Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:40

geweldig die advertentie, die is duidelijk zijn vriendin en haar vissen zat

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 06:29

Argh. We hebben gisteren gekeken bij een huis en deze willen we nemen. Dus we zijn aan t rondkijken naar wat meubeltjes enzo. Hadden een gaaf tv meubel gezien, onze smaak. Bod gedaan. Bod geaccepteerd. Mijn vriend zou vandaag bellen voor een afspraak omdat gister vrij laat was.
Even later advertentie op gereserveerd.. prima...
Tot mijn vriend een mail krijgt, hij is gereserveerd voor een ander want ze hebben haast met de meubel kwijtraken (dat was ons niet bekend, hadden we dat geweten hadden we ook wat sneller kunnen regelen) en die laat morgen weten wanneer ie hem ophaalt. Of we als reserve wilden blijven staan... nou echt.. ~~}> _-:( |o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 07:24

Ik houd nooit van dat soort acties. :n

Wij hadden gisteren ook wat "fijns". Een knul kwam onze oude salontafel halen. Bij de tafel hoort een glasplaat die op het houten bovenblad hoort te liggen. De tafel was €15,- maar de jongen had alleen maar €20,-. Ik had inmiddels wel geleerd van de dame van de Eurostarpads dat zoiets direct geregeld moest worden dus ik zei ook al dat mijn vriend dan maar ter plekke €5 moest terugstorten.
Enfin, allemaal geregeld en de koper pakt de verschillende tafelonderdelen op waarbij hij wat liep te stuntelen, dus ik waarschuwde nog dat de glasplaat niet aan het tafelblad vastzat. Maar voor we het wisten liet hij de plaat uit z'n armen glijden met de punten naar beneden. Je raadt het al: dikke deuk in het laminaat, precies op de naad tussen twee planken in. En niet ergens in een hoek waar je nog een plantenbak neer kan zetten, maar echt midden in de kamer. Balen! Die knul voelde zich er ook wel erg rot over dus die zei al dat mijn vriend die €5 maar moest laten zitten en dat eventuele onkosten voor het repareren van het laminaat wel op hem verhaald mochten worden. Gelukkig hebben we nog laminaat in de berging staan, maar aangezien de deuk midden in de kamer zit, moet dus zeker de helft van het laminaat eruit, inclusief de eettafel, bank, stoelen, salontafel, tv-meubel, koelkast, oven en grote expeditkast. Ik was echt zó boos, maarja, dat maar niet laten merken aan de knul, die voelde zich duidelijk ontzettend banketstaaf.
Dus nu kijken we eerst of we iets kunnen fixen met een laminaat-reparatiesetje en mocht dat niet werken dan moeten we alsnog maar de hele boel leeghalen.
Één ding weet ik wel: als we nog eens zoiets verkopen, dan til ik het zelf wel naar buiten toe.
_-:(

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:40

Oei, dat is inderdaad vervelend. Helaas kunnen ongelukken altijd gebeuren.
Wel heel netjes van hem dat hij zei dat de onkosten op hem verhaald kunnen worden. Ik denk dat jullie samen wel tot een oplossing kunnen komen, mocht het niet meer te repareren zijn :j

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:45

Oh das idd wel balen ja.. daar zou ik ook wel van uit mn stekker gaan. Niet op de jongen in kwestie maar meer om de situatie..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:52

Ongeluk zit in een klein hoekje ;)
Jammer dat die juist de diepste putten veroorzaken !

Maar toch netjes dat hij een vergoeding aanbiedt ?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 12:36

Wij mogen alsnog t meubel ophalen.. moehaha

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 12:39

Wel voor minder geld dan toch? Haha. Beetje aan het lijntje houden, deed hij tenslotte ook ;)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:50

Mayflower_ schreef:
romyloverrr schreef:
Waarchijnlijk na amper 1 dag mijn barefoot verkocht.
En niet eens onzinbiedingen. :D

Huh op de Boktmarkt staat hij al een week en 3 dagen te koop? :P

Ik heb het een beetje onduidelijk gezegd, een dag nadat ik mijn prijs heb verlaagd.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:50

Tyrcanol schreef:
Een paar dagen. Paar maanden :o

Waar haal je dat vandaan :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 15:04

