Hahaha! Herkenbaar!! Ik heb het om 19u gekocht, om 20u ingepakt en toen ik het net in de doos wilde leggen wist ik van één ding ook al niet meer wat het was
Silly1972
Geplaatst: 01-12-16 22:48
Ik heb in principe alles, en netjes op budget, maar wil nog wat extra's, maar weet niet of ik het kan vinden. Zaterdag nog even de stad in, gelijk nog wat halen om mijn hint af te maken. Opvulmiddel heb ik genoeg, maar heb dan ook een grote doos en veel kleine kadootjes.
Nou lieve SS (of andere vrijwilliger ), die praline letter is alsnog welkom want helaas had Stamper haar Lidl ze ook niet meer op voorraad! (Maar wel super lief dat Stamper het heeft willen proberen!)
plutolover
Geplaatst: 01-12-16 23:14
UMayDream schreef:
Nou lieve SS (of andere vrijwilliger ), die praline letter is alsnog welkom want helaas had Stamper haar Lidl ze ook niet meer op voorraad! (Maar wel super lief dat Stamper het heeft willen proberen!)
Ik ga morgen na de Lidl (grote) zal voor je kijken welke zocht je ook al weer?
Ik ga morgen ook naar de Lidl... dan kan ik voor je kijken.. maar ben er een beetje bang voor.. ik zag dat ze het assortiment al aan het veranderen waren naar kerst-snacks...
Zo, dat moest er even uit, maar het is gelukt. Ik had bedacht 1 van de cadeautjes zelf te maken, maar dat liep natuurlijk allemaal anders dan gepland. Geloof dat ik dat ding wel 6 keer heb gemaakt inmiddels . Nou nog inpakken en dan wil ik hem voorlopig ook niet meer zien, ik heb er pijn van. Maar ik hoop dat mijn lootje er wel blij mee gaat zijn .
Ik had de eerste cadeautjes al super vroeg maar moet de laatste nog kopen. Heb nog geen eens inpakpapier. Maar de sinterklaas surprise gaat helaas even voor.
Hier ook iets zelf gemaakt Asleytjuhh, ik maak een cadeautje zelf. Kan zijn wat de bokker postte, wat de bokker op het do lijstje zette of wat ik bij die bokker vind passen