[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 15:51

Ik heb echt zin in de winter <3

Dikke truien, grote sjaals, mutsen, ja hoor. Heb gisteren een bestelling geplaatst bij Nelly, deze schoentjes;
Afbeelding
Ben normaal gesproken niet zo van schoenen met ingebouwde hak, maar vind deze wel erg tof. Ook maar voor 28,50 ipv de originele 95,- :D

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:01

Die zijn best wel leuk!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 16:10

Ik heb ook wel zin in de lekkere gebreide vesten en oversized truien enzo :D
Schoentjes zijn niet echt helemaal mijn smaak.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:26

Ja, ik wil ook weer mijn truien en vesten aan <3 En alle blousjes die nu nog net te warm zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:32

Idd truien en vesten <3 Ik vind de schoenen niet zo heel spectaculair Amy, maar dat is denk ik meer persoonlijke smaak. Zilveren plakdingetjes erop zijn inet echt mijn ding.
Ik heb vorige week deze bij de Monki gekocht

http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 02_0_0.jpg

Ze waren echt verschrikkelijke bitches om in te lopen (heb echt gehuild van de pijn aan m'n voeten) Maar nu lopen ze echt heerlijk :j Verder heb ik in de lente nog laarsjes bij de Sacha gekocht die ik prima kan gebruiken als winterschoenen. Loop ook veel op mn Allstars en Vans als het nog niet sneeuwt.

Hoe kijken jullie aan tegen maillots/panty's in de winter? Ik draag erg veel korte broekjes, jurkjes en rokjes en draag die in de winter ook nog vrolijk. Één van mijn favoriete outfits is mijn Asos skater skirt met een oversized trui, een maillot of panty in een kleurtje en laarsjes eronder

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:33

Die benen van die vrouw hierboven, wauw; zo mooi glad en egaal bruin wil ik ze ook wel :')

Ik heb lekker mijn truien alweer aan, ik ben weer eens harstikke ziek dus hét perfecte excuus om in supergrote truien te lopen <3

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:36

Emmaa_ schreef:
Idd truien en vesten <3 Ik vind de schoenen niet zo heel spectaculair Amy, maar dat is denk ik meer persoonlijke smaak. Zilveren plakdingetjes erop zijn inet echt mijn ding.
Ik heb vorige week deze bij de Monki gekocht

http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 02_0_0.jpg

Ze waren echt verschrikkelijke bitches om in te lopen (heb echt gehuild van de pijn aan m'n voeten) Maar nu lopen ze echt heerlijk :j Verder heb ik in de lente nog laarsjes bij de Sacha gekocht die ik prima kan gebruiken als winterschoenen. Loop ook veel op mn Allstars en Vans als het nog niet sneeuwt.

Hoe kijken jullie aan tegen maillots/panty's in de winter? Ik draag erg veel korte broekjes, jurkjes en rokjes en draag die in de winter ook nog vrolijk. Één van mijn favoriete outfits is mijn Asos skater skirt met een oversized trui, een maillot of panty in een kleurtje en laarsjes eronder

Toffe laarsjes! Maillots/panty's zijn ideaal in de winter. Inderdaad met een rokje, of een highwaisted shortje en een oversized vest. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:36

Dames, jullie bestellen vast wel eens bij forever 21, toch? Kunnen jullie me vertellen hoe de maten vallen? Normaal heb ik broekmaat 25/26!

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:37

Bij de schoenenreus hebben ze nu ook Timberlands look a like donderdagdeal voor 30 euro :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:41

Die Timberland schoenen zijn niet perse de originele hoor. 15 jaar geleden waren deze schoenen ook helemaal in en waren er meer merken met dit model zoals Fila en Elesse. In andere (sport)winkels kun je dus ook genoeg van deze schoenen vinden van dezelfde kwaliteitt.
Laatst bijgewerkt door Lous op 08-09-13 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:48

Ik heb even gezocht op internet, en ik ben 4 jurkjes tegen gekomen voor de black tie bruiloft :

Afbeelding
Ik weet nou niet welke ik nou het allerleukste vind :')
De eerste is wel heel mooi met die bling bling, ik hoop alleen niet dat ie tekort is of doorschijnt, het is namelijk wel dunne stof volgens mij.
De tweede is ook mooi met dat wit en gouden bling bling, maar ik denk dat ik dan wel de enigste ben in het wit samen met de bruid .. Daar naast heb ik geen mooie schoenen voor erbij, zwarte pumps staan er denk ik niet zo mooi bij en sneakers ook niet :=
Dan de derde, echt wel heel gaaf, maar wel heel erg roze natuurlijk. Met bij passende sieraden en een zwarte riem + schoenen ziet het er volgens mij echt mooi uit.
Dan de vierde, ook heel mooi. Die is echt de meest 'naturel' van de 4. Maar ik weet niet of het saai is, of juist heel mooi als ik hem aan heb.

