Vriendin (18) en vriend (31)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Vriendin (18) en vriend (31)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:38

Wat ik me trouwens afvraag is wat iemand zoekt in een veel jonger iemand
Dat heb ik me al vaak afgevraagd maar mn beide exen(wat 9 & 14 jaar scheelde met mij) konden daar geen antwoord op geven
Als ik straks zelf 30+ ben zoek ik toch echt geen jongetje van 18/19 hoor
Sta nu vaak achter de bar op de kazerne bij t schoolbataljon, jongens van 17-24 en ik ben 25 maar vind ze over t algemeen toch wel echt heel erg jong Nagelbijten / Gniffelen zitten echt een paar schatjes tussen en een aantal die er erg goed uitzien en nog veel harten gaan breken Knipoog maar ik zou er zelf nooit wat mee kunnen hebben!

Vraag me dan af hoe iemand van 5/6 jaar ouder dan ik toch op iemand van zo'n jonge leeftijd kan vallen
Nou zijn meisjes over t algemeen eerder volwassen dan jongens, maar ook de meisjes die ik aan mn bar krijg zijn gewoon echt jong en dan voel ik me met mn 25 al oud, snap dus niet hoe iemand van 30+ op zo'n jong iemand kan vallen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:33

shron_silver schreef:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/98385 ... loed+.aspx

dat is bij ons in het dorp afgelopen zaterdagnacht Clown

Bloos!
meis wees er trots op, klasse, totdat jullie een nieuwe lever nodig hebben vanwege t alcohol gebruik, kijken of t dan nog zo stoer is om te drinken Knipoog

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:46

Zeg ik dan dat ik er trots op ben ROFL

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:10

xDramaQueen schreef:
shron_silver schreef:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/98385 ... loed+.aspx

dat is bij ons in het dorp afgelopen zaterdagnacht Clown

Bloos!
meis wees er trots op, klasse, totdat jullie een nieuwe lever nodig hebben vanwege t alcohol gebruik, kijken of t dan nog zo stoer is om te drinken Knipoog

eeehm het drankgebruik viel toch juist alles mee of ben ik nu gek Verward

Citaat:
In totaal werden 112 blaastesten afgenomen, waaruit bleek dat 23 jongeren hadden gedronken.

Netjes toch!!
Oke je moet vooral niet tijdens kermis&carnaval die blaastesten hier af gaan nemen Nagelbijten / Gniffelen Clown (en t is maar goed dat ze vrijdag na het LSD feest van het Pius X die test niet gedaan hebben haha of tijdens PSV kampioensfeest hihi) maar ik was echt geen haar beter toen ik die kleeftijd had hoor, sterker nog, toen had denk ik veel meer van de jongeren gedronken als je ons toen had laten blazen
ben inmiddels 25 en nogsteeds kerngezond Knipoog En hou nogsteeds van een drankje
lang leve de brabantse gezelligheid!! Hyper!
(heb in Bergeijk gewoond en ging vroeger regelmatig stappen in Reusel Knipoog nu nog af en toe trouwens )

Dus nee ik zie het probleem van het onderzoek niet zo!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:13

Simba_ schreef:
SecretLIN schreef:
het zit jullie wel hoog he van 15 en 35 sjonge jonge hou er toch eens over op zeg!

Jij zit ook in het ouderemannen topic Clown ?

Nee ik zit niet bij het oudere mannen topic maar zal me dr zo bij aansluiten ziet er allemaal erg gezellig uit, daar laten ze mensen tenminste wel in hun waarde zouden jullie ook eens moeten proberen Clown

Sommige opmerkingen slaan echt nergens op van op de kinderen passen enz enz echt kinderachtig hoor..Zijn jullie jaloers ofzo?

Boeit het welke leeftijd de mannen moeten hebben waar ik op val? al val ik op een ouwe man van in de 80 heb je daar last van?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:16

Renske_ schreef:
Wat ik me trouwens afvraag is wat iemand zoekt in een veel jonger iemand
Dat heb ik me al vaak afgevraagd maar mn beide exen(wat 9 & 14 jaar scheelde met mij) konden daar geen antwoord op geven
Als ik straks zelf 30+ ben zoek ik toch echt geen jongetje van 18/19 hoor
Sta nu vaak achter de bar op de kazerne bij t schoolbataljon, jongens van 17-24 en ik ben 25 maar vind ze over t algemeen toch wel echt heel erg jong Nagelbijten / Gniffelen zitten echt een paar schatjes tussen en een aantal die er erg goed uitzien en nog veel harten gaan breken Knipoog maar ik zou er zelf nooit wat mee kunnen hebben!

