Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:01

Polivy

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:33

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:11

Ligt het aan mij of worden de mogelijkheden bij wordpress steeds minder? Ik kan nu niet eens meer een tekstkleur veranderen in een post.. Ik doe het nu met codes maar waar slaat dit op :+

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:53

Hu, vreemd. Ik kan dit wel nog steeds.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 19:50

Ik kan het wel nog steeds hoor Marit :)

Interessant verhaal Polivy.
Ziet er best lekker uit Rosanne!

Van mijn kant ook vandaag een post. Helaas met wat minder goed nieuws (lees einde blogpost)
Ik heb mijn layout veranderd, wat vinden jullie?

Foto's zeggen meer dan duizend woorden

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:13

Ik vind het er goed uitzien Ellis! En heel veel sterkte komende tijd... Ik ben in november mijn opa verloren aan die klote ziekte, het duurde 2 weken van constatering tot zijn overlijden. Het ging dus echt super snel... Mijn opa en oma waren mijn achterburen, ik kwam daar ook veel over de vloer. Weet dus echt hoe je je voelt. Is er bij jouw oma nog kans op genezing? Geniet in elk geval van alle mooie momenten samen en vraag alles wat je nog wilt vragen!

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 21:48

Heb vandaag mijn eerste shoplog online gezet!! Poeh dat valt nog niet mee om je zelf terug te zien . Ha Ha
hadden jullie dit ook? na tape 6 . Dacht ik de beste te hebben. Heb de neiging om vaak ehm te zeggen .
Maar ach. Wat vinden jullie?
Mijn ruitershop shoplog

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:39

Het is weekend! Lekker jullie blogs bijlezen. En ik had eindelijk weer tijd om zelf ook te schrijven en wel over de theatervoorstelling Buutvrij van Niels van der Laan en Jeroen Woe.
Van der Laan en Woe - Buutvrij!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:51

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:52

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:34

Hallo bloggers!

Ik kom hier even binnen vallen met een vraagje,

Samen met een paar klasgenoten zijn we bezig met een nieuw bedrijf op te starten:
Makeupmoday

Voor dit bedrijf zijn we opzoek naar een aantal Beautybloggers, die voor ons
blogberichten willen schrijven of waarvan we hun huidige blogberichten mogen gebruiken.

Wat krijg je van ons?
We zijn pas begonnen, maar proberen al zoveel mogelijk samen te werken met grote
make-up bedrijven.
Van deze makeup bedrijven hopen we natuurlijk producten te krijgen die jij als beautyblogger
zou mogen testen en natuurlijk promoten wij ook je beautyblog zodat je nog bekender wordt!

Lijkt het je leuk om met ons samen te werken?
Stuur dan een berichtje naar info@makeupmonday.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:34

Yv_ schreef:
Wat vreselijk [naam] :(. Tijdens zijn trip gebeurd of hier? Sterkte!

Ik heb een heerlijke Cleansing Butter op de blog vandaag.
TBS Camomile Cleansing Butter

Eventjes op deze reageren als samenvatting van alle anderen haha. Met mij gaat het ondertussen weer super. Heb nog steeds wel momenten dat ik me er even heel erg rottig bij voel maar dat zal denk ik toch nog wel blijven. Het is inderdaad tijdens zijn trip gebeurd, de laatste 2 dagen ook echt. Maar ja, oliebol happens. Hoef hem nu nooit meer te spreken en daar ben ik eigenlijk wel blij mee :')

Yv_ schreef:
Leuk Morrow! Waar koop jij je producten als ik vragen mag? Je hebt best vaak spulletjes waar ik echt nog nooit van heb gehoord namelijk, erg leuk. Ik heb me ingeschreven voor de winactie :o , hou van natuurlijke zeepjes :)).

Hij is echt heel fijn he Sabini!
Ik heb ook lang niet altijd tijd hoor, had afgelopen weekend toevallig lekker een weekendje voor mezelf , dus lekker geswatched en alvast posts tot volgende week woensdag online gezet O:) . Maar soms heb ik ook maar 2 posts per week... Nu kosten reviews natuurlijk wel stukken minder tijd om te schrijven dan een heel verhaal, of een tutorial of een ervaring :).