Ik denk dat Tyrcanol je Cheyenne bedoelt, vergissinkje waarschijnlijk :D

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:17

omgf.... vandaag eens weer een reactie op een zadel die ik te koop heb. had de prijs naar beneden gedaan van de zadels compleet en duidelijk bij gezet dat dit een vaste prijs is. nu ging het om de goedkoopste die ik te koop heb. compleet voor 75,- krijg ik een bod van 20,-. Normaal reageer ik niet maar nu toch in mijn beste portugees: ??serieus? (en de rest)

zadel handel ligt nu weer, net als vorig jaar rond deze tijd, op zijn gat....vind het niet erg...staat leuk in de zadelkamer en we zoeken zelf een paardje dus meer kans een passend zadel te hebben........komt wel..maar voor 20,- ga ik natuurlijk geen zadel de deur uit doen...idioot...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:14

Ja irritant is dat he!
Van de week ook eentje op een nieuw zadel die in de aanbieding is. van € 1050.- voor € 595.- dan zou je denken dat is een mooi koopje..... Nee krijg je een bod via de mail, voor € 350.- incl. wil ik hem overnemen.
Uhhh wat denk je zelf?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:37

Nou... Vandaag toch wat mee gemaakt!! :wow:

Ik had mijn Horka laarzen al een hele poos te koop staan. PB't er iemand me op FB, wilde de prijs weten.
Nou was prima. Ze zou over een half uurtje komen om te passen...
20 minuten later stond ze op te stoep, mán wat een gezellig mens! Zijn na anderhalf uur maar het dorp in gegaan om op het terras te gaan zitten! Soms heb je dat, heb je elkaar zo veel te vertellen.. Alsof je elkaar al járen kent!

Geld gepind, betaald, tevreden.
Zag ik een bruin zadel achter in haar auto liggen... Ja ze moest er van af want ze wilde een zwarte.

Ik moest van mijn zwarte af want ik wilde een bruine. *\o/*
Zij had een kentaur, ik een passier. Zij mijn zadel mee naar huis, ik haar zadel. Morgen ieder rijden en zelfs hoofdstel gewisseld. Zo blij!
Maar ze vond het geen porum, nee want ik had nieuwe beugelriemen aan mijn zadel zitten en zij had oude versleten. Nou, ze wilde wel even nieuwe voor mij bestellen op Divoza. Komt goed uit dacht ik, want ik had nog een 10,- kortingsbon liggen! Dus zij gewoon waar ik bij stond nieuwe beugelriemen voor MIJ gekocht. :):) Wat een leuk mens! Gelijk nummers uitgedeeld, Facebook vriendjes geworden en volgende week gaan we samen rijden en met koningsdag gaan we samen stappen. :')

Gek hoe zo iets kan lopen... Maar zo leuk!

Kortom, ben ik mijn laarzen kwijt, heb ik een nieuw zadel, een nieuw hoofdstel, nieuwe beugelriemen en een nieuwe gezellige vriendin. :D

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:42

Wat grappig! Leuk hoe zoiets kan lopen.
Zou ook echt iets voor mij kunnen zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 21:57

giolli, dat is wel heel leuk zeg! Soms heb je dat met sommige mensen.

Zadelmarkt ligt inderdaad behoorlijk op zn gat, krijg mijn zadel ook echt niet verkocht. Ach ja gelukkig ligt ie me niet in de weg, voor de rest wel wat spulletjes verkocht maar vooral de dingen waar ik het minst graag vanaf wou haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:12

En morgen neemt ze ook nog een zak kleren mee met allemaal rijbroeken, want ze past ze niet meer. :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 23:09

Super zeg, dat zijn echt ontmoetingen met een gouden randje :+:

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 23:15

Ik ga hier ook meelezen, verkoop regelmatig op marktplaats en soms op Facebook. Gister een bod gekregen op m'n zadel, €100 onder de vraagprijs, zucht... :o

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 07:54

Leuk Giolli!

xLillith, het hangt een beetje van de vraagprijs af. Kijk is de vp 750 bv dan is een bod van 650 niet verkeerd.
Maar bij een vp van 200 is een bod van 100 idd niet echt leuk.

