Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:26

Terug uit London en er lagen 2 brieven op me te wachten *\o/* onleesbaar, dat wel hihi. Spijkerschrift :P ben nu moe, dus ga ze morgen nog een keer lezen.

Had trouwens van 1 een brief gehad, hij schreef dat mn foto's wel aan waren gekomen, maar dat hij geen brief van me had gehad. Ik heb deze 2 dagen eerder verstuurd, dus das een beetje raar. Hoop dat hij hem ondertussen wel gehad heeft. Nu lekker slapen, morgen lezen en terug schrijven :)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:42

Mavelle schreef:
Hoe is het nou met jou Isegrim, nu je normale leven waarschijnlijk weer wat op gang gekomen is?

Het gaat eigenlijk prima met mij. :) Met Jamie zijn vrouw gaat het minder goed, die heb ik twee keer per week drie kwartier aan de telefoon. Ik ben kennelijk de enige die wil luisteren. Ik heb daar niet altijd zin in, maar heb haar nu eenmaal beloofd dat ze me altijd mag vragen om te bellen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:40

Jeetje, toch nog wel heftig Isegrim... In wat voor opzicht gaat het minder met haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:52

Djuildie wat leuk !!! En isegrim wens haar veel liefde toe! Tof dat je er vooror haar bent

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:31

Zij was er niet echt klaar voor. Ze verkeerde tot een vrij laat stadium in ontkenning. Ze heeft nu spijt van dingen die ze niet met hem besproken heeft, ze heeft spijt dat ze hem jaren niet bezocht etc.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:43

Dat kan ik me ook wel voorstellen... Hoop dat ze snel berusting kan vinden!

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:40

Tallie1979 schreef:
LisaW schreef:
Hallo, ik lees al een tijdje actief mee in dit topic (heb al eerder eens iets geplaatst dacht ik zelfs haha)
Ik schrijf nu ook al bijna een jaartje alweer met een inmate in California, Ironwood State Prison. Ik heb het idee dat een brief versturen/ontvangen ongeveer een maand duurt. (dus ik schrijf 1 brief per maand +/-) Schrijven hele leuke brieven over vanalles en nog wat! :) Ook heb ik al een heel mooi boek van hem ontvangen van National Geographic met natuurfoto's, daar houden we beide van.
Maar ik had een vraag over onderstaande quote, mogen ze maar max 10 foto's ontvangen? Dat wist ik helemaal niet.. Ik stuur weleens foto's maar zeker maar dan 10 haha (wel geprint op papier formaat 10x15 dacht ik)

..

Ironwood in Blythe neem in aan? Charles zat ernaast in chuckawalla. Zijn neef Derek zit er nog. Ironwood heeft dezelfde regels als chuckawalla, dus als je wat wilt weten kan je mij een pb sturen. Post komt over het algemeen binnen een week bij je inmate aan, tenzij er weer achterstand is.

:)

Ja klopt! Ironwood State Prison. Bedankt!
Zou het kunnen dat post terugsturen dan langer duurt? Meestal duurt het wel een maandje bij mij dus.. De datum die hij er dan op heeft staan is dan wel van een weekje later dan ik heb geschreven.
Dan denk ik dat het terugsturen wat langer duurt...
Ook las ik ergens in het begin van het topic dat inmates alleen op bepaalde datum post krijgen? Iets van de 2e en 21e van de maand ofzo? Weet iemand hier iets over?

Overigens vind ik 1x per maand schrijven prima :) Moet er toch altijd even tijd voor maken om terug te schrijven en dan heb ik ook weer veel te vertellen!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:41

Volgens mij is dat van 2 x per maand alleen met emails.

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:43

Ah oke, heb in m'n vorige brief gevraagd of hij ook de mogelijkheid heeft tot e-mailen dus wacht dat antwoord weer even van hem af. Al vind ik het schrijven eigenlijk wel juist het leuke!
Leuk dat je 2 brieven had liggen djuulsie! Lijkt me wel moeilijk als ze niet zo duidelijk schrijven haha, die van mij schrijft wel best mooi.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:19

Vandaag weer 1 *\o/* van dezelfde als gisteren :) die dus wel mn foto's maar niet mn brief had gehad.

