Redrumfox schreef:Mag toch hopen dat je nu niet de gek loopt te steken met mijn verhaal want ik heb er bijna een half uur aan zitten typen. Beetje respectloos..
Doe ik niet, ik geloof het best. Ik probeer ondanks alles positief te denken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Redrumfox schreef:Mag toch hopen dat je nu niet de gek loopt te steken met mijn verhaal want ik heb er bijna een half uur aan zitten typen. Beetje respectloos..
mireya schreef:Laat maar... Ik weet alwat er gaat gebeuren... Er komen elfjes op aarde... Draken, kabouters en eenhoorns... Jongens ga alvast hier maar de taal leren!
http://members.chello.nl/~f.debresser/w ... nelfs.html
Ik denk nu ook dat het allemaal wel een beetje vaag is...
Anthea schreef:mireya schreef:Laat maar... Ik weet alwat er gaat gebeuren... Er komen elfjes op aarde... Draken, kabouters en eenhoorns... Jongens ga alvast hier maar de taal leren!
http://members.chello.nl/~f.debresser/w ... nelfs.html
Ik denk nu ook dat het allemaal wel een beetje vaag is...
Kom op zeg, is 't zo moeilijk om serieus te doen of gewoon niet te reageren.
Wat overigens ook voor andere geldt.
Laura, ik lees het zo ff door. Heb er net even snel overheen gelezen. heb zo ook altijd geloofd, maar nu ik dat boek heb begin ik te twijfelen.
furious schreef:Dat de aarde vergaat is sowieso onzin. Dus serieus reageren wordt dan al moeilijker.
Redrumfox schreef:Dat heb ik zelf ook hoor, eerst zien dan geloven. Maar ik wíl het ook graag geloven. Ik ben heel positief ingesteld dus dat speelt ook mee. Er zijn veel bewijzen voor en die maya's waren niet gek: die wisten meer dan wij nu met al onze technische snufjes. Dat geeft voor mij al meer zekerheid. Maar ik sta er echt niet voor de volle 100% achter, heb ook zo mijn twijfels aangezien het wel erg groots klinkt. Maar goed: we'll see. Nu valt er alleen maar over te gissen, keiharde bewijzen zijn er niet tenzij je heilig op de maya's vertrouwt maar zover gaat het bij mij dan weer niet.
Redrumfox schreef:Haha dat is omdat ik wikischrijver ben.
Thats_Me schreef:Agja dat merken we over 4 jaar wel weer
Snap niet dat mensen daar bang om gaan wordenAls alles in 1x weg zal zijn dan merk je er toch niets van.
Amburtjoz schreef:Ik geloof wel, dat de aarda ooit eens ophoud
Maar niet in 2012
hoe weten de maya's nou meer, gedachten ofzo? dat soort dingen kun je toch alleen maar bewijzen door er kennis over te hebben en met betrouwbare apparatuur dingen mee worden opgemeten (al helemaal om het precieze 21'12'2012 uit te rekenen) .. (A)
nancy, das wikischrijver
_Tamara schreef:Misschien hadden de Maya's geen zin meer om hun kalender af te maken?
xLies schreef:Misschien gingen ze er vanuit dat we toen al dood waren?
_Tamara schreef:Ik vind het stuk van Redrumfox wel interessant trouwens.