Staking door scholieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larnaca

Re: Staking door scholieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:13

Ik was er ook bij, en de auto's konden er wel gewoon langs hoor? Alleen duurde het 2 seconden langer.

en jawel, het was inderdaad grappig.

x__beauty

ja toch lotte Tong uitsteken

x__beauty

haha iedereen zingen , *LOL*
als we goaaann , dan goaan we mee z'n allee Tong uitsteken
wopaa iederen over de hekken *LOL*

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:14

x__beauty schreef:
haha iedereen zingen , *LOL*
als we goaaann , dan goaan we mee z'n allee Tong uitsteken
wopaa iederen over de hekken *LOL*

Doe even gezond. asjeblieft zeg!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:14

mijn persoonlijke mening?
scholieren die zoals hierboven gezegd leraren niet in hun waarde laten door naar ze te schelden en scholieren die vernielingen plegen onder het mom "staken" mogen van mij 6 maanden lang een blokrooster krijgen van 8 tot 6.....

En dan heb ik het niet over het staken zelf...
Verwende scholieren die staken omdat ze vinden dat ze onnodig lang op school moeten zitten, bah!
Die betreffende scholieren moeten eerst maar eens leren hoe het systeem in elkaar zit voordat ze alles op zn kop gooien, zonder de kern van het verhaal te weten...

Als je niet 40 uur per week op school wil/kan zitten, wens ik je veel succes in de "" grotemensenwereld" want, man, wat gaan jullie het dan moeilijk krijgen!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:15

Marjoow schreef:
x__beauty schreef:
bij ons begon het, op msn van je moet maandag naar het schoolplein komen want dan gaan we staken , dus wij d8ten van ah dat gebeurd toch niet Haha! dus wij kwamen dat plein op stond heel de schol daar te schreeuwen en met dingen te gooien ! dus toen trok de directeur iedereen mee , maar iedereen rende weg, dus de leraren deden de porten dicht, maar iedereen klom erover heen Tong uitsteken dus toen stond er een bus in de file was iedereen in die bus gaan zitten , en op auto's gaan staan en op die bus dan.. & toebn kwam de politie eraan dus iedereen weer terug rennen Tong uitsteken iedereen moest kei hard lachen, en toen riep de directeur om ga maar naar huis voor dat het erger word Tong uitsteken

belachelijk, dat je hierom lacht. Is toch belachelijk om zo te doen?? er zijn mensen die moeten op tijd ergens zijn!! Dit is echt onacceptabel

belachelijker is dat hij zegt ga maar naar huis, als je dat al moet zeggen en je leerlingen zo doen, betekent echt dat er geen controle is op je school.Ik snap niet hoe zoiets zover kan komen, ligt het aan studenten of het laks aan strengheid?
Laatst bijgewerkt door lesilla op 25-11-07 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:16

er is wel controle, ze kunnen 1500 leerlingen niet met z'n 20e aan Knipoog

Marjo

Ik zit meestal al tot 6 uur op school, om huiswerk te maken. Ik hoef thuis niks te doen en ben de hele avond vrij.

Mii_Jessica

x__beauty k snap niet dat je erom kunt lachen! Dit is geen staken meer maar rellen!!! Die mensen in die bus kennen er toch niks aan doen! Boos!

@Liezel1: Ik vind het helemaal niet erg om tot 4 uur op school te zitten maar de lessen moeten dan wel nuttig besteed worden!!

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:17

Mii_Jessica schreef:
x__beauty k snap niet dat je erom kunt lachen! Dit is geen staken meer maar rellen!!! Die mensen in die bus kennen er toch niks aan doen! Boos!

@Liezel1: Ik vind het helemaal niet erg om tot 4 uur op school te zitten maar de lessen moeten dan wel nuttig besteed worden!!

zeg ik dat ik in de bus heb gezeten zeg ik dat ik op de bus heb gestaan , vind het gewoon grappig !

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:18

x__beauty schreef:
er is wel controle, ze kunnen 1500 leerlingen niet met z'n 20e aan Knipoog

ja maar, studenten op een strenge school zullen daar niet snel aan denken hoor. Knipoog

Maar goed als studenten die op autos staan (vandalisme) daar trots op zijn, gaat het heel de verkeerde kant op Knipoog

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:19

Of een docent goed is hangt echt niet alleen van de leerlingen af! Leraren moeten ook wel gezag hebben/uitstralen. Wij kregen vorig jaar les van iemand die al bij de 1e les trillend de deur open maakte, tsja dan doe je ook gewoon het verkeerde vak. Ook kreeg ik in de onderbouw les van een docent die nauwelijks Nederlands kon!
Klagen bij het schoolbestuur heeft trouwens ook niet altijd zin, wij hadden een latijn/grieks docent in de 2e die echt verschrikkelijk was, als er jongens kletsten schreeuwde hij altijd naar mij en mijn zus: tweeling mond dicht! Ook leerde hij ons echt totaal niets, na 8 weken kenden we de 1e drie letters van het alfabet. Wij klaagden bij de rector en er kwam eens in de maand een leraar bij zitten, maar die vent voerde echt zo'n toneelstukje op als er een docent bij zat...zo frustrerend. Door dat jaar hebben we in de 3e zo veel meer moeten doen voor Latijn, we deden 2 x zo veel in de week!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:19

x__beauty schreef:
Mii_Jessica schreef:

zeg ik dat ik in de bus heb gezeten zeg ik dat ik op de bus heb gestaan , vind het gewoon grappig !

