Accepteren jullie drugsgebruik bij vriend/man?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

Re: Accepteren jullie drugsgebruik bij vriend/man?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:38

pharagirlke schreef:
Hoe bedoel je dat met die kringen enzo? Lachen
En het was niet aanvallend bedoelt hoor, was daar gewoon nieuwsgierig naar. áls ik kinderen zou hebben zou ik het nl niet apprecieren als mijn vriend voor hun ogen zou blowen... Tuurlijk, ze zien het overal rond zich, maar hun voorbeeldfiguur zou dat van mij absoluut niet mogen. Zelfs als ik me even zou inbeelden dat ik er niet tegen was. Lachen Vandaar dat ik het vroeg. Lachen

Ik bedoelde het ook niet aanvallind hoor Knipoog , maar ik bedoel met groepen , als je met bepaalde mensen omgaat is er gewoon eerder drugsgebruik . Teminste , dat is wat ik heb meegemaakt *LOL* .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:57

Soraya92 schreef:
pharagirlke schreef:
Hoe bedoel je dat met die kringen enzo? Lachen
En het was niet aanvallend bedoelt hoor, was daar gewoon nieuwsgierig naar. áls ik kinderen zou hebben zou ik het nl niet apprecieren als mijn vriend voor hun ogen zou blowen... Tuurlijk, ze zien het overal rond zich, maar hun voorbeeldfiguur zou dat van mij absoluut niet mogen. Zelfs als ik me even zou inbeelden dat ik er niet tegen was. Lachen Vandaar dat ik het vroeg. Lachen

Ik bedoelde het ook niet aanvallind hoor Knipoog , maar ik bedoel met groepen , als je met bepaalde mensen omgaat is er gewoon eerder drugsgebruik . Teminste , dat is wat ik heb meegemaakt *LOL* .

Drugsgebruik ligt geheel aan jezelf Knipoog Ik woon in een dorp waar de xtc zo voor je neus verkocht word (bij wijze van spreken) maar geen haar op mijn hoofd die aan drugs denkt Clown Rook en drink zelfs niet. Clown Terwijl er hier ook zware drinkers zitten. Mijn vriend die gestudeerd heeft in Leuven, verbaasde zich gisteren over de drank die achterover gegooid wordt. Terwijl er gisteren echt niet zoveel gedronken werd naar dit dorp zijn "normen" Clown

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 16:00

ik heb een vriend gehad die af en toe blowde. Daar was hij ook wel eerlijk over, maar ik heb er zelf nooit echt last van gehad dat hij blowde. Hij deed het ook niet als hij wist dat hij naar mij ging en heeft het ook nooit aan mij gevraagt of ik wou blowen.

Alsik een jongen zou hebben die elke dag stoned bij mij thuis zat ofzo . Dan zou ik het niet wat vinden maar zoals hij. Tja ik merkte het zelf niet.

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:02

Ben Anti drugs. Wil geen vriend die aan die sh*t zit Knipoog

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:43

hmm, aventoe blowen vind ik dan niet zo erg..
maar echt al die shíítt niet

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 13:12

mijn vriend blowd heel af en toe.. Maar hij heeft wel eerst gevraagd wat ik ervan vind en hij doet het alleen maar als ik er niet ben.
Hij hoeft verder niet aan te komen met andere drugs

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:28

mn vriend blowt elke dag, ik moet er zelf niks van weten maar als hij zich er goed bij voelt.. anders word hij hyperactief en agressief nou dan mag hij er van mij wel 1tje roken Knipoog ik zie het probleem niet zo, het enige nadeel is dat er veel geld naartoe gaat, nu wonen we nog niet samen, maar als we samen wonen zou het wel schelen kwa rondkomen als hij niet zou blowen Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:31

Charmotte schreef:
mn vriend blowt elke dag, ik moet er zelf niks van weten maar als hij zich er goed bij voelt.. anders word hij hyperactief en agressief nou dan mag hij er van mij wel 1tje roken Knipoog ik zie het probleem niet zo, het enige nadeel is dat er veel geld naartoe gaat, nu wonen we nog niet samen, maar als we samen wonen zou het wel schelen kwa rondkomen als hij niet zou blowen Knipoog

Agressief??! En jij tolereerd dat zomaar? Ik wist niet eens dat er nog zulke (jonge) vrouwen bestonden die zich daar zomaar bij neerleggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:36

BraveSpots schreef:
Charmotte schreef:

Agressief??! En jij tolereerd dat zomaar? Ik wist niet eens dat er nog zulke (jonge) vrouwen bestonden die zich daar zomaar bij neerleggen.

Nee die jongen heeft geen blowtje nodig maar hulp. Dit is echt blowen om de verkeerde redenen.

_Moonwalker_

Mijn vriend gebruikt gelukkig geen drugs!Roken doet ie héél af en toe als we uitgaan samen.En dan is het enkel om 'stoer' te willen doen Vork

Veirl

Nee.

