Waar hebben ze die?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar goed, dan wacht ik s'winters meestal gewoon boven bij de winkeltjes
Unwritten schreef:Nijmegen wel.. zelf ingezeten

.
)
Die mogen niet meer op het station komen, daarom hebben de bankjes ook leuningen 
. Unwritten schreef:Zwervers worden eruit gestuurdDie mogen niet meer op het station komen, daarom hebben de bankjes ook leuningen
Utrecht CS is ook een koud station, daar tocht het erg, AmsterdamCS is ook al zo erg
) .. maar er passen echt maar 5, hoogstens 6 mensen goed omheen..
Eerst naar het filmfestival voor school. Maar 1 van ons moest naar de tandarts dus die hebben we even terug gebracht naar Amsterdam. Maar ik zou met m'n moeder nog Utrecht ingaan 's avonds dus toen even naar de Burgerking en toen weer terug.
Vanmiddag wss weer... want ik moet een bodywarmer ruilen.
MoonChloe schreef:Amsterdam CS heeft er geen een![]()
Idd die leuningen zijn tegen zwervers bedoeld.. Maar ik vind het zelf niet zo prettig want nu kunnen er veel minder mensen er op zitten.

MoonChloe schreef:Amsterdam CS heeft er geen een![]()
Idd die leuningen zijn tegen zwervers bedoeld.. Maar ik vind het zelf niet zo prettig want nu kunnen er veel minder mensen er op zitten.

Keulen is op zondag een beetje dood trouwens of je moet het net treffen dat het koopzondag is of dat er net een evenement is.
Mensen kijken, beetje naar buiten kijken, krantjes kijken, en je vangt wel eens een achterlijk gesprek op
We gaan 7de om 7 uur weg uit amsterdam.. 9e terug.. En wij willen museums bezoeken (zijn ik en mijn vriendin inmiddels heel goed in
) En of wij fotos gaan maken weet ik niet want camera is afgelopen zomer gestolen.. Weet niet of mijn vriendin dan al een nieuwe heeft.