Gisteren programma rekenkamer terug gekeken. Stel je hebt factor 20 en je smeert je in dan werkt het eigenlijk als de helft dus factor 10. Scheen dat je echt dik moet smeren wil je dat het echt de factor is. (dus echt witte waas)
Wolkjes, stukken blauwe lucht, windje, maar nog wel frisjes.
01San
Geplaatst: 16-06-13 10:12
quartel schreef:
als ik me met zo een laag in moet smeren mogen ze het spul wel in emmers gaan verkopen
haha ja was wel grappig ze hadden het namelijk ook uitgerekend hoeveel flessen je dan eigenlijk mee moet nemen voor 12 dagen, 6 uur in de zon met een gezin met 2 kinderen.. was aardig wat
Ik hoop het van harte, gohya. Eerder deze week werd ook al 33 graden gezegd voor komende week. Voor alle warmweerliefhebbers, het wordt bewolkt met kans op regen. Dus heel benauwd en echt niet lekker warm zomerweer...
vind het echt jammer dat het geen korte mouwen weer is.. of gewoon zonder jas.. ben nog niet buiten geweest maar als ik al zie hoe het waait lijkt het mij alweer koud
Ik heb de achterdeur lekker open staan en loop in een zonneshirtje Hier is dat echt prima te doen. Ik ga zo lekker in een short zodat ik er klaar voor ben zodra het kan
Veulen84
Geplaatst: 16-06-13 12:27
Ik geloof niet echt in de 32 graden van woensdag hoor. Volgens de pluim kan het nog alle kanten op gaan:
Hoezo heeft iedereen het over 30 graden. Mijn telefoon geeft nog niet eens 23 graden aan. Behalve voor dinsdag, dan schijnt het 26 graden te worden. Vrijdag zelf 13 graden.