Vraag me dan af hoe iemand van 5/6 jaar ouder dan ik toch op iemand van zo'n jonge leeftijd kan vallen
Nou zijn meisjes over t algemeen eerder volwassen dan jongens, maar ook de meisjes die ik aan mn bar krijg zijn gewoon echt jong en dan voel ik me met mn 25 al oud, snap dus niet hoe iemand van 30+ op zo'n jong iemand kan vallen.

Mannen kijken daar anders tegenaan dan vrouwen; vrouwen willen over het algemeen een oudere man en mannen een jongere vrouw. Waar dit precies aan ligt weet ik niet, maar het zal wel op natuurlijk gedrag (ivm vruchtbaarheid misschien?) gebaseerd kunnen worden. En natuurlijk zijn vrouwen eerder volwassen als mannen dus hoeven ze niet zo'n jonkie die ''op lager niveau zit'' qua denken. Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:19

Het is inderdaad wel erg duidelijk te merken ja, dat je onder de 18 nog niet volwassen bent. Wat een stel kinderen zitten er hier tussen zeg! Én maar blijven hameren op het 15-35 verhaal. Hoe zielig kun je zijn. Ga wat aan die frustraties doen ofzo, dit vind ik echt ziekelijk over komen. Bah, pesterijen hier...

Ik zelf ben 21 en heb een vriend die in oktober 30 wordt. Dat gaat geweldig samen, en we merken er beide niets van.

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:28

Een vriend van mij is 27 en heeft een relatie met iemand van 16.
Voor zijn verjaardag hebben we hem kleurpotloden en lolly's gegeven Clown

Ik kan mijzelf niet voorstellen dat zo'n relatie gaat werken.
Hij heeft net een huis gekocht en zij zit op de havo.
In mijn ogen is het geen gelijkwaardige relatie.
Desalnietemin zijn zij nu al iets van 1 jaar samen en geloof ik heel gelukkig.

Daarnaast is het in mijn ogen heel erg logisch dat mensen hier kritiek op hebben.
Ik heb die vriend ook wel eens gevraagd of hij wel helemaal zeker wist wat hij deed.
Hij zit immers toch in een hele andere levensfase als dat zij zit.
Hij heeft toen aangegeven dat hij er helemaal achterstond.

In het bovenstaande geval vind ik het leeftijdsverschil al te groot maar dit is nog enigzins acceptabel.
Iemand van 15 met een vriend van 35 (zonder op iemand te doelen) vind ik echt veelste groot.
Iemand van 15 kan nooit een gelijkwaardige relatie hebben met iemand van 35. Redenen waarom ik dit vind:

Een 15 jarige is nog niet uitgegroeid (mentaal)
Een 15 jarige is nog niet geheel zelfstandig ( woonsituatie, afhankelijk van ouders, geld )
Er is sprake van een groot verschil aan levenservaring.

Als iemand vind dat ik ongelijk heb hoor ik het graag.

Daarnaast vind het erg bijzonder te noemen hoe sommige meiden die zich aangesproken voelen reageren.
Als jullie echt vinden dat een groot leeftijdverschil niks uitmaakt kan je dat misschien ook fatsoenlijk onderbouwen.
Als iemand zich eerst volwassen noemt voor zijn/haar leeftijd en vervolgens begint te schelden en geen enkel argument geeft ben je in mijn ogen alles behalve volwassen.
Iemand van 18 met iemand van 31 vind ik overigens ook groot maar ook nog wel acceptabel. Hoe ouder iemand wordt hoe minder het leeftijdsverchil uitmaakt in mijn ogen omdat de bovenstaande drie punten dan niet meer tellen.

Een aantal vragen aan de meiden die een relatie hebben met een groot leeftijdsverschil:
Waar wonen jullie? Bij jullie ouders of bij jullie vriend?
Wat vinden jullie ouders en omgeving?
Hoe gaan jullie om met eventuele kinderen van jullie partner?
Vind je de relatie zelf gelijkwaardig en waarom?

yentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:35

jah vriend is een vieze man
dat hij ze pik in zon klein kind wil hange
kind zoek iemand van je eigen leeftijd Knipoog

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:37

Winkie schreef:
In het bovenstaande geval vind ik het leeftijdsverschil al te groot maar dit is nog enigzins acceptabel.

