Wat een verrukkelijk topic dit... ik geniet!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:hihi uthrick wat lief!
dat advies is hard nodig hier, kan dat nog voor vanavond want dan ga ik op vakantie en kan ik het wellicht nog toepassen op een franse boer(die hebben van die mooie koeien.....)
ceesje schreef:Wildgirl schreef:hihi uthrick wat lief!
dat advies is hard nodig hier, kan dat nog voor vanavond want dan ga ik op vakantie en kan ik het wellicht nog toepassen op een franse boer(die hebben van die mooie koeien.....)
Ja hahahaha zou het eerste topic zijn , waarbij van zowel nederland en frankrijk van boerenromances worden voorzien. Wildgirl tijdens vakantie inloggen op bokt en een topic over jean pierre , of francois met limousine koeien![]()
![]()
![]()

maar ik hoor ook dat ze het wel leuk vinden omdat het aanstekelijk werkt zeggen ze, al ze zijn blij dat ik nu vakantie heb
Zaterdag een verjaardag/BBQ van iemand die we allebei goed kennen en zondag heeft hij een rustige dag gepland, zijn broer melkt 's ochtends en 's avonds dus "mijn boer" vroeg of ik het ( weer) aandurfde om een heel weekend op de boerderij te komen.
Veel plezier gewenst!!
maak er een leuk weekend van! 
)
) en moet nou toch wel even reageren hoor!
op up-dates te moeten wachten
!
!
! Geniet lekker van het verliefd zijn en ik blijf je up-dates zeker volgen
! 

) mijn topic op Bokt heeft gelezen, uitgeprint en op recatie heeft neergelegd/laten lezen.
Elessar schreef:Topic uiteraard gelezen (niet te missen, jouw topics) en moet nou toch wel even reageren hoor!