Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat een leuk mens! Gelijk nummers uitgedeeld, Facebook vriendjes geworden en volgende week gaan we samen rijden en met koningsdag gaan we samen stappen.
Ik had een mangetron en een 3-tal plankjes erop gezet, en nu ben ik redelijk creatief met schrift. Volgende advertentie's zijn eruit gekomen:Citaat:'PLANKJES ZOEKEN EEN NIEUWE MUUR.
Omdat onze geweldige magnetron ons gaat verlaten, dacht ik dat mijn lieve plankjes ook een andere muur mogen zoeken. Ze gaan weg omdat ik een vrouw ben en niet zo goed kan meten (oftewel, ze zijn niet de goede maat). Nu ben ik vanmiddag zelf bij de Praxis geweest om nieuwe schatjes voor aan m'n eigen muurtje te zagen, en zullen deze dus niet meer gebruikt gaan worden. Om teleurstelling te voorkomen bij de plankjes en ze eeuwig te laten huilen in een hoekje hier, hoop ik dat iemand anders ze kan verzorgen.
Ze zijn 40cm lang, 30cm diep en 18cm breed, eentje heeft aan een kant een beschadiging (onderste op de foto) maar als je de plank omkeert zie je daar helemaal niks meer van! Ze gaan alleen met z'n drieën tegelijk weg, anders worden ze eenzaam. Gun jij deze schatjes een mooie plek aan je muur? Ben je al eeuwig op zoek naar een mooie plank voor je postzegel collectie, die prachtige vintage Chinese vaas of je sneaker collectie? Zoek niet verder! De steunen heb ik zelf nodig voor mijn 'nu-goed-gemeten-door-vriendlief-plankjes' maar die zijn bij o.a de Praxis te halen voor twee luttele euro's per stuk (of op een andere manier te bevestigen natuurlijk)
Op te halen in het pittoreske Utrecht Lunetten
Cheers!
P.S; Ik zou er geen planking op verrichten, want ik weet niet of ze dat houden. Een handstand zou eventueel nog wel kunnen.'
Citaat:'MAGNETRON ZOEKT NIEUW TEHUIS.
Nadat ons huisje tot de conclusie is gekomen dat deze magnetron niet meer gebruikt zal gaan worden (gezien die taak is overgenomen door onze prachtige combi magnetron) is deze toffe magnetron op zoek naar een nieuw, liefdevol huisje.
Een van m'n huisgenoten had het erover dat de timer niet helemaal goed meer werkt, verder heb ik de magnetron zelf pas geleden nog gebruikt (gebrek aan kennis van de combi magnetron) en werden mijn kaasbroodjes perfect warm. In hoeverre de timer dus niet goed functioneert durf ik niet helemaal te pinpointen, maar als je zelf een beetje op let moet dat helemaal top in orde komen.Wil jij je kaasbroodjes ook opwarmen, je kant&klaar maaltijd voor een drie gangen diner op de juiste temperatuur of opvulling in je keuken? Nou, dan word deze beste magnetron je nieuwe BFF! Hij heeft op de bovenkant een doekje nodig, verder is 'ie relatief schoon (voor zover dat kan in een studentenhuis).
Als je 'm komt ophalen mag (kan/zou leuk zijn/moet) je best een bak ijs van de Aldi/Lidl mee brengen (Cookie Dough/Veel chocolade), dan is deze chick ook weer helemaal blij en kan jij gelukkig door het leven met je nieuwe, prachtige, super toffe magnetron. Liefste morgen (vroeg op de dag) ophalen in ons pittoreske Lunetten
Cheers!'
Kreeg veel berichtjes over hoe leuk iedereen de teksten vond
Had er zelf wel lol mee toen ik 't schreef, haha.