Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britty

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 11:17

Nee helaas Miryamk, we hebben hier geen buurt bemiddelaars. We hebben hier wel een wijkpost van de politie een paar straten verderop. Mn vriend en ik willen misschien toch eerst nog eens informatie inwinnen bij de politie. Misschien ook nog wel eens bij een rechtswinkel. Niet dat we procedures willen aanspannen hoor, maar misschien dat we de buren zouden kunnen confronteren met bepaalde juridische informatie, die misschien toch meer indruk maakt dan de klacht over onze nachtrust.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 19:27

't is maar een idee hoor, en ik ben geen jurist, maar zou je ook aangifte kunnen doen wegens 'schennis van de eerbaarheid'? (wetboek v strafrecht artikel 239)
Tenslotte word je tegen je wil geconfronteerd met sexuele handelingen. Ik weet niet of puur het luisteren ernaar er ook onder valt.
Je zou het kunnen proberen om aangifte te doen...

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:58

@Britty weet je het zeker? Ook niet via maatschappelijk werk? Bij ons gaat het via een jongerencentrum, ze zijn tegenwoordig erg bedacht op burenruzie's.....Dus er moet toch ergens een bemiddelaar zitten...Succes iig!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 14:06

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:43

Hihi, ik wilde m ook net posten MissBambi.
Hij staat ook op Fok.nl

34-jarige Duitse zal op straat worden gezet. De verhuurder heeft namelijk de huur van Alenka S, moeder van twee kinderen, opgezegd. Niet vanwege een huurachterstand, maar omdat de vrouw met veel geschreeuw de liefde bedrijft.

De Duitse, woonachtig in een klein dorpje in de zuidelijke deelstaat Beieren, kreeg onlangs een brief van de huisjesmelker met de tekst: "De buren, waaronder ook buurtbewoners die niet direct naast u wonen, hebben geklaagd over regelmatige, ondubbelzinnige, seksueel getinte en luide ordeverstoringen."

De niet onknappe Duitse is slechts drie maanden geleden met haar kinderen van zeven en negen in de woning getrokken. Naast de vrouw en haar kinderen wonen er nog drie gezinnen in het grote huis. De huur van de 135 vierkante meter woning van S. bedraagt 750 euro.

"Het is mogelijk dat het er een keertje wat luidruchtiger aan toeging", bekent Alenka. "Maar niet zo luidruchtig dat men het in het hele huis heeft kunnen horen. Mijn vriend en ik hadden heel normale seks."

Buurvrouw Rosa M. weerlegt de verklaring van S. "Meerdere malen per week ging het er zeer rumoerig aan toe, vaak 's nachts. Aan een ongestoorde nachtrust kwamen we niet meer toe" Ze heeft de luide buurvrouw hier echter nooit op aangesproken, want over het onderwerp 'seks' praat men liever niet.

Ondanks dat Alenka inmiddels zelf al haar biezen heeft gepakt, vecht ze de uitzetting nog wel aan. "De oudjes daar paste het niet hoe ik leef. Ze wilden mij zelfs voorschrijven hoe laat ik de jaloeziën naar beneden deed.

De nieuwe buren van S. hebben totaal geen bezwaar tegen de komst van de luidruchtige vrouw. "Toen onze nieuwe verhuurder van de geruchten hoorde, klopte deze lachend tegen de muur. Deze zijn zeer dik, we hoeven ons dus nergens zorgen over te maken.

Moest gelijk aan dit topic denken!
Een 34-jarige Duitse zal op straat worden gezet. De verhuurder heeft namelijk de huur van Alenka S, moeder van twee kinderen, opgezegd. Niet vanwege een huurachterstand, maar omdat de vrouw met veel geschreeuw de liefde bedrijft.

De Duitse, woonachtig in een klein dorpje in de zuidelijke deelstaat Beieren, kreeg onlangs een brief van de huisjesmelker met de tekst: "De buren, waaronder ook buurtbewoners die niet direct naast u wonen, hebben geklaagd over regelmatige, ondubbelzinnige, seksueel getinte en luide ordeverstoringen."

De niet onknappe Duitse is slechts drie maanden geleden met haar kinderen van zeven en negen in de woning getrokken. Naast de vrouw en haar kinderen wonen er nog drie gezinnen in het grote huis. De huur van de 135 vierkante meter woning van S. bedraagt 750 euro.

"Het is mogelijk dat het er een keertje wat luidruchtiger aan toeging", bekent Alenka. "Maar niet zo luidruchtig dat men het in het hele huis heeft kunnen horen. Mijn vriend en ik hadden heel normale seks."

Buurvrouw Rosa M. weerlegt de verklaring van S. "Meerdere malen per week ging het er zeer rumoerig aan toe, vaak 's nachts. Aan een ongestoorde nachtrust kwamen we niet meer toe" Ze heeft de luide buurvrouw hier echter nooit op aangesproken, want over het onderwerp 'seks' praat men liever niet.

Ondanks dat Alenka inmiddels zelf al haar biezen heeft gepakt, vecht ze de uitzetting nog wel aan. "De oudjes daar paste het niet hoe ik leef. Ze wilden mij zelfs voorschrijven hoe laat ik de jaloeziën naar beneden deed.

