Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaygee schreef:Voor de mensen die ruim over hun tegoed schijnen te zitten terwijl dat in hun ogen niet zo is: GESPECIFICEERDE REKENING opvragen!!!
Ik heb overigens met vodafone geen slechte ervaringen.. wel weer met andere profiders.
Yessy schreef:Ik heb net vodafone ook maar eens een mail gestuurd. Ik heb een vodafone scherp abbonement, en daarmee betaal je ineens 25 ct/min als je naar 1200 belt om je tegoed op te vragen, wat vroeger altijd gratis was.
Ik vroeg me al af waarom afgelopen 2 maanden mijn rekening zo bizar hoog was.. sja als je bijna iedere dag je tegoed opvraagt á 25 ct gaat het hard...
Saskiaatje schreef:Heeft iemand hier gebruik gemaakt van de "Neem nu een abonnement en betaal het eerste half jaar de helft van de prijs"-actie? Ik wel namelijk, maar ik moet gewoon elke maand het volle bedrag betalen. Zij zeggen namelijk dat dit helemaal niet de actie was?
deedee19 schreef:En DAAR worden ze nou zo rijk van. Precies mijn reden om over 49 cent te gaan lopen zeuren. Ik werk daar niet aan mee na al hun slechte service.
cp112 schreef:rekening overzichtje
juli: 19 maar toen had ik nog 10 euro korting
augustus
33
mijn laatste ietwat fatsoenlijke rekening van september was
49,56
oktober
135
november
104
december
100
klopt toch echt iets niet...
Kimmie_girl schreef:Ik vind het verdomd knap mijn abbo nummer heeft de afgelopen maand bijna de hele maand uit gestaan en ik krijg een rekening 85 euro terwijl ik verdorrie ampper tot niet gebeld heb en me abonnements kosten 35 euro zijn!