Confession: Morgen heb ik eigenlijk een Halloween feestje, maar ik heb zo'n hekel aan dat verkleden. Dus maar gewoon gezegd dat ik al een andere afspraak heb op die datum. Vorig jaar heb ik precies hetzelfde gezegd trouwens.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_sharonnn schreef:Confession: ik geef de man die de badkamer bouwt (huurhuis) geen koffie, omdat ik niet met m wil praten

dus ik hoop maar dat ik niet te veel ben aangekomen straks...
Oyeru schreef:Ik ben bezig met afvallen maar ik ben nu een weekje bij mijn oma in Polen op bezoek en alles is zo lekkerdus ik hoop maar dat ik niet te veel ben aangekomen straks...
Tiffany schreef:Confession:
Mijn vriend heeft mijn baby-shower verklapt. Eerst was ik hem heel dankbaar en kwam ik ook helemaal opgetut en mooi aan. (Normaal op zondag altijd hanna tok 2.0) .
Nu ben ik er best pissed over omdat ik vind dat hij mijn verrassing heeft verpest en best wel wat meer moeite had mogen doen mij netjes de deur uit te krijgen. Nu was het zo makkelijk voor hem.
![]()
![]()
zo heeeeerlijk vrouw dit. 
Froukje schreef:Kan er echt een hekel aan hebben als mensen gewoon hun werklui maar buiten laten staan met hun broodje terwijl ze zelf lekker binnen zitten te eten.
Kan me best voorstellen dat als ze een half uur bezig zijn je dat niet doet, maar wat is er mis met even een kopje koffie aanbieden als ze meerdere uren bezig zijn?
Op het werk krijg je toch ook koffie van de baas ipv dat zelf mee te nemen in een thermosfles?
Maar goed, hier krijgen ze dus ook gewoon eten aangeboden als ze hier meerdere uren/hele dag bezig zijn ookal hebben ze hun eigen brood mee.
Zelfs de stratenmakers die hier de stoep opnieuw gelegd hebben hebben brood en koffie gehad. Idd, kost niks en je doet ze er een groot plezier mee.