tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 00:21

Mwah ik vind het ook een vreemd antwoord van die gozer. Toen ik dacht dat mijn date ook verliefd op mij was appte wij ook non stop. Zelfs toen het duidelijk was van niet. Maarja... dat blijft altijd een raadsel :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 09:48

Ik moet zeggen dat ik het zelf ook super vervelend vind als iemand mij elke dag appt over elke scheet en puf. Maar inderdaad maar vreemd dat ie denkt dat je dan nog altijd verliefd op hem bent, terwijl je duidelijk hebt gemaakt van niet. Ik zou (als je echt nog vrienden wil blijven) hem gewoon meer met rust laten. Zo niet, dan laat je die gozer gewoon volledig met rust.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:06

Het gaat hier even wat minder.. de eerste week natuurlijk gewoon poedersuiker :+ , maar dat is begrijpelijk. Heb toen in die week ook gezien dat een zelfmoord poging heeft gedaan. (Dit heeft ze me niet zelf gestuurd hoor! Ik ben erachter gekomen door zelf op haar account te kijken en een berichtje te lezen). Daar schrok ik wel heel erg van. Ik weet dat ze suïcidaal is, ik weet dat ze aan het begin van onze relatie pogingen heeft gedaan. Ik wist ook dat ik degene was die haar hier hield, maar ze heeft me er nooit mee gemanipuleerd of het ooit überhaupt tegen mij gezegd. Het was me even helemaal ontglipt toen ik het uit maakte... pas toen ik dat bericht las dacht ik "Oh ja... nu ik er niet meer ben.."
Ik heb me de hele dag misselijk gevoeld, maar geen contact opgenomen.
De tweede week ging het best goed, maar nu de derde en vierde week.. Ik mis haar zo verschrikkelijk erg. Niet in de zin van "ik wil haar terug", maar ik wil gewoon vrienden zijn. Ik wil weer lol kunnen hebben met haar, weer rollenspellen doen en samen verhalen schrijven! Elke dag kom ik wel iets tegen waardoor ik moet lachen en het eerste wat ik denk is "dat ga ik haar sturen!" En dan besef ik me.. dat kan niet meer.
Aan de ene kant wil ik NU een leuke meme naar haar sturen en doen alsof er niets gebeurd is en gewoon weer vrienden zijn, als zij dat bij mij zou doen dan ben ik zou ik dat echt heel leuk vinden, maar ik weet dat zij dat niet kan. Ze zou misschien kwaad op me worden.

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik contact op moet pakken en gewoon vrienden moet blijven.. misschien is het een slechte keus, misschien wil zij het niet en die afwijzing zou hard aankomen. Zij heeft veel vrienden, ik geen, ze heeft me veel minder nodig..

Iets anders wat ik eigenlijk nog moeilijker vind is hoe mijn ""vrienden"" ermee om zijn gegaan. Eerst nam ik me voor er niemand iets over te vertellen, maar na een paar dagen brak het me teveel op en heb ik mijn beste vriendin een berichtje gestuurd met dat het uit was en dat het niet goed met me ging.

"Oh dat is naar, misschien moet je gaan slapen"
"Ja ik lig ook al in bed.."
"Welterusten."

Dat was het. De dagen daarna op school niets erover gehoord, ze heeft me niet eens even opgezocht. Ze was de enige aan wie ik het toevertrouwde en ik kreeg 0 reactie. Paar dagen daarna ging ik met haar en een andere ""vriendin"" uiteten en weer, niks over gezegd. Maar wel uitgebreid vertellen over haar nieuwe vriendje. (Wat ik haar wel heel erg gun en heel lief over ben tegen haar, maar het is gewoon zo... tactloos)

Die andere vriendin had laatst ruzie met haar vriend en die was aan het janken erover, en toen werd ze helemaal getroost (terwijl het niet eens goede vrienden zijn), maar ik kan niet eens een simpele "hey, hoe gaat het met je?" Krijgen? Iedereen die erachter is gekomen doet er zo koel over. Alsof het niets is dat een relatie na 3 jaar verbroken wordt! Niemand die vraagt hoe ik me voelde, niemand die me vertelde dat het wel goed zou komen! Alleen maar omdat ik niet zoals sommigen begin te huilen betekent niet dat ik van binnen niet ontzettend verdrietig ben!

