Hier is het nu wat rustiger lijkt het (Alphen a/d Rijn). De regen is ook een stuk minder. Nog af en toe wat vlagerig, maar stukje minder dan dat het was. Straks even kijken hoe de paarden er verderop bij staan
Pluizebolpum
Geplaatst: 25-07-15 16:26
Hier bij het IJsselmeer nu ook windkracht 9. Lijkt wel herfst met al dat blad dat langskomt...
(die voorste struiken staan normaal dus even hoog )
Hier een enorme bui gehad maar nog steeds geen wind. Dus ik heb de ramen nog even open. Aan de voorkant van het huis hebben we een soort afdak en de kat profiteert daar mooi van. Hij heeft een hekel aan regen en kan nu toch mooi semi buiten zitten
Anoniem
Geplaatst: 25-07-15 16:32
Alle springkussens plat , alle mensen van terrein af of in de vip tent . Het waait goed
Mijn buurman heeft trouwens een boerencamping. Ik heb wel een beetje medelijden met de mensen die daar met dit weer staan. Gisteren zag ik nog dat het veld aardig gevuld was.
Ik las dat er een dode was gevallen in Gelderland. Door omgevallen boom op auto. Het gaat er dus hard aan toe! En zoals de foto's hierboven ook laten zien! Ik blijf lekker binnen.
Hier bij Assen in het ook gewoon droog en bijna windstil! Heel apart om al die verhalen te lezen. Als ik zo naar buienradar kijk, worden we hier in Drenthe ook redelijk over geslagen!
freespirit
Geplaatst: 25-07-15 16:43
Hier achter de Hondsrug (Drenthe, tussen Assen en Emmen) ook nagenoeg windstil, beetje miezerregen..... Hopelijk ontspringen wij de dans
Nico_lette
Geplaatst: 25-07-15 16:45
Ah getver! Hopelijk staan de paardjes niet buiten.. Ze staan nu op een plaats waar ik ze niet kan zien en de echte eigenaar doet er eigenlijk niets mee, alleen de verzorgster. Ik kan één paard niet aan en mag die niet pakken dus vind 't best eng met het id dat e buiten staan, vooral omdat de ene ongelooflijk goed kan springen en zo weg is..
Hier in Steenwijk is het nu aan het regemen en ineens flink aan het waaien
Anoniem
Geplaatst: 25-07-15 16:48
karuna schreef:
[naam] waar ben jij prcies? Klinkt toch wel serieus nu, hopelijk voldoende ruimte overdekt.
Flinke bomen om
Friese ballonfeesten , staan in VIP tent die gaat helemaal tekeer
SAKKIA
Geplaatst: 25-07-15 16:49
Zou me over de paarden niet zoveel zorgen maken hoor, met harde wind staan ze misschien buiten wel veiliger
Wind begint hier nu wat aan te trekken
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-07-15 16:51
Ballonfeeste, die zullen niet de lucht ingaan dan. Hopelijk blijft alles veilig daar.
Wolfheze is waar de dode is gevallen, boom op een auto bij hotel bilderberg. De man stond te schuilen voor het noodweer op de parkeerplaats. Om het veilig te houden. Boom is op de voorkant gevallen. Bah bah bah
In Dieren ook een auto geplet, daar iedereen nog heel gelukkig. Arnhem puinhoop zomder verkeerslichten schijnt.
En de zwarte cross tijdelijk stil gelegd alles.
Paarden redden zich meestal wel zolang er geen bomen op draden vallen.