Dit is echt erg..

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:20

1040 lesuren? dat is maar 20 uur per week les.
Waar klaagt de jeugd invredesnaam over.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:20

x__beauty schreef:
Mii_Jessica schreef:

Dat zeg ik niet maar het is zeker niet grappig :S

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:21

Jimb0o schreef:
Of een docent goed is hangt echt niet alleen van de leerlingen af! Leraren moeten ook wel gezag hebben/uitstralen. Wij kregen vorig jaar les van iemand die al bij de 1e les trillend de deur open maakte, tsja dan doe je ook gewoon het verkeerde vak. Ook kreeg ik in de onderbouw les van een docent die nauwelijks Nederlands kon!
Klagen bij het schoolbestuur heeft trouwens ook niet altijd zin, wij hadden een latijn/grieks docent in de 2e die echt verschrikkelijk was, als er jongens kletsten schreeuwde hij altijd naar mij en mijn zus: tweeling mond dicht! Ook leerde hij ons echt totaal niets, na 8 weken kenden we de 1e drie letters van het alfabet. Wij klaagden bij de rector en er kwam eens in de maand een leraar bij zitten, maar die vent voerde echt zo'n toneelstukje op als er een docent bij zat...zo frustrerend. Door dat jaar hebben we in de 3e zo veel meer moeten doen voor Latijn, we deden 2 x zo veel in de week!

die frustratie snap ik wel Ja blijkt dat nederland toch wat aan te werken heeft, kwaliteit Ja, discipline Ja

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:21

oja, en de leraren deden net zo goed mee hoor Knipoog de leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt Lachen niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:22

katiavl schreef:
Jimb0o schreef:

die frustratie snap ik wel Ja blijkt dat nederland toch wat aan te werken heeft, kwaliteit Ja,
discipline Ja

Idd want dat hebben ze nu niet zoveel

Sparky10

dat is het probleem van tegenwoordig denk ik .

de leerlingen doen er alles voor om erbij te horen en stoer te doen .
nee je hoeft niet de hele school tegen te houden maar je kan er ook voor jezelf voor kiezen hier niet aan mee te doen !
bereiken doe je toch niks , dus waarom zou je doorgaan met deze onzin ?

wat degene ook boven mij zei als je het niet eens bent met je uren stop dan met school en maak je zelf nuttig !

hoe denk je dat meniggeen leraar zich hierbij voelt ?
die worden ook met de vinger aangewezen ik las hier zelfs dat ze in mekaar geslagen werden , waarom ???
de leraren zitten met hetzelfde probleem als de meeste leerlingen !

en de leraren doen gewoon staken en staken is : al je taken neerleggen en pas weer oppakken als er een akkoord bereikt is !
demonstreren is : ergens tegeningaan met een hele grote groep mensen dit kan je zeer vreedzaam doen door spandoeken en dergelijke te maken maar ja ook daar gaan natuurlijk jullie kostbare uurtjes inzitten .

wat er hier gebeurt is geen vorm van staking of demonstratie , maar gewoon pure vernielzuchtige lui die ergens bij willen horen stoer willen doen , en zichzelf willen bewijzen !

want weet je .....als je hieraan mee doet bent je vet stoer !
doe je het niet dan ben je een nerd of een mietje !

maar als je het eens van de andere kant bekijkt dus de kant van de volwassen mensen dan ben je stoer als je hier niet aan meedoet , en echt een kleuter als je er op deze manier wel aan mee doet

Marjo

Draakje schreef:

Ik klaag niet. Die 40 extra uur word ook besteed aan uitjes en parascholair. ZOals Toneel, Zanggroep, Grime e.d. Onze school is daar heel actief in!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:23

Draakje schreef:

Ja 20 uur per week als je alle 52 weken in het jaar naar school gaat Vork

Ik klaag niet over de 'langere' dagen, maar over de opvulling van die uren, want die slaat nergens op.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:23

x__beauty schreef:
oja, en de leraren deden net zo goed mee hoor Knipoog de leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt Lachen niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !

Nog belachelijker. Dan hoor JIJ verstandig te zijn en te zeggen: Staken lost niks op.

Lekkere school heb jij...

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:24

Ik kreeg net hele doorstuur mails van mensen die elkaar oproepen te gaan staken. Ze doen net alsof het vanuit LAKS gebeurt. Wat een onzin dit zeg! Rolleyes

Als kinders hier tegenwoordig al om gaan janken komen ze zichtzelf o zo hard tegen wanneer ze een baan krijgen van 9-5

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:25

jaah idd lekkere school! :S

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:26

tja Knipoog