De nieuwe buren van S. hebben totaal geen bezwaar tegen de komst van de luidruchtige vrouw. "Toen onze nieuwe verhuurder van de geruchten hoorde, klopte deze lachend tegen de muur. Deze zijn zeer dik, we hoeven ons dus nergens zorgen over te maken.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:53

Lees ik nu dubbel??

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 23:00

je leest dubbel omdat het er dubbel staat Haha!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 23:45

een vriend van mij had ooit een soort gelijk probleem. Zijn oplossing? Een pluche konijn voor de deur zetten, was daarna gelijk heerlijk rustig.

Ik heb het makkelijk, heb geen buren, op 100 meter verder na.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 23:47

wel toepasselijk op www.fok.nl Tong uitsteken
wat een toestand, vreemde mensen toch

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:45

Ik heb dit topic echt met tranen in mijn ogen volgen. Echt hilarisch!!!
Maar zeker ook zeer irritant!
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat aflopen!!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:32

Ik heb het topic gelezen, jezus wat een verhaal. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat?>

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:16

ik eigenlijk ook wel weer. T zal afgelopen weekend wel rustig zijn geweest: zullen ze wel naar de Kamasutrabeurs zijn geweest.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:19

Haha, ja ze zullen inderdaad vast wel naar Utrecht zijn geweest! Ben ook benieuwd hoe het nu gaat, hoop dat het wat rustiger is.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:25

en daar kom je wat tegen hoor! Is wel mooi om eens gezien te hebben. Tong uitsteken

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:26

Ik was in Utrecht afgelopen weekend maar had nou niet echt 'zin' om er heen te gaan. Clown

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:29

Wij zijn er voor de 1e keer geweest, is echt een belevenis. Vooral t mensen kijken is de moeite waard. Verder kun je het zo heet / wild maken als je zelf wilt. Maar wij hebben ons gewoon tussen het normale publiek begeven. Maar goed, we gaan offtopic..

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:38

Hihi, misschien leuk om daar een topic over te openen Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:25

kom maar op. Ik doe wel mee hoor

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 14:49

Ik zou gewoon langsgaan en vragen of ze iets zachter kunnen zijn, dat je er last van hebt en niet kunt slapen. Je hoeft niet specifiek te zijn verder toch, ze kunnen zelf hun conclusies wel trekken (oh mijn god ik zou me doodschamen maar ok ROFL )

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 16:23

Hallo!

Ik had het stukje van fok.nl zelf nog niet gelezen, maar ben "blij" te lezen dat ik niet de enige persoon ben die er mee te maken heeft. Maar ik vrees dat ik er verder weinig mee kan, aangezien de buren een koopwoning hebben Boos!

Maar goed, hier weer een update.... Na het geintje van het zogenaamd "uitgestelde feestje" is het weer een paar dagen rustig geweest. Ik neem aan dat de buren tegen die tijd weer een paar dagen moeten opladen. Maar vorige week was het halverwege de week weer goed prijs. Het was zo tegen een uurtje of half 9 s avonds, het begon alweer te schemeren. De dierlijke lusten van de buren braken weer los en daar zaten wij dan weer gegeneerd op de bank te zitten. Op een goed moment zegt mn vriend: nu staan zelfs de overburen al te kijken, zouden die het ook horen? Vervolgens begonnen passsanten in onze straat ook wel errug langzaam te lopen voorbij ons huizenblok. Wat blijkt: hebben ze alle lichten aan en de gordijnen open!!!!!

Wel weer een mooi moment om de telefoon te pakken natuurlijk, dus dat hebben we dan ook meteen gedaan. De overburen blijkbaar ook, want de politie was behoorlijk snel ter plaatse. We hebben allemaal een verklaring moeten afleggen. Ook met de buren zelf heeft er natuurlijk een gesprek plaats gevonden, maar hoe en wat, dat weet ik niet precies. Of ze hier nou ook echt een boete of aanklacht voor gaan krijgen is me eigenlijk ook nog steeds niet echt duidelijk.

Wie denkt dat het daarna stil geworden is, heeft het helaas toch mis: ze doen het nu weer helemaal volgens de regels: gordijnen dicht en tot 22:00 uur helemaal los.....

Kimmb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 16:33

OMG Ach gut

Hoe ver kan je gaan??? Hamer Rolleyes

Als je het positief blijft bekijken, weet de politie er nu van, en hopelijk stapelen de klachten zich op.
Kan je niet een actie opzetten met de buurt?

Heel veel succes ermee, stelletje extremisten.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 16:43

Zetten de wekker om 22.00 dat ze moeten stoppen? ´

Maar echt, de gordijnen open en het licht aan!!! Belachelijk!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 17:35

Jeetje die mensen zijn echt niet goed in hun hoofd

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 17:57

Volgens mij is dat strafbaar, als ze het zo open en bloot doen.
Dat is toch een vorm van schennispleging toch ?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:15

schending van de eerbaarheid heet dat toch?
Pff stelletje debielen zeg, k snap serieus niet dat ze zich zo voor schut zetten!