Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:over de politie, dat er nog wel eens flink gemopperd word op/over politie in het algemeen.
boetes etc etc.
i know ze zijn er voor maar niet alleen negatief hoeft bekent te zijn.
al gaat er wel eens wat fout, maar waar niet?
het is in ieder geval te hopen dat hij ts nou met rust laat..
paardje2005 schreef:moonfish13 schreef:over de politie, dat er nog wel eens flink gemopperd word op/over politie in het algemeen.
boetes etc etc.
Boetes zijn natuurlijk sneu geld, maar als je je aan de regels houdt dan heb je er ook geen last van.
Nee ik heb niks tegen op politie... En ze zijn er meestal als je ze nodig hebt.
nina88 schreef:Ik heb alle pagina's doorgeploeterd en veel berichten met afschuw zitten lezen. Hoe kán iemand, een man die vrouwen slaat, die overduidelijk geen respect heeft voor TS en haar behoeftes, BEGRIJPEN????
Sorry, maar dit begrijp ík absoluut niet!
paardje2005 schreef:moonfish13 schreef:over de politie, dat er nog wel eens flink gemopperd word op/over politie in het algemeen.
boetes etc etc.
Boetes zijn natuurlijk sneu geld, maar als je je aan de regels houdt dan heb je er ook geen last van.
Nee ik heb niks tegen op politie... En ze zijn er meestal als je ze nodig hebt.
je weet nooit waar iemand toe in staat is.

(kan maar hoeft nie als de Politie 'm iets gezegd heeft, allhoewel nie iedere "gek" zich daar iets van aantrekt
)
Ik denk dat TS er heel verstandig aan doet om een tijdje zo voorzichtig mogelijk te zijn, en vooral, geen contact opnemen, ook niet als hij belt/smst etc. Dan geef je nl weer hoop..
mijn username is NonaWen, Nona is Maleis voor Lief..
lekker kortzichtig hier weer zeg..!
? NonaWen schreef:Ik ben gestopt bij pagina 8.. aangezien hier mensen het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.. reagéééér dan niehieeeet![]()