Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:40

DiegoWendy schreef:
Sinds de film "It"
heb ik echt een bloedhekel aan clowns, echt... kan ze niet aankijken... krijg er de kriebels van

Ik heb die film op mijn twaalfde gezien, en ik heb echt nog maanden 's avonds met een grote boog om alle putdeksels gelopen. Bloos

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 08:53

Jiill_ schreef:
Breghje schreef:
Hier nog zo'n held op fluwelen sokjes. Schijnheilig .. in ben bij The Ring de bios uitgelopen... Bloos Bloos

Kan bijna alle films zien, geniet van bv. The Sixth Sense dat soort films, maar zodra er zombies, losse onderdelen van mensen ed. in voorkomen dan lig ik heel de nacht een boekie te lezen... en ik wordt volgend jaar 40, dus hoop dat het ooit nog eens over gaat die heb ik niet echt meer..

the ring heb ik gezien tot het moment dat je smeagle zag.. toen heb ik m uitgezet Huilen van het lachen gister was scary movie 3 op tv.. serieus ik vind die echt eng met dat meisje van the ring Huilen van het lachen

Ik bedoel The Ring (idd die met dat meisje), niet Lord of the Rings Knipoog Die films kan ik dus niet vaak genoeg zien, die vind ik echt schitterend.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:00

Ja idd Huilen van het lachen ik las het na ..en toen dacht ik Huilen van het lachen Jill ze heeft het over The ring..

Nou daar ga ik maar helemaal niet over beginnen.. ik schijt 'm van dat meisje bleh Nagelbijten / Gniffelen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:26

ik ben woensdag naar 'the happening' in de bios gaan kijken.
IK was mee met mijn vriend en nog een vriend van hem.
die hebben mij heel de tijd zitten uitlachen hé.
Ik heb zo hard geroepen, het was niet zo spannend, ik was de enige die bang was, maar door mijn gegil verschoot wel heel de zaal.
De eerste minuut van de film was ik al bang geweest.
Ik heb zelfs mijn handen voor mijn ogen gehouden.

gisteren was het 'killing me softly' op tv. Ooh, ik kon echt niet naar die vent kijken é. er was iets mis mee. Ik heb de tv uitgezet.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:31

op mijn 6/7e ong heb ik de film the grinch gezien Clown
dat gekke groene harige 'beest' dat kerstmis wou verpesten Huilen van het lachen
dara heb ik toen een tijd niet van kunnen slapen Vork

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:59

haha moet zeggen vond The exorcist the beginning toch niet zo eng zoals de andere afleveringen van The exorcist.. heb tussen door op RTL 7 gister Reeks (?) gezien die was pas vaag Nagelbijten / Gniffelen

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 09:35

Gister I am Legend gezien. Vond het toch wel heel eng toen hij achter zijn hond aan ging Bloos op zo'n moment kijk ik niet...

De rest vond ik wel meevallen Cool

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:48

manishdra schreef:
Gister I am Legend gezien. Vond het toch wel heel eng toen hij achter zijn hond aan ging Bloos op zo'n moment kijk ik niet...

De rest vond ik wel meevallen Cool

Haha!. Die special effects kan ik niet tegen hé. Met die film heb ik ook zo geroepen in de zaal.
Van die film was ik niet bang, maar die geluidjes enzo maken het eng en verschietachtig.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:51

Het is inderdaad bij al die films dat je heel erg beinvloed wordt door het achtergrond geluid/muziekje... moet je maar eens opletten. Maar ik weet van mijzelf dat ik ondanks dat ik bewust ben van die geluidjes het eng vind en schrik... Bloos

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:53

Jiill_ schreef:
Ja idd Huilen van het lachen ik las het na ..en toen dacht ik Huilen van het lachen Jill ze heeft het over The ring..

Nou daar ga ik maar helemaal niet over beginnen.. ik schijt 'm van dat meisje bleh Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben niet eens aan dat meisje toe gekomen... die zag ik later op foto's.. toen dat paard overboord sloeg van die boot vond ik het welletjes en ben de zaal uitgegaan... Haha!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:55

manishdra schreef:
Het is inderdaad bij al die films dat je heel erg beinvloed wordt door het achtergrond geluid/muziekje... moet je maar eens opletten. Maar ik weet van mijzelf dat ik ondanks dat ik bewust ben van die geluidjes het eng vind en schrik... Bloos

ja precies. Ik heb ook eens heel dapper een poging gedaan met The Ring zonder geluid... mooi datdat dus niet werkte bij me he Bloos !! Was nog steeds net zo hard aan het schijten als in de bios. Gelukkig kijkt hubbie de film nooit waar ik bij ben.

Cartouchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:59

I am legend heb ik ook gezien in de bios die vind ik niet zo eng. maar ik heb wel wolf creek gezien en die valt ook wel mee, alleen vind ik die lach van die vent zo eng.. en ook dat meisje ahaar pistool liet vallen in zo'n kelder waar allemaal dode mensen lagen IEL.. chuckie vind ik ook niet zo eng en dead lake is ook niet zo eng. wat ik wel eng vind zijn van die mensen die zombies enzo.. dan bedoel ik ook éch t die enge..

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:04

ik doe altijd mijn oren dicht en men ogen, en op het evrkeerde moment kijk ik altijd weer en dan schrik me dood Clown

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:11

enge films, ik vind ze dooreng, maar ook weer supergaaf...dat zal ook wel de aantrekkingskracht zijn Tong uitsteken What lies Beneath is gaaf...heb hem ooit helemaal gezien, nu durf ik da tniet mer Clown scream enzo vind ik maar flauw, the sixth sense is mooi, net als the excorcism of emily rose

geef mij maar disney en een doos zakdoeken Haha! (en black beauty, daar meot ik ook altijd bij janken )

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:39

Ik heb black christmas eens gezien.. das ook best ranzig Huilen van het lachen Daar gebruiken ze oogballen als Kerstballen ROFL en die ene film dat er een groep meiden zo'n grot ingaan met die enge beesten in die grot.. Huilen van het lachen die is ook echt fatsig ROFL

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:41

Ik heb het even opgezocht en de laatste film heet ; The descent

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:09

ik ben dan mischien 14 maar ik ben echt doods bang voor dino's....
heb namelijk toen ik 6 was de film juresic park (geen idee hoe je dat schijft:P) gezien en heb nog steeds nachtmerries daarover:P(vanacht had ik nog een nachtmerrie)
en clows die ontwijk ik en wil ze niet eens zien het boek it (de voorkant) vond ik al zoooo eng heb het gelijk terug gelegd brrr jullie zijn niet de enige hoor Knipoog

Valanee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:22

aaahhh ik heb net even gekeken (was te nieuwschierig (niet dus!!) vriendin wou het persee Boos! )
naar it op google afbeeldingen en daar las ik een heel eng stukje Huilen (rillingen lopen over me rug)

Wat de film trouwens nog scaryer maakt is dat twee hoofdrolspelers: John Ritter en twee maanden later Jonathan Brandis in 2003 de dood vonden. Had dat iets met een clown te maken???.

griezelig toch??? mischien is het wel puur toeval maar toch knap griezelig ben benieuwd of ik nog wel een oog dicht doe... Verdrietig

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:24

Ik ben ook als de dood voor enge films. Laatst zei iemand dat hij om de film 'tarantula' moet lachen omdat het horror hoort te zijn en hij zag het echt als een komedie...
Ik heb na het zien van die film iedere dag mijn kamer eerst geinspecteerd voor ik ging slapen.
Ik ben 24... (schaam schaam....)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:01

dejavu schreef:
Ik ben ook als de dood voor enge films. Laatst zei iemand dat hij om de film 'tarantula' moet lachen omdat het horror hoort te zijn en hij zag het echt als een komedie...
Ik heb na het zien van die film iedere dag mijn kamer eerst geinspecteerd voor ik ging slapen.
Ik ben 24... (schaam schaam....)

Lol dat heb ik na de film arachnaphobia ofzo dus ook gehad.

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:05

Ha Chuckie (A) Me gabber Clown

Me zusje heeft die pop ook Tong uitsteken en mn tante is er zoo bang voor!
Ik vindt em wel lachen Tong uitsteken

Maar mn tante die was bij ons logeren en mn vader was met die pop voor de deur gaan zitten Tong uitsteken

Maar omdat hij dan zeg maar net om het hoekje zat kon ze niet zien of merken dat het mn vader was Tong uitsteken
En ineens liep Chuckie dus binnenlopen Tong uitsteken

Ik heb echt helemaal in een scheur gelegen met mn vader Tong uitsteken

maar ik vindt chuckie stoer hoor !