Weer ff puzzelen :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 19:21

LisaW schreef:
Ja klopt! Ironwood State Prison. Bedankt!
Zou het kunnen dat post terugsturen dan langer duurt? Meestal duurt het wel een maandje bij mij dus.. De datum die hij er dan op heeft staan is dan wel van een weekje later dan ik heb geschreven.
Dan denk ik dat het terugsturen wat langer duurt...
Ook las ik ergens in het begin van het topic dat inmates alleen op bepaalde datum post krijgen? Iets van de 2e en 21e van de maand ofzo? Weet iemand hier iets over?

Overigens vind ik 1x per maand schrijven prima :) Moet er toch altijd even tijd voor maken om terug te schrijven en dan heb ik ook weer veel te vertellen!

In Ironwood en Chuckies krijgen ze hun post dagelijks. Ik denk dat ze dus een gigantische achterstand hebben.

Als er post is en geen achterstand, heb je doorgaans binnen 2 weken na het verzenden van je eigen brief antwoord, afhankelijk van hoe snel ze het verwerken.

Overigens, Ironwood is bij tijd en wijle ook erg streng bij de controle en andere keren juist niet. Ik heb een aantal maal een kaart met glitters erop verzonden, geen probleem en dan de 5e keer werd hij ineens vernietigd ofzo. Het ligt er echt aan wie het controleert daar :P

Emailen kunnen ze overigens niet daar. :)

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:03

Oké weer bedankt voor het antwoord! Dan is het me allemaal stuk duidelijker. Ik wacht m'n post maar weer gewoon af, heb eind november wat gestuurd en vorige week ook nog een kerstkaart :)
Jammer dat ze niet kunnen e-mailen maar het schrijven vind ik ook leuk (kost alleen wat meer tijd).

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:05

Ik ga zo weer post kijken!

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:39

Ik ook post gehad voor het eerst! Heel erg leuk! Al terug geschreven en morgen op de bus

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:05

Ik ben mn week nerveus begonnen dus ik denk dat ik deze week wat krijg... Gek genoeg heb ik meestal gelijk :-P

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:30

Leuk! Iedereen post deze week :))

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:51

Fingers crossed :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:53

jeej hier ook weer post! krijg het a.s weekend nog druk met terugschrijven!!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:56

Stik, ik loop hier toch te vloeken, waar had ik de kerstkaarten in moeten gooien, brievenbus of postkantoor!?!?!?!? En ik welke ''gleuf'' :')?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:28

Mijn kerstkaartjes zijn richting Amerikaaaaa. :-)

Eclair: brievenbus: overige postcodes.
postkantoor: doen ze zelf goed.. Stel dat je het verkeerd erin gooit vissen ze het in het sorteercentrum eruit en heeft hij gewoon een paar daagjes vertraging, no big deal. :)

Ik verwacht nu toch echt wel post van John en ook Allen heeft wel genoeg tijd gehad. :p Noah eind deze week of misschien volgende week, die is altijd vrij vlug met terugschrijven! Zou wel fijn zijn, nu voelt het zo raar tussen Noah en mij. ;(

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:29

Pfieuwwff, ik kan weer slapen, hopelijk de postzegels rechtop geplakt etc.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 22:34

haha, ook dat nog! :P

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:32

Eclair wat een nachtmerries := ze komen vast wel aan!

Marlijn, hoop dat je snel post krijgt en dat alles met noah okee is +:)+

Heb ook weer 4 brieven klaar liggen die morgen op de bus kunnen. 1 moet ik nog antwoorden, maar dat doe ik morgen ;) was nu te moe.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:37

Komt vast goed met Noah!! :(:)

Hier alweer geen post... Hopelijk morgen!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:57

Djuuls, je hebt mooi veel post gekregen!