Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 10:55

1200 bellen, en dan praat zo'n vrouwtje in een keuzemenu, en dan druk je de 1 in, krijg je weer een keuze menu en druk je weer 1 in, dan verteld ze een verhaaltje en daarna krijg je een sms toegestuurd met je status.

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 12:32

Pff... bij mij is het nu 1 maand goed gegaan... ik krijg nu weer een rekening binnen van 240 euro. Het mooie is dat ook ook nog 140 euro gecrediteerd moet krijgen van ze!!....

Ga zo maar weer eens even een belletje plegen..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:12

Ik heb net vodafone ook maar eens een mail gestuurd. Ik heb een vodafone scherp abbonement, en daarmee betaal je ineens 25 ct/min als je naar 1200 belt om je tegoed op te vragen, wat vroeger altijd gratis was.
Ik vroeg me al af waarom afgelopen 2 maanden mijn rekening zo bizar hoog was.. sja als je bijna iedere dag je tegoed opvraagt á 25 ct gaat het hard...

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:21

Voor de mensen die ruim over hun tegoed schijnen te zitten terwijl dat in hun ogen niet zo is: GESPECIFICEERDE REKENING opvragen!!!

Ik heb overigens met vodafone geen slechte ervaringen.. wel weer met andere profiders.

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:21

Kaygee schreef:
Voor de mensen die ruim over hun tegoed schijnen te zitten terwijl dat in hun ogen niet zo is: GESPECIFICEERDE REKENING opvragen!!!

Ik heb overigens met vodafone geen slechte ervaringen.. wel weer met andere profiders.

Ik heb al tijden online een gespecificeerde rekening.. gelukkig maar, want nu kan ik tenminste alles narekenen...

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:53

Bij mij klopt er ook niks van volgens mij. Vooral die internet status.. Ik gebruik mijn telefoon alleen doordeweek (zo min mogelijk) heb een ondernemersbundel (zit doordeweek in belgië) en zou nu nog maar €1,66 overhebben van 22,50 Blond

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:47

ik kan nu wel mijn tegoed op vragen en dat klopt wel alleen ik heb ook een onbeperkt internet blox en daar staat bij dat ik nog 0 kb over heb???? ik heb toch onbeperkt ik weet wel dat het niet helemaal onbeperkt is maar ik internet hooguit 5 tot 10 min per dag

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 00:53

Yessy schreef:
Ik heb net vodafone ook maar eens een mail gestuurd. Ik heb een vodafone scherp abbonement, en daarmee betaal je ineens 25 ct/min als je naar 1200 belt om je tegoed op te vragen, wat vroeger altijd gratis was.
Ik vroeg me al af waarom afgelopen 2 maanden mijn rekening zo bizar hoog was.. sja als je bijna iedere dag je tegoed opvraagt á 25 ct gaat het hard...

is dat alleen bij dat scherp abbo? of ook bij andere?

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:04

JA zie je wel!! En ik maar rekeningen van over de 120 euro betalen! Ik snapte er al geen snars van? ik bel veel en ga vaak over mn bundel heen, maar 120 euro KAN bijna niet.. toch die gespecifeerde rekeningen maar eens nalopen dan.. Boos!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:06

Heeft iemand hier gebruik gemaakt van de "Neem nu een abonnement en betaal het eerste half jaar de helft van de prijs"-actie? Ik wel namelijk, maar ik moet gewoon elke maand het volle bedrag betalen. Zij zeggen namelijk dat dit helemaal niet de actie was?

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:17

je hebt toch een contract gekregen daar staat op wat je hebt afgesloten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 09:20

Ja klopt, dat moet dan op het contract staan..

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 09:56

Ik had dat ook, maar die korting werd gewoon iedere maand er netjes afgehaald. Ja

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:08

Saskiaatje schreef:
Heeft iemand hier gebruik gemaakt van de "Neem nu een abonnement en betaal het eerste half jaar de helft van de prijs"-actie? Ik wel namelijk, maar ik moet gewoon elke maand het volle bedrag betalen. Zij zeggen namelijk dat dit helemaal niet de actie was?

Dat is wel vreemd....
Ik heb zojuist mijn specificatie nagelopen. Oke.. ik heb wel erg over mijn bundel heen gegaan (vriendin en dr vriendje hadden ruzie.. tja dan bel je even extra... )
Maar dit is er nu weer gebeurd:

Ik heb een 35 abbo + 1000 sms. Dus 300 belminuten/sms + dan die 1000 smsjes.

