Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JolisaJ

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:12

Bloodmary en vanspeijk: Geweldig! _O-

Confession: Morgen heb ik eigenlijk een Halloween feestje, maar ik heb zo'n hekel aan dat verkleden. Dus maar gewoon gezegd dat ik al een andere afspraak heb op die datum. Vorig jaar heb ik precies hetzelfde gezegd trouwens. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:14

Ik heb echt een enorme hekel aan geurkaarsen, ze zijn lelijk, ze stinken en de geur is veel te heftig... 1 is al te veel. :r

Net als al het andere waar een geur vanaf komt trouwens. Gebruik ook deo zonder parfum want ik heb al gewone parfum op en anders vind ik dat te heftig.
Gok dat ik een gevoelige neus heb. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:17

Ook een keertje een kind met het karretje 'per ongeluk'geramd in de winkel.En ik ben zelf moeder O:)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:29

Mijn confession
Ik zit vandaag alleen op de afdeling maar heb echt totaal geen motivatie. Ik moet een orderbevestiging maken, wat ik nog maar 2 keer heb gedaan, maanden terug, en weet niet meer precies hoe. Ook zo fijn -_-

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:06

Confession
ik zit op t werk, er is niks te doen, ik kan voor school aan de gang, maar zit al hele morgen te bokken, en ik vind t heerlijk! :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:31

Confession: Een "vriendin" van mij is nog steeds niet langsgekomen om ons huis te bewonderen (Hebben al 3 maanden de sleutel). Als ik iets voorstel, geeft zij de meest onmogelijke tegenvoorstellen (om 8 uur 's ochtends, terwijl ik er pas vanaf vandaag woon of rond etenstijd). Nu zegt ze dat ze vanavond tussen 5 en half 6 kan langskomen. Ik moet uiterlijk kwart voor 6 weg, maar uit principe ga ik weg om half 6.

chantalxoxox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:20

confession: Ik ben op mijn werk en heb de afgelopen 5 uur (ja lees 5 uur) besteed aan het lezen van dit hele topic :j terwijl ik andere dingen hoor te doen. Met als gevolg dat ik straks moet overwerken... :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:21

Confession: ik geef de man die de badkamer bouwt (huurhuis) geen koffie, omdat ik niet met m wil praten

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:46

Confession: Ik ben de laatste spullen aan het inpakken in mijn oude kamer en ik wist dat ik veel spullen had, maar er staan nu alweer 6 volle dozen op de gang en ik ben denk ik net over de helft.... Ik moet wel zeggen dat 3,5 doos kleding is, maar dan nog. Ik ben er eerlijk gezegd best van geschrokken en ga met alles uitpakken maar eens even flink sorteren en opruimen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:53

_sharonnn schreef:
Confession: ik geef de man die de badkamer bouwt (huurhuis) geen koffie, omdat ik niet met m wil praten

Dit ken ik :')
Ik verstop me dan ook nog op mijn kamer en ga gamen :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 16:15

sterreke98 schreef:
_sharonnn schreef:

Dit ken ik :')
Ik verstop me dan ook nog op mijn kamer en ga gamen :')

Nouja, het is mijn huis :D
Niet zo netjes van me..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:42

_sharonnn schreef:

Inhakend op deze confession zal ik de mijne ook maar doen: ik geef nooit bouwvakkers of klussers koffie, ik snap niet dat mensen zelf geen eten/drinken meenemen naar hun werk en vind het eigenlijk bizar dat er min of meer verwacht wordt dat ze overal wel even een kwartiertje kunnen gaan zitten om koffie te drinken. Bij mij dus niet :Y)
Uitzondering wil ik wel maken overigens als ze een halve dag bezig zijn, maar een half uurtje komen klussen en een kwartier koffie drinken, doei :wave:

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:46

Wauw wat een gastvrijheid... :=
Ik bied altijd een kop koffie aan, kost geen drol en als je er mensen blij mee kan maken waarom niet :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:47

Ik bied ook altijd een kop koffie aan. Meestal drinken ze het gewoon tijdens het werk op en gaan ze er niet bij zitten. :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:48

Confession: iemand heeft me gisteren ochtend geappt maar ik heb geen zin op te reageren dus ik open het berichtje niet

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:49

guusje_h schreef:
Confession: iemand heeft me gisteren ochtend geappt maar ik heb geen zin op te reageren dus ik open het berichtje niet

Dat doe ik met een berichtje van een week geleden _O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:53

Kan er echt een hekel aan hebben als mensen gewoon hun werklui maar buiten laten staan met hun broodje terwijl ze zelf lekker binnen zitten te eten.

