vanaf het begin vuurwerk is, moet je daar soms ook gewoon een tijdje van genieten
Dani199764 schreef:mirthheee schreef:Ik heb nu volgendeweek vrijdag een date maar mijn date van laatst wilt nog een date, maar ik wil die van vrijdags even afwachten... wat zouden jullie doen? Wanneer informeren jullie de ander dat je nog een date hebt lopen of uberhaupt dat je nog even wilt wachten?
Ik zou het wel gewoon aangeven, eerlijkheid is wel zo fijn, dan weet die andere persoon ook waar die aan toe is.
Maar die date van laatst.. T klinkt alsof je twijfelt of je nog een keer wil afpreken en dus liever eerst met die andere afspreekt, maar dan is die eerste toch eigenlijk gewoon niet leuk genoeg?
hyppolyte schreef:oh wow, daar zou ik echt wel op afknappen eerlijk gezegd. Ik zou het lekker laten zitten, ik heb het ook wel eens gedaan hoor, maar meestal is zo'n 2e date toch niks meer.
hyppolyte schreef:Ik heb het ook nog niet uitgesproken, krijg het niet over mijn strot. Maar fiets it, het is leuk, hij is leuk, we matchen echt op alle vlakken en ja, er zijn een paar dikke vette alarmbellen. Maar weet je, fiets it! Ik ben al 8 jaar vrijgezel, ik hou alles en iedereen altijd maar af, want ja je moet niet met een verkeerd type opgezadeld zitten, altijd superkritisch en oliebol. Maar dit voelt gewoon lekker. En al duurt het een halfjaar en is het zo'n rare relatie, dan is dat maar zo. Heb ik het iig weer leuk gehad
.
Flessuh schreef:Zo hè hoe alcoholistisch willen sommige mensen over komenelke foto ten minste 1 glas of fles wijn er bij.. op alle 8 foto's
![]()
Daarom blijft Tinder toch leuk vermaak..
Dani199764 schreef:bij mij wil het tinderen niet meer zo.. Heb eigenlijk al iemand gewoon uit mijn omgeving die ik heel leuk vind, best al een tijdje, maar weet dat hij al bezig is met iemand anders (die ik ook ken) ook zijn we beide redelijk introvert dus durf niet zo goed met hem te praten. Ondanks dat ik weet dat t nooit wat met die jongen kan worden merk ik dat ik wel bij bijna iedereen op tinder nu op kruisje drukNet of ik steeds naar iemand op zoek ben die op hem lijkt, maar toch is het hem niet dus ja.. dan maar weer kruisje
Dani199764 schreef:bij mij wil het tinderen niet meer zo.. Heb eigenlijk al iemand gewoon uit mijn omgeving die ik heel leuk vind, best al een tijdje, maar weet dat hij al bezig is met iemand anders (die ik ook ken) ook zijn we beide redelijk introvert dus durf niet zo goed met hem te praten. Ondanks dat ik weet dat t nooit wat met die jongen kan worden merk ik dat ik wel bij bijna iedereen op tinder nu op kruisje drukNet of ik steeds naar iemand op zoek ben die op hem lijkt, maar toch is het hem niet dus ja.. dan maar weer kruisje
[/quote]Citaat:Trek je stoute schoenen aan, stap op hem af en maak een praatje. Wat vind hij erg leuk, hobby bv. Lees je een beetje in, kom met een leuk weetje of nieuwtje erover en het ijs is gebroken. Wie niet waagt wie niet wint. Hoezo zou je hem nooit kunnen krijgen?!