Hier een super verkoop gehad met een bokker via MP. Nadat ik akkoord was gegaan met haar bod werd ze overboden. Eerst was ze bang dat ze daar toch overheen moest bieden. Maar ja dat is mijn pech denk ik dan. En dan was ze heel blij mee.
Geld overgemaakt en gelijk opgestuurd.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:02

:oo Giolli, dat is wel een héle gave ervaring zeg!!!
Super leuk zeg!!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:13

Giolli, eigenlijk hoort die persoon pas echt in dit topic thuis, want die is inderdaad echt raar.
Zo kom je ze niet vaak (lees: ik nog nooit) tegen. :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:10

Gini schreef:
Giolli, eigenlijk hoort die persoon pas echt in dit topic thuis, want die is inderdaad echt raar.
Zo kom je ze niet vaak (lees: ik nog nooit) tegen. :D

Nou, daarom juist! Raar mens! <3

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:26

Mag je hier ook ervaringen van 'Gratis op te halen en omgeving' groepen posten? :') Ik had een mangetron en een 3-tal plankjes erop gezet, en nu ben ik redelijk creatief met schrift. Volgende advertentie's zijn eruit gekomen:

Citaat:
'PLANKJES ZOEKEN EEN NIEUWE MUUR.
Omdat onze geweldige magnetron ons gaat verlaten, dacht ik dat mijn lieve plankjes ook een andere muur mogen zoeken. Ze gaan weg omdat ik een vrouw ben en niet zo goed kan meten (oftewel, ze zijn niet de goede maat). Nu ben ik vanmiddag zelf bij de Praxis geweest om nieuwe schatjes voor aan m'n eigen muurtje te zagen, en zullen deze dus niet meer gebruikt gaan worden. Om teleurstelling te voorkomen bij de plankjes en ze eeuwig te laten huilen in een hoekje hier, hoop ik dat iemand anders ze kan verzorgen.

Ze zijn 40cm lang, 30cm diep en 18cm breed, eentje heeft aan een kant een beschadiging (onderste op de foto) maar als je de plank omkeert zie je daar helemaal niks meer van! Ze gaan alleen met z'n drieën tegelijk weg, anders worden ze eenzaam. Gun jij deze schatjes een mooie plek aan je muur? Ben je al eeuwig op zoek naar een mooie plank voor je postzegel collectie, die prachtige vintage Chinese vaas of je sneaker collectie? Zoek niet verder! De steunen heb ik zelf nodig voor mijn 'nu-goed-gemeten-door-vriendlief-plankjes' maar die zijn bij o.a de Praxis te halen voor twee luttele euro's per stuk (of op een andere manier te bevestigen natuurlijk)

Op te halen in het pittoreske Utrecht Lunetten :)

Cheers!
P.S; Ik zou er geen planking op verrichten, want ik weet niet of ze dat houden. Een handstand zou eventueel nog wel kunnen.'

en de magnetron had nog meer bekijks;

Citaat:
'MAGNETRON ZOEKT NIEUW TEHUIS.
Nadat ons huisje tot de conclusie is gekomen dat deze magnetron niet meer gebruikt zal gaan worden (gezien die taak is overgenomen door onze prachtige combi magnetron) is deze toffe magnetron op zoek naar een nieuw, liefdevol huisje.

Een van m'n huisgenoten had het erover dat de timer niet helemaal goed meer werkt, verder heb ik de magnetron zelf pas geleden nog gebruikt (gebrek aan kennis van de combi magnetron) en werden mijn kaasbroodjes perfect warm. In hoeverre de timer dus niet goed functioneert durf ik niet helemaal te pinpointen, maar als je zelf een beetje op let moet dat helemaal top in orde komen.Wil jij je kaasbroodjes ook opwarmen, je kant&klaar maaltijd voor een drie gangen diner op de juiste temperatuur of opvulling in je keuken? Nou, dan word deze beste magnetron je nieuwe BFF! Hij heeft op de bovenkant een doekje nodig, verder is 'ie relatief schoon (voor zover dat kan in een studentenhuis).

Als je 'm komt ophalen mag (kan/zou leuk zijn/moet) je best een bak ijs van de Aldi/Lidl mee brengen (Cookie Dough/Veel chocolade), dan is deze chick ook weer helemaal blij en kan jij gelukkig door het leven met je nieuwe, prachtige, super toffe magnetron. Liefste morgen (vroeg op de dag) ophalen in ons pittoreske Lunetten
Cheers!'

Magnetron is net opgehaald door een meisje die een dikke bak B&J bij zich had (had nog gezegd dat de neppe prima was maar ze stond erop) dus dat ruimt lekker op :D Kreeg veel berichtjes over hoe leuk iedereen de teksten vond :') Had er zelf wel lol mee toen ik 't schreef, haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:29

:')