Echt dat hele "steun van anderen" is zo overrated, ga ik dus ook NIET nog een keer doen. De enige reden waarom ik het anderen liet weten was juist omdat ik dacht dat het beter was om voor deze ene keer het te delen ipv alles van binnen opkroppen zoals gewoonlijk. Nou als ik het opkrop hoef ik ten minste niet geconfronteerd te worden met hoe weinig mensen het wat kan schelen! |(

En juist omdat het allemaal zo in mijn hoofd zit en het er niet uit kan begin ik weer over mijn ex te dromen. De meest realistische dromen die je maar kan voorstellen, net zoals bij mijn eerste relatie.... Ik mis haar zo.. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:20

Ik zou haar niet sturen. Eventjes zelf helen en erover geraken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:26

Een hele dikke knuffel voor jou Lestrange.

Klinkt alsof je niet de juiste mensen om je heen hebt..en ik weet hoe mensen op zichzelf gericht kunnen zijn inderdaad.
Ook denk ik dat je teveel verwacht dat anderen er uit zichzelf over gaan beginnen, en door die verwachting krijg je teleurstelling.
Ik denk dat het goed is om te benoemen op het moment dat ze tactloos bezig is, hoe jij je daar bij voelt. En krijg je alsnog weinig reactie dan zou ik echt gaan investeren in andere mensen die er wel voor je zijn.

En ik snap dat je je ex hierdoor nog meer mist en dat je geschrokken bent van haar zelfmoordpoging. Maar bedenk ook even hoe ze jouw behandeld heeft...en de reden waarom je het uitgemaakt hebt. Sterkte in ieder geval!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:43

Lieve Lestrange,

Ik denk ook dat mensen aannemen dat je er liever niet over praat, omdat je het ook al niet meteen verteld hebt. Ik merkte dat ook bij de mensen die er later pas achter kwamen dat ik en mijn vriend op oudejaarsdag uit elkaar zijn gegaan. Een reactie van "Oh, ze praat er waarschijnlijk liever niet over, dus ander onderwerp". Bij mij was dat veelal ook wel zo, ik was er voor mijzelf prima over uit hoe ik me er onder voelde, daar had ik de mening van een ander niet in nodig en wilde het niet een groter drama maken dan het was.

Ik weet zeker dat als jij (enkele van) jouw vrienden meer betrokken had bij je relatie en later in je verdriet toen het uit ging, dat zij dan ook veel meer aandacht voor jou gehad zouden hebben.

Daarnaast leest jouw relatie, voor mij althans, meer als een hele goede "penvriendin", dan een standaard relatie, in de zin van nabijheid en de mogelijkheid om fysiek samen te zijn (in welke vorm dan ook).
Hoewel jij emotioneel erg betrokken bent geweest in jouw relatie met dat meisje, is het voor veel mensen die een dergelijke relatie niet (her)kennen, niet in te schatten dat jouw break-up emotioneel even zwaar kan zijn als een fysieke relatie.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? Ik wil absoluut niet afdoen aan jouw gevoel, alleen een beetje meer inzicht geven in hoe anderen er mogelijk naar kijken.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:10

Elisa2 schreef:
Een hele dikke knuffel voor jou Lestrange.

Klinkt alsof je niet de juiste mensen om je heen hebt..en ik weet hoe mensen op zichzelf gericht kunnen zijn inderdaad.
Ook denk ik dat je teveel verwacht dat anderen er uit zichzelf over gaan beginnen, en door die verwachting krijg je teleurstelling.
Ik denk dat het goed is om te benoemen op het moment dat ze tactloos bezig is, hoe jij je daar bij voelt. En krijg je alsnog weinig reactie dan zou ik echt gaan investeren in andere mensen die er wel voor je zijn.