Doel je hiermee op mij??

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:37

Bij mijn ouders, hij woont bij ons
Wat vinden jullie ouders en omgeving?
Ze hebben het geaccepteerd omdat ze in zagen dat we gelukkig zijn,
En ze kunnen super met me vriend worden

Hoe gaan jullie om met eventuele kinderen van jullie partner?
Gewoon zoals ik met andere kinderen omga
Het zijn 2 schatten van kindjes

Vind je de relatie zelf gelijkwaardig en waarom?
Natuurlijk doe ik soms kinderlijk, maar dat hoort bij mijn leeftijd, en dat weet mijn vriend maar al te goed.
wij zijn onwijs gelukkig en het gaat super in onze relatie.
af en toe heb ik een puberbui maar voor de rest ga ik stapje bij stapje naar volwassen toe.
Mijn vriend staat ook 100% achter deze relatie
Laatst bijgewerkt door WinSel op 28-04-08 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:39

Accepteerde de kinderen je meteen? En hoe oud zijn ze?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:39

Weet je als ik een oudere vent zou tegenkomen die ik leuk vind(zeg niet dat ik er perse op zou vallen maar goed liefde kun je niet bepalen toch?) ik ben zelf 24 en als ik bv iemand tegen zou komen van 40 en ik wordt verliefd en hij heeft kinderen zou ik er zeker geen probleem van maken liefde overwint alles..

Weet ik je ik denk gewoon dat het een hele hoop ligt aan hoe je je zelf van binnen voelt en hoe je ermee omgaat je bent zo oud als je je gedraagt en tja iedereen kan verliefd worden op iemand die ouder of jonger is...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:40

yentii schreef:

Nou nou nou nou dit getuigt al hoe oud je bent Clown

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:40

capopjekop
ja die kinderen zijn stapel met me en ik met hun
2 en 7 jaar

Ik denk er net zo over secretlin

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:41

Antwoord op:
Een aantal vragen aan de meiden die een relatie hebben met een groot leeftijdsverschil:
Mijn vriend woont bij mij, ik heb mijn eigen huis gekocht voor dat ik mijn vriend kende en hij is bij mij ingetrokken
Wat vinden jullie ouders en omgeving?geen probleem zolang hij mij gelukkig maakt, lief voor me is en goed behandeld. De omgeving denkt er het zelfde over en mijn vriendinnen vinden hem geweldig
Hoe gaan jullie om met eventuele kinderen van jullie partner?heeft hij niet
Vind je de relatie zelf gelijkwaardig en waarom?gelijkwaardig omdat we elkaars mening, ook al is ie anders respecteren. We luisteren naar elkaar en als we elkaar een keertje niet begrijpen praten we net zolang tot we dat wel doen. Hij is ouder en ik ben jonger maar we respecteren elkaar betreft praten, ideeen en doen en laten. We maken alles bespreekbaar, angsten, problemen, leuke zaken en minder leuke zaken. Hij behandelt mij niet als een dom jong ding die niets weet en luistert naar mij en leert er van zoals ik van hem leer. Van iedereen kun je wat leren namelijk.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:42

yentii schreef:

Pardon? Zou je misschien een beetje normaal kunnen doen? En misschien kunnen leren nederlands te schrijven?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:42

catharina24

helemaal mee eens

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:44

Siets schreef:
Winkie schreef:

Doel je hiermee op mij??

Neen, het voorbeeld wat ik zelf gaf.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:45

Oh haha ok. Ik vind ons zelf niet echt een heel groot leeftijdsverschil hebben, dus het invullen van je vragen heeft denk ik niet heel veel nut Knipoog

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:54

mijn vader is 48 en hij heeft een vrouw van 10/11 jaar ouder. ikzelf vind haar vel te oud. en vind het verschil ook te groot. ik moet er dan ook niet aan denken om zo'n ouwe zak naast me te hebben(zo voelt het voor mij) ik ben 16 mijn vriend is 19 het scheelt 5 jaar. (hij word dit jaar 20 ik ben al 16 geworden dit jaar) ik vind het zelf zo prima. mensen kijken er ook niet raar van op. maar als ik dat nou hoor van een meisje van 15 met iemand van 30, sorry maar daar moet ik echt niet aan denken!

