Bar,hebben we al iets van RK wat ons meer kan vertellen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mystica schreef:Ilzas schreef:Je kunt het massa hysterie noemen. Je kunt het ook solidaiteit noemen...
Zeker nu er bericht is dat RK zelf helemaal niet weet hoe of wat precies, omdat ze niemand kan bereiken...
Tieneke schreef:Ilzas schreef:And again, wat Runningkawa zelf altijd zegt: "Twee maten"
Net niet in dit geval.
Mystica schreef:kimmie261 schreef:jeetje,dacht eerst dat het een 1 april grap was...
of geintje tussendoor...maar het is echt zo..![]()
RK ik geloof eigenlijk niet dat je zo je eigen ruiten in zou gooien,daar ben je te verslaafd voor![]()
,en daar vind je bokt te leuk voor...
ik hoop echt dat het een grote vergissing blijkt te zijn!
(overigens is mijn account ook ooit eens gehackt,is zelfs toen mee gepost ,waar ik niets van wist,hier werd toen der tijd erg laconiek op gereageerd,moest maar een beter paswoord nemen...)
Was jij waterkippie? Daar is het ook mee gebeurd idd. Ook mee gepost.
Maanling schreef:Dapy schreef:@ maanling : XD ik vind het wel leuk, wil het hele verhaal van beide kanten eigenlijk wel horen, ik ruk hier iets anders
Oh... wat ruk jij dan?
Tieneke schreef:Misschien omdat daar niemand van online is van de bezw.com.?
Gehacked worden of zelf hacken is wel een meeeeegagroot verschil.
Ilzas schreef:And again, wat Runningkawa zelf altijd zegt: "Twee maten"
_Tivoli_ schreef:EN DE BOKTBEMIDDELAAR GEEFT GEEN GEHOOR VIVALAVIDA
_Tivoli_ schreef:oops...capslock
Dapy schreef:ik ruk hier iets anders
faye schreef:Ilzas schreef:And again, wat Runningkawa zelf altijd zegt: "Twee maten"
Hoezo?
Ilzas schreef:Tieneke schreef:Net niet in dit geval.
Juist wel. Bij tig anderen wordt ook in hun account gehackt en dan zeggen ze dat je maar een ander, minder makkelijk wachtwoord moet nemen en RunningKawa wordt er van verdacht gehckt te hebben in een ander account en die krijgt meteen een bot.
Maanling schreef:Dapy schreef:@ maanling : XD ik vind het wel leuk, wil het hele verhaal van beide kanten eigenlijk wel horen, ik ruk hier iets anders
Oh... wat ruk jij dan?