En ik snap dat je je ex hierdoor nog meer mist en dat je geschrokken bent van haar zelfmoordpoging. Maar bedenk ook even hoe ze jouw behandeld heeft...en de reden waarom je het uitgemaakt hebt. Sterkte in ieder geval!

Ja klopt.. Ik ga er nu niet veel aan veranderen aangezien ik toch in mijn examenjaar zit en volgend jaar helemaal overnieuw kan beginnen. Ik vind het alleen zo naar dat simpel wat steun al teveel is, terwijl ik normaal nergens voor vraag

Daphara schreef:
Lieve Lestrange,

Ik denk ook dat mensen aannemen dat je er liever niet over praat, omdat je het ook al niet meteen verteld hebt. Ik merkte dat ook bij de mensen die er later pas achter kwamen dat ik en mijn vriend op oudejaarsdag uit elkaar zijn gegaan. Een reactie van "Oh, ze praat er waarschijnlijk liever niet over, dus ander onderwerp". Bij mij was dat veelal ook wel zo, ik was er voor mijzelf prima over uit hoe ik me er onder voelde, daar had ik de mening van een ander niet in nodig en wilde het niet een groter drama maken dan het was.

Ik weet zeker dat als jij (enkele van) jouw vrienden meer betrokken had bij je relatie en later in je verdriet toen het uit ging, dat zij dan ook veel meer aandacht voor jou gehad zouden hebben.

Daarnaast leest jouw relatie, voor mij althans, meer als een hele goede "penvriendin", dan een standaard relatie, in de zin van nabijheid en de mogelijkheid om fysiek samen te zijn (in welke vorm dan ook).
Hoewel jij emotioneel erg betrokken bent geweest in jouw relatie met dat meisje, is het voor veel mensen die een dergelijke relatie niet (her)kennen, niet in te schatten dat jouw break-up emotioneel even zwaar kan zijn als een fysieke relatie.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? Ik wil absoluut niet afdoen aan jouw gevoel, alleen een beetje meer inzicht geven in hoe anderen er mogelijk naar kijken.

Ik snap wat je bedoelt en het is wel echt zo, ik praatte heel vaak over "mijn vriendin" in Engeland waarvan iedereen wist dat ik daar altijd mee aan het chatten was. En toch kreeg ik van mijn vrienden allemaal verbaasde berichtjes toen ik een foto plaatste van mij en mijn ex die elkaar een kus gaven. Blijkbaar hadden ze ruim 6 maanden gedacht dat ik met "vriendin" gewoon een vriendin bedoelde. (Lesbische first world problem :') ). En als ik praatte over haar met mijn vrienden dan was er vaak onbegrip of gewoonweg geen enkele interesse, terwijl dat met relaties in het "echt" wel zo is. Ik ben dus op een gegeven moment maar stil gebleven en alleen op Instagram soms dingen posten over "ons". Verder ben ik sowieso niet zo open over relatie struggles omdat ik het niet goed onder woorden kan brengen en het een privé issue vind, waarbij ik hun niet wil lastig vallen.

Dus ik snap het vanuit hun ook wel, maar het is gewoon zo naar voor mij. Het zorgt ervoor dat ik mijn ex mis juist omdat zij de enige was die wel naar mij wilde luisteren die enkele keren dat ik over mijn gevoelens wil praten. *zucht*

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:53

Hoe zou het zijn als je naar je huidige vrienden communiceert dat je graag over je gevoelens wilt praten?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:12