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:55

Hoe oud ben jij catharina?

Ik bedoel dit niet uit kritiek hoor Winsel maar gewoon vragen uit interesse:
Ik neem aan dat hij al een baan heeft en zijn eigen geld verdient en dat jij nog op school zit? Hoe doen jullie dat dan al gaan jullie ergens heen? Betaald hij dan altijd? en voel je je dan niet bezwaard?
En is het niet lastig om over bepaalde onderwerpen te praten? Ik bedoel: je vriendinnen zijn vast nog bezig met hun verliefheid, schoolfeesten e.d. Kan je daar dan ook met je vriend over praten?
En kan jij je inleven als hij het heeft over salarisonderhandelingen, reorganisaties, problemen van de kinderen op school ( ik noem maar wat hoor). Het lijkt me dat je je bij sommige onderwerpen echt niks kan voorstellen? Hoe ga je daar mee om?

Hebben jullie het over de toekomst? In de zin van: zou je kinderen willen op den duur, willen trouwen, samen een huis? Het lijkt me dat je het over deze dingen hebt?

Het klinkt echt heel heftig om te horen dat je dus in principe met hem samenwoont. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik niet in je ouders schoenen sta. Ik zou dat denk ik niet snel kunnen accepteren.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 12:59

jij misschien niet
maar er zijn meiden die gewoon op oudere mannen vallen,
die niks zien in jonge knaapies
en daar ben ik er 1 van
en daar ben ik heel blij om

Ik neem aan dat hij al een baan heeft en zijn eigen geld verdient en dat jij nog op school zit? Hoe doen jullie dat dan al gaan jullie ergens heen? Betaald hij dan altijd? en voel je je dan niet bezwaard?
Ik heb zelf ook een baantje en we betalen alles samen
En is het niet lastig om over bepaalde onderwerpen te praten? Ik bedoel: je vriendinnen zijn vast nog bezig met hun verliefheid, schoolfeesten e.d. Kan je daar dan ook met je vriend over praten?
Ja zeker heel goed zelfs, hij intereseerd zich daar in
En kan jij je inleven als hij het heeft over salarisonderhandelingen, reorganisaties, problemen van de kinderen op school ( ik noem maar wat hoor). Het lijkt me dat je je bij sommige onderwerpen echt niks kan voorstellen? Hoe ga je daar mee om?
Dat snap ik allemaal, ik ga daar prima mee om.
en als ik et ff niet snap vraag k et en legt ie alles uit.
Hij is heel geduldig met me, als ik iets niet snap/wil enz dan legt ie et uit of doen we wat anders
Iets wat ik niet wil gebeurt niet
Hi is heel voorzichtig met me en heel lief

Hebben jullie het over de toekomst? In de zin van: zou je kinderen willen op den duur, willen trouwen, samen een huis? Het lijkt me dat je het over deze dingen hebt? Daar hebben we het zeker over.
We wonen nu beide bij mijn ouders en dat gaat prima.
We hebben ons eigen plekkie en dat is onze slaap/woon kamer

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 13:00

Ik kan niet echt mee praten in het topic, maar volg het wel met interesse.

Mijn vriend en ik schelen 4 jaar, hij werkt fulltime voor de overheid en ik merk ook wel dat op sommige gebieden er verschillen zitten.

Hij is al zo bezig met zijn eigen dingen, salaris, huur betalen, wat kan ik per maand sparen en blabla...

ik werk nu even niet meer en woon nog bij mijn ouders. Hij wil dolgraag samenwonen, maar zelf ben ik er nog niet helemaal aan toe eigenlijk.

Ik denk dat als je 15 bent en een veel oudere vriend hebt dat je inderdaad op sommige vlakken niet bij elkaar past. Zoals jij al zei Winkie...hoe praat je over de kinderen? En problemen?

Zelf merk ik voor de rest heel weinig van het leeftijdverschil tussen mij en mijn vriend, maar ik merk wel dat op sommige vlakken wel degelijk verschil is.

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 13:05

Hallo Winkie, ik ben 24 jaar. Hoezo de vraag?