Ik heb net een halve doos chocola op Dus mijn honger is genezen. Maar ik ben mega onrustig, slapen lukt voor geen meter. Ik probeerde de hond te verleiden voor een spelletje... Maar die wil slapen
Nirvana_
Geplaatst: 08-01-16 03:10
Murthul schreef:
Nirvana_ schreef:
*zwaait* dinsdag deadline voor school, dus nog aan het blokken om een paar verslagen af te krijgen. Wordt nog een keer bijna letterlijk een deadline
Hier ook honger Wat is dat toch 's nachts?
Nou wat doe je op bokt dan, hup studeren jij!
Ja mama!
Snoraly
Geplaatst: 08-01-16 03:13
Veulen84 schreef:
Ik heb net een halve doos chocola op
Hier heb ik nou zooooo veel zin in, ondanks mijn vreetmoment van domino's vandaag al
Oh nee puur is ook niet mijn ding Ik word helemaal gek, er zit al een tijdje een muis mij te pesten in mijn kamer, lokdoosjes staan er al, maar meneer/mevrouw (Harry) vind het nodig om elke keer toch terug te komen. Hij kruipt elke keer door een gat bij de verwarming. Ik wil nu heel mijn kamer (uh zwijnenstal) op gaan ruimen zodat ik weet dat die niet tussen m'n kleren zit..
Mijn huisgenootjes hadden ook last van me, ik rende naar beneden een keer: O MIJN GOD HARRY IS TERUG. De eerste keer dat ik hem zag heb ik samen met huisgenoot en haar vriend met een bezem achter hem aan gezeten.. Ik werd helemaal gek Hij heeft me wel de feestdagen door geholpen, ik maar denken dat ik alleen was..