Ik weet echt niet welke ik moet doen, ik neig naar de derde, of moet ik toch maar een stapje terug en de wat normalere nummer 4 doen ?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:50

Ik zou voor 3 of 4 gaan. Roze is leuk en weer eens anders. 4 is wat simpeler maar wel heel chique. Ik vind de laatste echt heel mooi. Maar Black-Tie, ik heb geen idee wat ik erbij voor moet stellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:01

Ik vind ze alle 4 eigenlijk niet zo spectaculair (lees, niet zo mooi). Heb je al eens op Asos rondgekeken? Weet niet voor wanneer je het nodig hebt maar ze hebben daar zo veel mooie cocktailjurkjes in een laag budget, geen verzendkosten ook nog eens. Moet uit Engeland komen dus hou rekening met een week verzendtijd, maar voor de rest...

Ik wil best eens voor je gaan rondsnuffelen als je daar behoefte aan hebt.

Voor een cocktailthema en ook nog eens een bruiloft vind ik persoonlijk bling bling namelijk niet zo heel spetterend

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:05

GaitMonster schreef:
Ik zou voor 3 of 4 gaan. Roze is leuk en weer eens anders. 4 is wat simpeler maar wel heel chique. Ik vind de laatste echt heel mooi. Maar Black-Tie, ik heb geen idee wat ik erbij voor moet stellen?

Ik heb vandaag geleerd dat black tie dus een lange/cocktail jurk is , niet al te bloot en de kleur maakt niks uit.
Ik zit nu echt te twijfelen, die roze is inderdaad dus anders dan anders. Als je wat zwarte accessoires bij doet is het niet meer 1 roze vlek, maar dan is ie volgens mij echt mooi. Maar dat is nummer 4 ook, die is wat meer chique inderdaad.
Ik weet het echt niet, ze zijn beide echt leuk :')
Ik wacht eerst maar eens af op reacties van de verkopers, als er eentje misschien al verkocht is dan blijft de ander over en dan hoef ik ook geen keus meer te maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:10

Emmaa_ schreef:
Ik vind ze alle 4 eigenlijk niet zo spectaculair (lees, niet zo mooi). Heb je al eens op Asos rondgekeken? Weet niet voor wanneer je het nodig hebt maar ze hebben daar zo veel mooie cocktailjurkjes in een laag budget, geen verzendkosten ook nog eens. Moet uit Engeland komen dus hou rekening met een week verzendtijd, maar voor de rest...

Ik wil best eens voor je gaan rondsnuffelen als je daar behoefte aan hebt.

Voor een cocktailthema en ook nog eens een bruiloft vind ik persoonlijk bling bling namelijk niet zo heel spetterend

Oh, ik kwam bij asos bij een hele vage site uit , waarschijnlijk had ik het verkeerd getypt :')
Nu heb ik wel de goede site gevonden, maar bij maat 's' zie ik maar 1 jurk, wat is een Engelse maat voor maat 's' ?

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:15

UK 8 is 36, UK 10 38 etc. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:19

Een cocktailjurk komt (over het algemeen) tot net iets boven je knieën of langer.
Ik heb even snel voor je gekeken en wat bij elkaar gezocht

Jurk:
http://www.asos.com/Glamorous/Glamorous ... -1&clr=Red

http://www.asos.com/River-Island/River- ... &clr=Black

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Sleeveles ... 1&clr=Navy
Deze is voor cocktail officieel te kort maar ik vind hem nog wel kunnen omdat hij wijd uitloopt.