Ik deed dit inderdaad ook altijd. Heb een hele tijd standaard elke dag een post geschreven maar na een tijdje merkte ik dat ik daar geen tijd voor had. Dus heb toen besloten om elke keer als ik tijd/inspiratie had een hele hoop vooruit te schrijven en dan elke dag wat online zetten. Nu ga ik het niet meer proberen om elke dag een post online te zetten. Is echt ontzettend veel werk en ik heb genoeg andere dingen waar ik me op kan focussen haha. Bloggen is leuk voor erbij, maar zo lang ik er geen inkomsten uit genereer of wat dan ook zie ik het niet als een verplichting om elke dag te schrijven.

Marit schreef:
Super leuk om te horen :):) Er zat echt veel tijd in die post, dus ik hoopte al heel erg dat mensen het leuk/interessant zouden vinden. Ik word echt super blij van al die reacties :D

Ik had hem een paar dagen geleden al via Bloglovin gelezen en vond hem ook super vet! Ook heel gaaf om te zien wat een enorm verschil de nabewerking erin maakt zeg. Weet nooit zo goed of fotografen dat als een compliment zien, als ik zeg dat ze echt geweldig kunnen bewerken... Maar goed.

xSaarSaar schreef:
EllisL schreef:
Heel gaaf Marit!
Ik zit zelf altijd met de nabewerking te knoeien :-(

Ik ga zo ook een post maken en plaatsen

Ik ook, ben absoluut een ramp met bewerkingsprogramma's. :')

Wel eens in RAW geschoten? Ik vind dat echt geweldig. Kan alles wat ik nog wil aanpassen in mijn foto in één schermpje doen en dan ben ik ook klaar :D

elinevandijk schreef:
ik vraag me af, of iemand hier ooit al eens iets aan zijn blog verdient heeft?
of producten toegestuurt kregen?

Ik ben laatst wel benaderd door een winkel of we elkaar niet een beetje konden helpen. Ik zou een rapportage doen over hun (nieuwe) winkel in een stad waar dat soort winkels moeilijk lopen, en in ruil daarvoor zou ik wat publiciteit etc krijgen :j Ik ben van plan weer wat actiever te gaan bloggen en dit staat dan zeker op de planning.

@Morrow_Less: Leuke TAG! Ga hem ooit eens van je overnemen als je het niet erg vindt :D

missRosanne schreef:

Oeh die klinkt erg lekker! Denk dat ik die binnenkort eens ga proberen met geitenkaas ipv huttenkase en misschien met kip ipv quorn, is wat goedkoper :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:52

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:00

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:54

zoooo, ook weer een blog geschreven die ik morgen ga plaatsen.
wss schrijf ik er vanavond nog eentje bij!

schrijven jullie je posts ook altijd van te voren, zodat je ze alleen maar hoeft te plaatsen?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:18

Soms wel :j heb er nu 5 op de planning voor 2 weken :D

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:45

zo, 3 posts vooruit gewerkt, genoeg voor de komende week.
en waarschijnlijk heb ik morgen ook nog tijd. :)

wat vinden jullie trouwens van mijn Engels op mijn blog, soms heb ik het gevoel dat het echt bar slecht is?

edit: maar ik zou ook over bijv. de primark in Nijmegen willen schrijven, maar dat boeit de rest van de wereld niks. zou dat niet afschrikken dan?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 09:57

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 10:51

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 11:32

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:13

nog een kleine update toegevoegd, en een poll!

http://dazzlingdots.weebly.com

ik heb namelijk echt geen idee of mijn Engels een beetje fatsoenlijk is, en of ik hier mee verder moet gaan?

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:36

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:29

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:40

Emmaa_ schreef:
A Spoonful of Dork is toch een blog van één van onze Bokkers? Of ben ik nou gek geworden... Zag hem voorbij komen in een artikel van Teskuh, de beautyblogger!

Yeeeeh dat ben ik :D Niet meer zo actief op Bokt :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:40

Mear schreef:
Emmaa_ schreef:
A Spoonful of Dork is toch een blog van één van onze Bokkers? Of ben ik nou gek geworden... Zag hem voorbij komen in een artikel van Teskuh, de beautyblogger!

Yeeeeh dat ben ik :D Niet meer zo actief op Bokt :o

Ja wat ongelofelijk gaaf zeg! :D