Ik heb ondertussen nog steeds geen nieuwe sneakers en wil morgen echt even nieuwe bestellen (loon! haha). Ik twijfel tussen deze twee, wat zouden jullie doen? Ik vind ze beide echt heel leuk en kom er echt niet uit, haha! De bovenste zijn wel 25 euro goedkoper.
Die bovenste doen me denken aan aerobics/fitness schoenen Ik zou zeker weten de onderste nemen. En als je echt iets anders wilt eens rondkijken bij shops als Bijsmaak, die verkopen ook wat apartere merken als Supra.
Ach, als je ze mooi vindt. Ik koop ook wel eens dingen die "iedereen al heeft" maar lekker belangrijk, als je je er maar lekker in voelt. Overigens heb ik ook een paar wit-zwarte adidasjes gekocht deze zomer.
Onderste in kindermaat (gaat tot 41), zijn ze maar 55,-
Anoniem
Geplaatst: 04-08-15 20:54
Ja die kindermaat is alleen al maandenlang overal uitverkocht, haha! Ja en het interesseert me niets als iedereen iets al heeft eigenlijk. Ben ook gek op m'n witte all stars en die heeft ook iedereen.
Ik heb nu 2 tops binnen van de H&M en wil ze graag houden, maar ze schijnen erg door (een witte en zwarte). Wat dragen jullie daar meestal onder? Ik dacht aan een simpel zwart hemdje met spaghettibandjes maar misschien hebben jullie nog ideetjes?
xSannee
Geplaatst: 05-08-15 12:37
Ik heb daar vaak hempjes met wat bredere bandjes onder. En soms met spaghetti bandjes inderdaad.
Leuk dewi! Mooi kleurtje die blouse
Ik wil nog een bestelling plaatsen bij de H&M nu dr geen verzendkosten zijn, maar ga twee weken weg dus dan kan ik t niet passen en retour doen haha. Jammer...
Ik vind t opzich wel een leuk broekje marly! Maar vraag me af of high wasted veel voor jouw figuur doet?
MarlindeRooz
Geplaatst: 05-08-15 13:21
Ja dat weet ik ik heb meestal het hemdje er over. Kan ik zo wel doen!
Maar korte broekjes die laag zijn passen mij gewoon niet. Die zitten dan super strak bij mijn kont en veeel te los bij mijn buik. Deze kan je aansnoeren en daarom past hij.
Voor mijn gevoel zit jouw waist op de eerste foto nog een stukje hoger dan dat broekje komt, misschien dat het daardoor weinig voor je figuur doet. Het broekje is wel super leuk en de schoenen zijn natuurlijk<3
Leuke outfit Dé, veel leuke blazers heb jij altijd
xSannee
Geplaatst: 05-08-15 15:55
xFioon schreef:
Is er niet iets in je bestelling met een langere levertijd? Kan je kiezen voor alles in 1x, dan komt het na je vakantie pas
Haha nee helaas Weet van de blouse wel welke maat goed is maar met de broeken zit ik tussen twee maten in...