Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__beauty schreef:haha iedereen zingen ,
als we goaaann , dan goaan we mee z'n allee![]()
wopaa iederen over de hekken
Marjoow schreef:x__beauty schreef:bij ons begon het, op msn van je moet maandag naar het schoolplein komen want dan gaan we staken , dus wij d8ten van ah dat gebeurd toch nietdus wij kwamen dat plein op stond heel de schol daar te schreeuwen en met dingen te gooien ! dus toen trok de directeur iedereen mee , maar iedereen rende weg, dus de leraren deden de porten dicht, maar iedereen klom erover heen
dus toen stond er een bus in de file was iedereen in die bus gaan zitten , en op auto's gaan staan en op die bus dan.. & toebn kwam de politie eraan dus iedereen weer terug rennen
iedereen moest kei hard lachen, en toen riep de directeur om ga maar naar huis voor dat het erger word
belachelijk, dat je hierom lacht. Is toch belachelijk om zo te doen?? er zijn mensen die moeten op tijd ergens zijn!! Dit is echt onacceptabel
Mii_Jessica schreef:x__beauty k snap niet dat je erom kunt lachen! Dit is geen staken meer maar rellen!!! Die mensen in die bus kennen er toch niks aan doen!
@Liezel1: Ik vind het helemaal niet erg om tot 4 uur op school te zitten maar de lessen moeten dan wel nuttig besteed worden!!
x__beauty schreef:er is wel controle, ze kunnen 1500 leerlingen niet met z'n 20e aan
x__beauty schreef:Mii_Jessica schreef:x__beauty k snap niet dat je erom kunt lachen! Dit is geen staken meer maar rellen!!! Die mensen in die bus kennen er toch niks aan doen!
@Liezel1: Ik vind het helemaal niet erg om tot 4 uur op school te zitten maar de lessen moeten dan wel nuttig besteed worden!!
zeg ik dat ik in de bus heb gezeten zeg ik dat ik op de bus heb gestaan , vind het gewoon grappig !
x__beauty schreef:Mii_Jessica schreef:x__beauty k snap niet dat je erom kunt lachen! Dit is geen staken meer maar rellen!!! Die mensen in die bus kennen er toch niks aan doen!
zeg ik dat ik in de bus heb gezeten zeg ik dat ik op de bus heb gestaan , vind het gewoon grappig !
Jimb0o schreef:Of een docent goed is hangt echt niet alleen van de leerlingen af! Leraren moeten ook wel gezag hebben/uitstralen. Wij kregen vorig jaar les van iemand die al bij de 1e les trillend de deur open maakte, tsja dan doe je ook gewoon het verkeerde vak. Ook kreeg ik in de onderbouw les van een docent die nauwelijks Nederlands kon!
Klagen bij het schoolbestuur heeft trouwens ook niet altijd zin, wij hadden een latijn/grieks docent in de 2e die echt verschrikkelijk was, als er jongens kletsten schreeuwde hij altijd naar mij en mijn zus: tweeling mond dicht! Ook leerde hij ons echt totaal niets, na 8 weken kenden we de 1e drie letters van het alfabet. Wij klaagden bij de rector en er kwam eens in de maand een leraar bij zitten, maar die vent voerde echt zo'n toneelstukje op als er een docent bij zat...zo frustrerend. Door dat jaar hebben we in de 3e zo veel meer moeten doen voor Latijn, we deden 2 x zo veel in de week!
katiavl schreef:Jimb0o schreef:Of een docent goed is hangt echt niet alleen van de leerlingen af! Leraren moeten ook wel gezag hebben/uitstralen. Wij kregen vorig jaar les van iemand die al bij de 1e les trillend de deur open maakte, tsja dan doe je ook gewoon het verkeerde vak. Ook kreeg ik in de onderbouw les van een docent die nauwelijks Nederlands kon!
Klagen bij het schoolbestuur heeft trouwens ook niet altijd zin, wij hadden een latijn/grieks docent in de 2e die echt verschrikkelijk was, als er jongens kletsten schreeuwde hij altijd naar mij en mijn zus: tweeling mond dicht! Ook leerde hij ons echt totaal niets, na 8 weken kenden we de 1e drie letters van het alfabet. Wij klaagden bij de rector en er kwam eens in de maand een leraar bij zitten, maar die vent voerde echt zo'n toneelstukje op als er een docent bij zat...zo frustrerend. Door dat jaar hebben we in de 3e zo veel meer moeten doen voor Latijn, we deden 2 x zo veel in de week!
die frustratie snap ik welblijkt dat nederland toch wat aan te werken heeft, kwaliteit
,
discipline
Draakje schreef:1040 lesuren? dat is maar 20 uur per week les.
Waar klaagt de jeugd invredesnaam over.
Draakje schreef:1040 lesuren? dat is maar 20 uur per week les.
Waar klaagt de jeugd invredesnaam over.
x__beauty schreef:oja, en de leraren deden net zo goed mee hoorde leraar waar ik les van had, want wij zaten in de klas en toen vroeg hij aan ons '' wat willen jullie staken of les '' ? dus wij met z'n alle stakuuu , en toen zeidie zelf ook kei hard stakkkeeeeeennn en toen rende die ook kei snel naar het plein toe , en hij heeft alles gefilmpt
niemad heeft leraren geslagen iedereen begreep ook wel dat de leraren daar niets aan konden doen, iederen hielp elkaar !