Dat er geen treinen reden naar Almere poort, waardoor ik vervolgens moest oprijden. M'n ov kaart ben verloren en zometeen een presentatie moet doen voor m'n opdrachtgever waarbij ik te laat kom. Mijn dag kan niet meer slechter haha
Inderdaad de regen, en dat ik straks ook echt op de fiets moet stappen om m naar de fietsenmaker te brengen... Maar even mijn regenpak van werk aantrekken.
Britta31
Aan iets wat op het nieuws was. Ze willen nu de sigarettenproducenten verantwoordelijk houden (en dus ook schadeclaims bij hen verhalen) als een roker gezondheidsschade oploopt door het roken. Sorry hoor, maar dat doe je toch echt jezelf aan. Als je ervoor kiest een sigaret op te steken moet je ook de eventuele gevolgen ervan onder ogen zien.
die rot gemeente ze zouden vrijdag eigenlijk bellen niet gebeurd nu hoop ik dat ze vandaag bellen anders heb ik toch wel een groot probleem , ik moet morgen voor een afspraak via hun ergens zijn maar ik zou nog wat info van hun krijgen over hoe en wat en hoelaat en waar
Amira_
Geplaatst: 02-05-16 15:20
Dat het sweatpak dat ik wil nu in mijn maat is, maar ik al 2 andere bestellingen geplaatst heb waardoor ik er nu geen geld meer voor heb
Yunaa
Geplaatst: 02-05-16 17:28
Dat ik aan het begin van het jaar geen licentiecode heb aangevraagd voor een site van school, want nu kan ik mijn examenopdrachten voor mijn portfolio niet meer verbeteren...