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:54

Ik moet altijd lachen om horror films. De enige film waar ik ooit bang door ben geworden is It. Verschrikkelijke film, maar heb dan ook een bloedhekel aan clowns.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:58

Hmmm, chuckie zal ik dan wel eens huren, kijken of ie echt zo eng is.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:10

Clown Ik vind het op het moment dat ik kijk erg leuk, mits gezellig met een filmfeestje/horrornight ed. Maar dan als ik ga slapen, vreselijk! Clown Ik ben/was ook bang in het donker (ben/was omdat ik het soms wel heb en soms niet). In groep 8 The Ring gezien, ik durfde spontaan geen enge films meer te kijken, was bang dat de engerds eruit kwamen lopen. Toen ging een week daarna (lekkere timing) de tv opeens aan, nadat ik hem had uitgezet omdat er alleen stomme dingen waren Duivel ik schrok me dood.

2 jaar terug op Horror night Nightmare On Elmstreet gezien. Echt waar ik durfde niet meer te slapen, heb me 2 weken lang in slaap gelezen, dus gewoon lezen tot je boven je boek in slaap valt. Verder ook die avond een film gezien over mensen die een grot in gaan en dan worden achtervolgd (en opgegeten) door vieze monsters (weet de naam niet meer), het lampje boven mijn bed bleef aan hoor!

Precies een week geleden I Am Legend gezien, filmfeestje. Heb gisteravond het lampje boven mijn bed gewoon weer uitgehad, ooit wen ik er wel aan.

Nog iets waarvoor ik me héél erg schaam: ik heb mezelf vandaag een half uur opgesloten in de wc omdat ik iemand de trap op hoorde komen (zal waarschijnlijk de buurman zijn geweest, gewoon in zijn huis). Op een gegeven moment de krant uit die daar lag, mijn haar goed gedaan en voor de spiegel gezegd. Zo als je nu de pijp uit gaat zie je er in ieder geval goed uit Clown Deur open gedaan en leuk verder zitten bokken

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:23

mooney schreef:
Clown Ik vind het op het moment dat ik kijk erg leuk, mits gezellig met een filmfeestje/horrornight ed. Maar dan als ik ga slapen, vreselijk! Clown Ik ben/was ook bang in het donker (ben/was omdat ik het soms wel heb en soms niet). In groep 8 The Ring gezien, ik durfde spontaan geen enge films meer te kijken, was bang dat de engerds eruit kwamen lopen. Toen ging een week daarna (lekkere timing) de tv opeens aan, nadat ik hem had uitgezet omdat er alleen stomme dingen waren Duivel ik schrok me dood.

2 jaar terug op Horror night Nightmare On Elmstreet gezien. Echt waar ik durfde niet meer te slapen, heb me 2 weken lang in slaap gelezen, dus gewoon lezen tot je boven je boek in slaap valt. Verder ook die avond een film gezien over mensen die een grot in gaan en dan worden achtervolgd (en opgegeten) door vieze monsters (weet de naam niet meer), het lampje boven mijn bed bleef aan hoor!

Precies een week geleden I Am Legend gezien, filmfeestje. Heb gisteravond het lampje boven mijn bed gewoon weer uitgehad, ooit wen ik er wel aan.

Nog iets waarvoor ik me héél erg schaam: ik heb mezelf vandaag een half uur opgesloten in de wc omdat ik iemand de trap op hoorde komen (zal waarschijnlijk de buurman zijn geweest, gewoon in zijn huis). Op een gegeven moment de krant uit die daar lag, mijn haar goed gedaan en voor de spiegel gezegd. Zo als je nu de pijp uit gaat zie je er in ieder geval goed uit Clown Deur open gedaan en leuk verder zitten bokken

Haha dat laatste is echt briljant.
Ik kom snachts ook wel eens heel dapper als ik naar de wc ben geweest de badkamer uit met een kop van: "Nou pak me maar hoor, ik ben niet bang!"

Maar ik kijk wel altijd voor de zekerheid of er niets in de dousche staat, achter het douchegordijn. Dat doe ik al jaren en ik kom er denk ik nooit meer vanaf. Clown