Dikke truien, grote sjaals, mutsen, ja hoor. Heb gisteren een bestelling geplaatst bij Nelly, deze schoentjes;
Ben normaal gesproken niet zo van schoenen met ingebouwde hak, maar vind deze wel erg tof. Ook maar voor 28,50 ipv de originele 95,-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Idd truien en vestenIk vind de schoenen niet zo heel spectaculair Amy, maar dat is denk ik meer persoonlijke smaak. Zilveren plakdingetjes erop zijn inet echt mijn ding.
Ik heb vorige week deze bij de Monki gekocht
http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 02_0_0.jpg
Ze waren echt verschrikkelijke bitches om in te lopen (heb echt gehuild van de pijn aan m'n voeten) Maar nu lopen ze echt heerlijkVerder heb ik in de lente nog laarsjes bij de Sacha gekocht die ik prima kan gebruiken als winterschoenen. Loop ook veel op mn Allstars en Vans als het nog niet sneeuwt.
Hoe kijken jullie aan tegen maillots/panty's in de winter? Ik draag erg veel korte broekjes, jurkjes en rokjes en draag die in de winter ook nog vrolijk. Één van mijn favoriete outfits is mijn Asos skater skirt met een oversized trui, een maillot of panty in een kleurtje en laarsjes eronder
GaitMonster schreef:Ik zou voor 3 of 4 gaan. Roze is leuk en weer eens anders. 4 is wat simpeler maar wel heel chique. Ik vind de laatste echt heel mooi. Maar Black-Tie, ik heb geen idee wat ik erbij voor moet stellen?
Emmaa_ schreef:Ik vind ze alle 4 eigenlijk niet zo spectaculair (lees, niet zo mooi). Heb je al eens op Asos rondgekeken? Weet niet voor wanneer je het nodig hebt maar ze hebben daar zo veel mooie cocktailjurkjes in een laag budget, geen verzendkosten ook nog eens. Moet uit Engeland komen dus hou rekening met een week verzendtijd, maar voor de rest...
Ik wil best eens voor je gaan rondsnuffelen als je daar behoefte aan hebt.
Voor een cocktailthema en ook nog eens een bruiloft vind ik persoonlijk bling bling namelijk niet zo heel spetterend
Emmaa_ schreef:Zelf heb ik van de week deze tas gekocht:
https://www.sacha.nl/shop/tassen-en-por ... as/2x7168/
Maar vind hem nog een beetje moeilijk te combineren. Ik draag veel zwart (lees: bijna alleen maar) en de tas is bruin synthetisch materiaal met een grijs/witte vissengraat print. In principe kan het wel bij een zwarte outfit, maar geweldig is anders...