Kan me best voorstellen dat als ze een half uur bezig zijn je dat niet doet, maar wat is er mis met even een kopje koffie aanbieden als ze meerdere uren bezig zijn? :?

Op het werk krijg je toch ook koffie van de baas ipv dat zelf mee te nemen in een thermosfles?

Maar goed, hier krijgen ze dus ook gewoon eten aangeboden als ze hier meerdere uren/hele dag bezig zijn ookal hebben ze hun eigen brood mee.
Zelfs de stratenmakers die hier de stoep opnieuw gelegd hebben hebben brood en koffie gehad. Idd, kost niks en je doet ze er een groot plezier mee.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:08

Ik hoop dat er een meisje blijft zitten in mijn klas, kan haar echt niet uitstaan, wát een zeikwijf.

Nummero 2 Ik zit nu in een groepje, met een jongen waar ik nog wel een oogje op heb, maar nu moet ik met hem praten en ben zo onzeker en kluns en als ik iemand niet bepaald goed ken dan ga ik stotteren, wil enorm graag met hem praten maar ben daar te onzeker voor :o

Nummero 3 Ik heb alleen maar zoet vandaag gegeten, heb er een beetje spijt van :')

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:10

Ik erger me kapot aan mijn vader die de hele dag loopt te eten, en hij zeurt dan ook nog over dat hij te dik is, dan gaan mijn handen echt trillen... Hou toch eens op! :')

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:13

Ik ben bezig met afvallen maar ik ben nu een weekje bij mijn oma in Polen op bezoek en alles is zo lekker :o dus ik hoop maar dat ik niet te veel ben aangekomen straks...

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:20

Confession:

Mijn vriend heeft mijn baby-shower verklapt. Eerst was ik hem heel dankbaar en kwam ik ook helemaal opgetut en mooi aan. (Normaal op zondag altijd hanna tok 2.0) .

Nu ben ik er best pissed over omdat ik vind dat hij mijn verrassing heeft verpest en best wel wat meer moeite had mogen doen mij netjes de deur uit te krijgen. Nu was het zo makkelijk voor hem.

:D :D :D

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:45

Oyeru schreef:
Ik ben bezig met afvallen maar ik ben nu een weekje bij mijn oma in Polen op bezoek en alles is zo lekker :o dus ik hoop maar dat ik niet te veel ben aangekomen straks...

Oeh lekker, Pools eten! :9 :j

Ik heb allemaal bladerdeeg hapjes in de oven zitten, waar ik zo mee op de bank plof ipv normaal, gezond avondeten. :+
Ben ongesteld, dus dan heb ik het nodig. :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:19

Tiffany schreef:
Confession:

Mijn vriend heeft mijn baby-shower verklapt. Eerst was ik hem heel dankbaar en kwam ik ook helemaal opgetut en mooi aan. (Normaal op zondag altijd hanna tok 2.0) .

Nu ben ik er best pissed over omdat ik vind dat hij mijn verrassing heeft verpest en best wel wat meer moeite had mogen doen mij netjes de deur uit te krijgen. Nu was het zo makkelijk voor hem.

:D :D :D

_O- zo heeeeerlijk vrouw dit.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:42

Wij hebben altijd koffie + vlaai en lekkers gehad als er bouwvakkers kwamen klussen.
Vaak worden mensen er ook gemakkelijker van als ze warm ontvangen worden. Zo hadden pap en mam bij de bouw van dit huis dankzij de gastvrijheid best wel wat korting gekregen op onverwachte kosten :)
Pap zegt altijd dat je "werknemers" goed moet behandelen en te vriend moet houden ^^

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:16

Froukje schreef:
Kan er echt een hekel aan hebben als mensen gewoon hun werklui maar buiten laten staan met hun broodje terwijl ze zelf lekker binnen zitten te eten.

Kan me best voorstellen dat als ze een half uur bezig zijn je dat niet doet, maar wat is er mis met even een kopje koffie aanbieden als ze meerdere uren bezig zijn? :?

Op het werk krijg je toch ook koffie van de baas ipv dat zelf mee te nemen in een thermosfles?

Maar goed, hier krijgen ze dus ook gewoon eten aangeboden als ze hier meerdere uren/hele dag bezig zijn ookal hebben ze hun eigen brood mee.
Zelfs de stratenmakers die hier de stoep opnieuw gelegd hebben hebben brood en koffie gehad. Idd, kost niks en je doet ze er een groot plezier mee.

Oh maar zo erg is t bij mij niet hoor :D

Deze man woont vlakbij en eet gewoon thuis tussen de middag. Hij is alleen steeds weg, spullen halen en brengen en ik vind t dan lastig om wat aan te bieden, want dan moet ik ervoor thuisblijven :=