Niet de reactie krijgen van je vrienden die je verwacht is echt zeer lastig, dat had ik ook met mijn beste vriendin toen ik in de put zat en begrijp je dus volledig. Je voelt je heel onbegrepen. Natuurlijk is een lange afstandsrelatie niet evident, en soms ook moeilijk te begrijpen voor andere. Zelf had ik ook een meid in mijn klas die iets had met een kerel in Engeland, later hebben we hem samen (voor het eerst) ontmoet in Londen. Voor ik hem persoonlijk ontmoet had moet ik eerlijk zijn dat ik het ook niet serieus nam, pas toen ik zag dat ze elkaar meerdere keren gingen bezoeken zag ik het als iets "echt". Online dating wordt nog een beetje gezien als een taboe, ik zou het zelf ook niet kunnen. Maar ik denk dat daar ook een beetje het probleem zit met je vrienden; ze nemen het niet echt serieus en zijn daardoor misschien ook niet in staat om te zien hoeveel pijn het jou doet.
Misschien moet je nog eens een serieus gesprek aanknopen met je beste vriendin in het echt, zeggen dat dit je echt heel verdrietig maakt en dit voor jou heel zwaar is en je wel wat meer steun van haar verwacht.

Voor de rest zou ik je ex zoveel mogelijk met rust proberen laten. Het gaat het alleen maar moeilijker maken..

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 20:25

Lastig zeg Lestrange. Kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen. Dikke knuffel voor jou! :(:)
Ik kan je helaas niet echt iets van advies geven ben ik bang, maar mocht je er behoefte aan hebben mag je me altijd een PBtje sturen ;)

7 maanden nadat ex het uitmaakte, heb ik een date gepland! Het weekend van 16 maart gaat het gebeuren en vind het best wel eng en spannend. Ben nog nooit echt op date geweest met iemand die ik niet ken. Maar aangezien het echt zo goed klikt over de telefoon (bellen en whatsappen) zijn we echt heel benieuwd of die klik die we daar hebben ook zo in het echt is.
Klein dingetje: hij woont in Zeeland en ik in het midden van Gelderland. Een enkele reis met het OV is 5 uur dus hebben we afgesproken dat, mocht het echt goed voelen en als we net zo'n klik hebben in het echt dan blijf ik slapen. Is dat niet het geval dan heb ik 2 hele lieve vriendinnen waar ik naar toe mag om te blijven slapen.
Ben nu een kleine week met hem aan het praten en heb het zo naar m'n zin en het voelt ook gewoon goed ofzo. Vind het dus echt heel leuk om hem te kunnen ontmoeten maar vind het ook eng :P
Moet ook nog een goed moment vinden om mijn ouders te zeggen dat ik dan het weekend daarheen ga. Toen ik mijn moeder vertelde dat ik met hem aan het praten was toen flipte ze al bijna want, "wat als het een oplichter is? Je kent hem niet". Dus dat word nog even op zoek naar een goed moment om mijn ouders te vertellen dat ik dat weekend naar Zeeland ga :+

Het is ook sinds een week of 2 dat ik zelf het gevoel heb klaar te zijn om weer te beginnen met nieuwe mensen ontmoeten, maar dat ik zo snel al iemand tegen zou komen waarmee het contact zo goed voelde had ik nooit verwacht. Heb hem ook niet via een datingsite leren kennen, maar via een online groep met mensen uit de hele wereld. Zijn toen aan de praat geraakt en hij had al vrij snel mijn interesse en ik de zijne, dus ik ben heel benieuwd of dit kan uitlopen op iets meer of dat het uiteindelijk niets blijkt te worden.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:59

Veel plezier Taartjee! Ik weet uit ervaring dat het heel goed kan meevallen met iemand die je (nog) niet kent, maar ook heel erg kan tegenvallen en fysieke aantrekkingskracht altijd nog iets helemaal anders. Wees gewoon jezelf en enkel dingen doen waar je je goed bij voelt, komt goed! :) Ja moeders kunnen daarin wel overdrijven, maar better safe than sorry. Ik zou nooit bij een (bijna) onbekende blijven slapen. Maar in het openbaar afspreken is niets mis mee en ook gewoon veilig :D Gewoon vooral niets overhaasten! Je kan je altijd in het topic aanmelden 'ik date, jij date, wij daten'!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:14