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Bodycon-D ... &clr=Black

Ik zou voor een kleur gaan die niet zwart is. Rood, paars, donkerblauw, eigenlijk elke jurk is wel in meer dan 1 kleur te verkrijgen. Zwart is geen kleur die je draagt op een bruiloft. Gewoon not done :+

Qua schoenen zou ik bij alle jurken eigenlijk voor gigantische statements gaat. Weet niet hoe goed je op hakken kan lopen maar denk aan:

http://www.asos.com/New-Look/New-Look-P ... &clr=Black

Mijn schoenen zou ik wel neutraal houden. Zwart of een andere kleur die overal eigenlijk wel goed bij staat. Schoenen zijn via Asos vaak een stuk duurder dus binnen een fatsoenlijke prijscategorie is het al snel lastig om wat leuks te vinden. Jurkjes daarentegen heb je genoeg. Als je een beetje met de schuifbalkjes speelt en je zet je max bijvoorbeeld op 30 euro kan je echt genoeg jurkjes onder de 30 euro vinden.

Voor schoenen zou ik honest to god bijvoorbeeld gewoon eens binnen lopen bij de van Haren, Dolcis of andere goedkope schoenenwinkel. Een paar neutrale zwarte hakken met een hak en klein plateau kan je werkelijk waar overal bij dragen, onder een spijkerbroek met een simpel shirt (of een oversized trui) staat het ook al hartstikke gaaf.

Edit: Dit zijn dé schoenen waar ik het over heb. Leer erop lopen en ze zijn geweldig. En maar 26 euro.
http://www.asos.com/New-Look/New-Look-P ... &clr=Black

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:27

Zelf heb ik van de week deze tas gekocht:
https://www.sacha.nl/shop/tassen-en-por ... as/2x7168/

Maar vind hem nog een beetje moeilijk te combineren. Ik draag veel zwart (lees: bijna alleen maar) en de tas is bruin synthetisch materiaal met een grijs/witte vissengraat print. In principe kan het wel bij een zwarte outfit, maar geweldig is anders...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 19:31

Emma, leuke tas! Dat worden toch andere kleuren dragen dan zwart he :D

Maillots en panty's in de winter vind ik juist leuk! Daarom hou ik zo van de winter, leuke jurkjes aan!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:32

Ik weet echt niet of ik de schoenen van Moiryn nou leuk vind of niet. Ik vind dat soort schoenen heel erg gaaf, houd ik echt van. <3 En deze vind ik aan de ene kant ook heel gaaf, lekker lomp enzo, maar aan de andere kant vind ik ze er nét iets te veel als Harting Bank schoenen uitzien.

Qua kleding heb ik aan de ene kant wel zin in de winter, want ik heb wel wat ideeën. Maar aan de andere kant heb ik er heel erg geen zin in, want met winterkleding kan ik niet zo veel als met zomerkleding. Misschien moet ik ook echt meer met fijne sjaals en grote vesten gaan doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:37

Ik vind zomerkleding juist moeilijker.. Omdat je niet zo veel laagjes etc kan dragen komt mijn kledingkast altijd veel minder goed uit :=

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:42

Ik kan juist niet zo heel erg veel met lagen.. 'k Heb vorig seizoen vrij veel van die hoodiejurken/oversized truien gekocht die ik dan met een legging kan dragen, maar dat is het meestal toch ook eigenlijk net niet. Misschien moet ik ook gewoon meer stylish vesten zoals dit bijvoorbeeld kopen. Ik heb wel veel "gewone" vesten, maar daar kun je vaak net niets mee.

Edit; ik heb inmiddels al wel een aantal ideetjes, maar nog niet genoeg.. :=
Ik wil denk ik een sweater met van die gaten bij de schouders, maar niet te groot. Weet iemand waar ik die kan vinden? Ik kan ook zelf aan de knutsel, maar ik kan tot nu toe ook geen basic sweaters met ronde hals in het zwart vinden. Een beetje zoals dit ofzo; http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Heren/Specials/Basics/naar%20de%20aanbieding/7279/13.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:00

Emmaa_ schreef:
Zelf heb ik van de week deze tas gekocht:
https://www.sacha.nl/shop/tassen-en-por ... as/2x7168/

Maar vind hem nog een beetje moeilijk te combineren. Ik draag veel zwart (lees: bijna alleen maar) en de tas is bruin synthetisch materiaal met een grijs/witte vissengraat print. In principe kan het wel bij een zwarte outfit, maar geweldig is anders...

<3 die tas kwam ik laatst tegen en ik was echt helemaal verliefd,
maar toen hielp mijn moeder me uit de droom dat hij niet waterdicht is wss door die stof :(

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 13:48