Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ProudHorse schreef:Captain schreef:Ik heb nog zo'n oude kruik. Eerst laagje koud water, dan kokend water, dan al het stoom eruit duwen en dichtdraaien. Kan niks mee gebeuren, behalve je dan blijkbaar verbranden.
Misschien zo een kopen met kersenpitten? Kan je even in de magnetron doen, heerlijk warm en geen kans op verbranden
Steeph schreef:Waarom Bokkers soms zo snel op hun teentjes getrapt zijn... Zijn hun tenen dan gewoon zo lang of kan er iemand heel goed mikken?
Rebecca schreef:gohya schreef:Is dat geen huidvet? oftewel talg?
Iel klinkt bah , het gaat moeilijk eruit .. het wikkelt zich om het stokje en dan het knopje moet je het zien overheen te wippen
ElineS schreef:amkeVH schreef:Deze vraag gaat raar klinken:
Waarom komen dr bij sommige dieren gewoon moeiteloos drollen uitgerold? (bv paarden, ratjes)
En moeten sommige dieren persen? (Mensen, honden, katten)
Dit is echt iets waar ik nooit over heb nagedacht, maar wat ik nu wil weten haha, want geen flauw idee.
Tigress schreef:Waarom mag je blaren niet doorprikken? Ik heb een gigantische blaar op mijn kleine teen zitten en het doet ontzettend pijn
BeSen schreef:Zo'n ding met kersenpitten idd! Het enige wat er kan gebeuren ia dat de putten eruit gaan maar dat heb ik nog nooit gehoord
Gracezellaa schreef:Hoe lang kun je kliekjes in de koelkast bewaren? Ik heb komende week niet veel tijd om te koken en heb dus vandaag extra gekookt. Hoeveel dagen zouden jullie zoiets laten staan?
Sleeper schreef:fjordjes schreef:Ronde dozen zijn lastiger te lijmen in de dozenmachine. (werk in een pizza fabriek)
Lijmen? De dozen worden toch in elkaar gevouwen en toch niet gelijmd? Ronde dozen vouwen is wel wat lastiger denk ik.