Oneliner ik weet het. Huilen van het lachen

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:56

BraveSpots schreef:
Charmotte schreef:

ik weet het niet, ik heb hem nooit agressief meegemaakt, en dat zal ook wel niet gelijk zijn als hij 1 dag niet rookt, maar het zijn zijn woorden. hij rookte al toen ik hem leerde kennen, en dat moet hij toch echt zelf weten vind ik, ik heb er geen last van

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:11

Nee, nu niet nooit niet.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:12

Charmotte schreef:
ik weet het niet, ik heb hem nooit agressief meegemaakt, en dat zal ook wel niet gelijk zijn als hij 1 dag niet rookt, maar het zijn zijn woorden. hij rookte al toen ik hem leerde kennen, en dat moet hij toch echt zelf weten vind ik, ik heb er geen last van

En doet hij daar niks aan? Behalve blowen dan?

Ik hoop allesinds dat hij nooit eens een paar dagen zonder valt als jij erbij bent...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:15

Denk sowieso dat het een slap uitvlucht is om het te kunnen gebruiken dus denk niet dat ze zich zorgen moet maken BS Clown

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:22

BraveSpots schreef:
Charmotte schreef:

En doet hij daar niks aan? Behalve blowen dan?

Ik hoop allesinds dat hij nooit eens een paar dagen zonder valt als jij erbij bent...

mensen het is echt niet zo dat hij de boel kort en klein zal slaan als hij niks rookt Knipoog maar meer voor zijn gevoel, het is meer dat hij dan een onrustig gevoel van binnen heeft ofzo
hij zou er wat aan moeten doen ja, vaak is stoppen en jezelf er ff doorheen (weet dat het moeilijker is dan het klinkt) slepen al genoeg, maargoed zijn leven.. niet die van mij en zolang zijn we nog niet samen en ik wil niet over zijn leven beslissen als hij zich er goed bij voelt moet hij dat doen

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 14:01

Charmotte schreef:
maargoed zijn leven.. niet die van mij en zolang zijn we nog niet samen en ik wil niet over zijn leven beslissen als hij zich er goed bij voelt moet hij dat doen

En wanneer jullie wél samen wonen? Is het dan nog steeds zijn leven?
En wanneer er (eventueel) kinderen komen?

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 14:53

Neen.

Absoluut niet, moest ik erachter komen dan is het meteen over.
Van joint tot andere troep, allemaal niet.

Mijn buurjongen van nu 18 gebruikt al 4 jaar hehaaldelijk van alles en nog wat, hij is aan verslaafd aan drank en drugs, nou, geloof me... hij heeft zijn opleiding gestopt en doet nu het laagste van het laagste, hij is echt aan het aftakelen. Hij ziet er niet uit, of ja, als iemand van 60 en hij heeft bijna geen stem en zijn hersenen zijn gewoon kapot gemaakt...

Dit is begonnen met één joint op een dag....

Vandaar dat ik er fel op tegen ben, dit gun je echt niemand. Je man/vriend whatever, al helemaal niet!

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 15:37

Ik vind een jointje kan best wel eens.. Hij is nu dan wel geminderd.. Eerst rookte hij zo'n 5 jointjes op een dag. Door veel problemen etc.. Zit hij nu op 1 in de 2 dagen. Hij hebt daar wel moeite mee.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:52

Nee ik heb er geen problemen mee.
zolang ik zijn of haar mate weet is er niks aan de hand.
is hij of zei iederedag strak van de drugs dan is het wat anders.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:57

Ik heb er wel problemen mee. Die van mij rookt wel, niet dat ik daar blij mee ben, maar liever dat dan drugs. Gelukkig zijn het er maar 4 per dag. Drugs accepteer ik niet en dat weet hij. Lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 12:16

ik heb er maar 1 antwoord op NEE. Die zooi komt er bij mij niet in. De broer van mijn vader heeft ons hele gezin kapot gemaakt met die kl*re zooi dus ik wil er niks mee te maken hebben en iedereen respecteerd dat.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:55

Het liefste zou ik het niet willen hebben.
Maar ze kiezen er zelf voor, en dan heb ik er op dat moment niks over te zeggen.
Als ik wat langer relatie zou hebben met die gene, dan zou ik wel zeggen dat ik het liever eigenlijk niet wil.
En als hij toch door gaat ermee, weet ik dat het drugs boven mij zou staan.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:10

Vealosz schreef:
Het liefste zou ik het niet willen hebben.
Maar ze kiezen er zelf voor, en dan heb ik er op dat moment niks over te zeggen.
Als ik wat langer relatie zou hebben met die gene, dan zou ik wel zeggen dat ik het liever eigenlijk niet wil.
En als hij toch door gaat ermee, weet ik dat het drugs boven mij zou staan.

maar als je wat met diegene begint en je weet dat hij drugs gebruikt, kun je moeilijk na een tijdje zeggen ik vind dat je ermee moet stoppen. kun je zeggen natuurlijk maar hem laten kiezen.. vind ik niet, je wist waar je aan begon toch

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:11

mijn vriend rookt ...

heb t er heel duidelijk met mij over eens ..
dat jointje mag maar dan in de tijd dat ik niet bij hem ben(want vind t zo walgelijk)
voor de rest echt geen drugs..
drugs=doei doei bij mij..