En ik ga nu offline..hopla voor jou info...ben er moe van

ook al ben ik er tussen door ook al meerdere malen offline geweest
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dennisbj schreef:heb jij dan iets geschreven wat de aanleiding gaf, ik kan het niet terugvinden
litterbox, ik wacht nog steeds op je antwoord met betrekking tot dat ik de ts pfeifer zou hebben toegewenst
Rashja schreef:trustHim schreef:misschien kan hopla een bedrijf beginnen waar we kunnen werken. zonder stress, druk , met ligplaatsen etc. o en we moeten wel elk moment naar huis kunnen natuurlijk. liefst dan ook inc. vervoer en schoonmaakster thuis in mijn geval.
Als dat nu eens zal kunnen
trustHim schreef:nou dat ik het laf vind om een topic te openen en dan als je (bijna) geen medestand krijgt weg te gaan. tja..... volgens ts heeft ze heel wat pbtjes gehad van mensen die het met haar eens zijn?
switchx schreef:Of als je nog jong bent en een beroep wat je heel graag wilt doen niet kunt uitvoeren omdat je niet de hele dag op je benen kunt staan en dus gedwongen wordt om een andere opleiding te gaan nemen.
Litterbox schreef:dennisbj schreef:heb jij dan iets geschreven wat de aanleiding gaf, ik kan het niet terugvinden
litterbox, ik wacht nog steeds op je antwoord met betrekking tot dat ik de ts pfeifer zou hebben toegewenst
Dat kan ook wel iets netter vindt je niet? Want als jij gewoon leest, dan wijs ik jou er op dat iemand anders hopla pfeiffer (en een goede afloop) had toegewenst.
trustHim schreef:ja het is zooooooooo leuk om thuis te zitten echt tof joh.
switchx schreef:Ik snap de kant van TS ook wel, en er zijn ook idd veel mensen die misbruik maken van hun beperking.
Ik vind trouwens wel dat er veel te weinig gedaan wordt om mensen met een beperking weer aan het werk te krijgen. Ik kon nog kiezen voor een andere opleiding en kan best functioneren op een stoel achter een computer maar zoals je hier in het topic kunt lezen zijn er genoeg mensen die heel veel willen maar niet kunnen. De overheid moet mensen met een beperking helpen om weer aan het werk te komen en moet bedrijven subsidie's o.i.d gaan geven als het mensen in dienst neemt met een beperking
switchx schreef:Ik snap de kant van TS ook wel, en er zijn ook idd veel mensen die misbruik maken van hun beperking.
Ik vind trouwens wel dat er veel te weinig gedaan wordt om mensen met een beperking weer aan het werk te krijgen. Ik kon nog kiezen voor een andere opleiding en kan best functioneren op een stoel achter een computer maar zoals je hier in het topic kunt lezen zijn er genoeg mensen die heel veel willen maar niet kunnen. De overheid moet mensen met een beperking helpen om weer aan het werk te komen en moet bedrijven subsidie's o.i.d gaan geven als het mensen in dienst neemt met een beperking