Hebben ze bij de 113 minuten al mijn tegoed stopgezet.... Slapen
Dus al mijn overige belminuten en nog een deel van de smsjes kan ik nu terug eisen haha...

+ 140 euries van de vorige fouten...

Weet iemand of je toevallig onder deze omstandigheden eerder onder je contract uit kan?

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:52

Jeetje, Vodafone maakt er echt een zooitje van! Ben ik even blij dat ik dat geze*k niet heb (T-Mobile, mijn rekeningen kloppen altijd).
Mijn vriend heeft bij zijn vorige werkgever wel een zakelijk abonnement gehad van Vodafone en hij kreeg ook altijd absurd hoge rekeningen. Nou belde hij ook wel heel veel maar hij had ook een behoorlijk grote bundel. We hebben er toentertijd nooit zoveel aandacht aan besteed omdat zijn abonnement betaald werd door de zaak maar als ik er aan terugdenk is de kans dus heel groot dat ze een jaar lang meer betaald hebben dan dat er daadwerkelijk is verbeld...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:57

En DAAR worden ze nou zo rijk van. Precies mijn reden om over 49 cent te gaan lopen zeuren. Ik werk daar niet aan mee na al hun slechte service.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:41

deedee19 schreef:
En DAAR worden ze nou zo rijk van. Precies mijn reden om over 49 cent te gaan lopen zeuren. Ik werk daar niet aan mee na al hun slechte service.

Oh, maar dat zou ik zelf ook doen hoor! Kreeg vorige week bij de AH 5 eurocent wisselgeld te weinig terug, "Sorry juffrouw, ik krijg nog 5 cent!". Zit iedereen in de rij je raar aan te kijken, maar dat is dan gewoon een principekwestie.

Maar back OT: De Vodafonerekening leek toentertijd te kloppen, er stonden geen "rare" nummers op de rekening en omdat mijn vriend nou eenmaal veel belde, gingen we er van uit dat het in orde was. Tja, en omdat de werkgever de rekening betaalde hebben we er verder geen aandacht aan besteed...

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 02:08

nou me eerste rekening is binnen en het klopte gewoon. Ik kan ook gewoon weer op de site en via 1200 je tegoed op vragen werkt ook weer goed

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 11:39

Bij mij klopt het gelukkig weer, tijdje geleden had ik steeds hoge rekeningen,maar ze haalden minder van mijn rekeningen af,zal wel gecrediteerd zijn ivm die te hoge rekeningen van eerder!
Nu klopt het gelukkig weer!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:08

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:21

rekening overzichtje
juli: 19 maar toen had ik nog 10 euro korting

augustus
33

mijn laatste ietwat fatsoenlijke rekening van september was
49,56
oktober
135
november
104
december
100

klopt toch echt iets niet...

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:22

cp112 schreef:
rekening overzichtje
juli: 19 maar toen had ik nog 10 euro korting

augustus
33

mijn laatste ietwat fatsoenlijke rekening van september was
49,56
oktober
135
november
104
december
100

klopt toch echt iets niet...

Als jij je specificatie na kijkt kan je zien wat er van je tegoed afgaat en wat losberekend word.
bij mij klopte dat een keer ook niet maar heb toen direct gebeld en dat vrouwtje aan de lijn zei ook al 'dat is raar' en heeft er iemand naar laten kijken en dezelfde maand kreeg ik nog een creditering van het teveel betaalde bedrag

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:27

Ik vind het verdomd knap mijn abbo nummer heeft de afgelopen maand bijna de hele maand uit gestaan en ik krijg een rekening 85 euro terwijl ik verdorrie ampper tot niet gebeld heb en me abonnements kosten 35 euro zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:28

Ik heb een 27,50 abbo met een onbeperkt sms blox van 10,-, dus 37,50
Krijg ik nu een rekening via mn mobiel, dat ik ruim 80 euro zou moeten betalen? Verward Op internet bij die rekeningen staat er bij december gewoon mn normale rekening? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:29

Kimmie_girl schreef:
Ik vind het verdomd knap mijn abbo nummer heeft de afgelopen maand bijna de hele maand uit gestaan en ik krijg een rekening 85 euro terwijl ik verdorrie ampper tot niet gebeld heb en me abonnements kosten 35 euro zijn!

DAT HEB IK DUS OOK! Bloos!