Thanks Calipso :D Zal er morgen eventjes naar kijken!
Het blijven slapen is ook deels vanuit "nood" zeg maar omdat er anders vrij weinig tijd is om echt iets te gaan doen. Ik kan namelijk op zijn vroegst daar pas om half 2 zijn en als ik nog thuis wil komen dan moet ik rond 4 uur weer terug. Beetje een nadeel van in een uithoek wonen denk ik maar zo xD

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:25

Je kunt ook in het midden afspreken. Hij 2 uur met de trein en jij. Ga je samen een dagje een leuke stad bezoeken. Lekker ergens koffie drinken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 09:12

Dat laatste zou ik doen, zou niet blijven slapen bij iemand die je niet irl kent. Je weet maar nooit...geen risico mee nemen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 09:15

daantjuhhh schreef:
Je kunt ook in het midden afspreken. Hij 2 uur met de trein en jij. Ga je samen een dagje een leuke stad bezoeken. Lekker ergens koffie drinken.

Dit zou ik doen. Dat hij ook wat moeite doet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 09:46

Ja inderdaad ik zou ook op ongeveer de helft afspreken. Beide een beetje moeite doen!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 10:06

Ik zou inderdaad ook in het midden afspreken..
Hij mag ook wel wat moeite doen toch? :)

Sara18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 07:47

Hoi!
Ik heb eens wat meningen nodig. Ik ben bijna 19 jaar en heb hiervoor een wat moeizame relatie gehad waardoor ik best wel bang ben om weer het geluk te voelen. Nu is er eindelijk een jongen welke mij begrijpt en waarmee ik het goed kan vinden.Heel fijn dus. Had het ook niet verwacht. Hij is er voor me en helpt mij weer vooruit kijken in plaats van achteruit. Ik ben momenteel in behandeling voor een eetstoornis... en iemand die mij zo goed kan laten voelen en mij echt verder wilt helpen door middel van humor etc had ik zo enorm nodig. Ik kijk er weer naar uit om "gezond" te worden, om weer gelukkig te zijn met mijzelf. Wel hebben we afgesproken dat ik eerst aan mijzelf moet werken en aan mijn zelfbeeld voordat we überhaupt aan de volgend stap denken.

Maar wat blijkt... hij heeft bijna 5 jaar geleden een relatie van 2 maanden gehad met mijn beste vriendin. Beste vriendin heeft inmiddels alweer een relatie met een ander van bijna 4 jaar plus zij was degene die het uitmaakte.

Ik zag eigenlijk het probleem niet zo.. zij is weer heel gelukkig met een jongen en ik vond dat ik het geluk nu ook wel eens aan mocht gaan.
Maar je kent het wel, mensen hebben er lucht van gekregen en gaat als een lopend vuurtje rond. Ook bij haar dus!
Uit angst ontkende ik het gelijk omdat ik zag dat ze boos was over het feit dat ik überhaupt met hem praatte.
Nu weet ik dat ik het misschien gelijk had moeten vertellen maar zo vaak zien we elkaar niet wegens studie, hooguit een keer in de maand en ik wou dit graag persoonlijk vertellen.
Nu wil ik mijn vriendschap niet kwijt maar ik wil ook niet meer naar andermans pijpen dansen, iets wat ik in een vorige relatie constant deed.
Ik ben (bijna) 19 jaar en wijs genoeg om zelf keuzes te maken. Ik wil dit keer eens voor mijn geluk kiezen.

Wat zouden jullie doen?
Laatst bijgewerkt door Sara18 op 04-03-19 07:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 07:52

Vriendinnen dumpen en genieten van vriend. Ik mag hopen dat er op 19jarige leeftijd er al iets van volwassenheid is om zich niet meer druk te maken over een scharrel van 5 jaar geleden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 07:58

Ga bij je vriendin langs en vertel haar de waarheid. Ze zal mss aan het idee moeten wennen maar als ze een goeie vriendin is dan gunt ze jullie het geluk. Ik zou zelf het eerder erg vinden dat mijn beste vriendin bang is om me wat te vertellen.

En daarbij hoe serieus was een relatie van 2 maanden op je 14/15e. Er even vanuitgaand dat ze ongeveer even oud is.

Vriendin dumpen is wel erg rigoureus.. eerst het gesprek aangaan en uit vinden waarom ze precies boos is. Wellicht heb je het verkeerd opgepakt en was ze wel gepikeerd omdat ze het via via hoorde dat haar beste vriendin met een ex gaat

Sara18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 08:08

capopjekop schreef:
Ga bij je vriendin langs en vertel haar de waarheid. Ze zal mss aan het idee moeten wennen maar als ze een goeie vriendin is dan gunt ze jullie het geluk. Ik zou zelf het eerder erg vinden dat mijn beste vriendin bang is om me wat te vertellen.

En daarbij hoe serieus was een relatie van 2 maanden op je 14/15e. Er even vanuitgaand dat ze ongeveer even oud is.

Vriendin dumpen is wel erg rigoureus..

Vriendin dumpen stond inderdaad niet op de planning! We zijn samen opgegroeid dus om dat zo maar weg te gooien is mij te dierbaar.
En ja.. Dat dacht ik dus ook. Het was maar mijn idee ook niet zo serieus als de relatie die ze nu heeft. Ze is nu gelukkig (waar ik natuurlijk heel blij om ben want ik gun haar alles) maar nu zou ik dat graag ook eens zijn. Ik denk dat ik best mag zeggen dat ik een hoop ellende op mijn bordje gehad heb en een mooi lichtpuntje nu is iets wat ik zo nodig had! Moet wel even zeggen dat ze niet van mijn behandeling afweet, iets wat ik graag alleen tussen mij en mijn ouders hou.. iets met schaamte.. vond het al wonderbaarlijk dat ik het hem zo kon vertellen.

Langsgaan is helaas moeilijk, ik studeer zo'n 240 kilometer verder op en helaas had ze dit weekend geen tijd ivm carnaval en volgend weekend werk. Maar even opbellen dus...?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 08:18

Iets van 2 maanden zou ik niet eens een relatie noemen. Jammer dat ze jou geen geluk gunt. Ik zou er over praten en als ze daarna nog steeds moeilijk deed dan wist ik het wel. :evaw:

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 08:59

Sara18 schreef:
Uit angst ontkende ik het gelijk omdat ik zag dat ze boos was over het feit dat ik überhaupt met hem praatte.

Pardon? :oo

Citaat:
Nu wil ik mijn vriendschap niet kwijt maar ik wil ook niet meer naar andermans pijpen dansen, iets wat ik in een vorige relatie constant deed.
Ik ben (bijna) 19 jaar en wijs genoeg om zelf keuzes te maken. Ik wil dit keer eens voor mijn geluk kiezen.

Dat is een hele goede instelling! :j Of het nu in relaties of vriendschappen is, mensen om je heen moeten aanvullend zijn, niet beperkend..

Citaat:
Wat zouden jullie doen?

Als t te lang duurt om haar te spreken, idd gewoon bellen, vertellen hoe je hem hebt ontmoet en dat jullie gelukkig zijn.
Dan zou ik persoonlijk HEEL nieuwsgierig zijn wat haar probleem precies is, waardoor ze denkt het recht te hebben om boos te kunnen worden als je met hem praat :') En dan zou ik vragen waarom ze zo moeilijk doet, en waarom ze jou geen geluk gunt als ze dat zelf wel heeft :j
En ze hoeft niks te weten over jouw therapieen hoor.. als je dat prive wilt houden is dat aan jou. Beste vriendin of niet, maarre.. een beste vriendin die boos wordt, is al een dingetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 09:52

Gewoon even bellen en eerlijk zijn :)
Maar imo, 2 maanden is geen relatie te noemen. Als je vriendin daar zo extreem over valt zou ik daar toch ook even goed over na denken...
Ga voor je eigen geluk! Vertel het haar netjes, en als ze dan nog steeds zo blijft doen zou ik toch voor jezelf kiezen :j

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:46

Ik zou ook even bellen of iets en het gesprek aangaan.
Vind het een nogal overdreven reactie :+