runningkawa schreef:Waar staat dat erbij dat dat niet mag?
Quote dat eens?
Maar goed, ik hou nu echt op vreselijk offtopic...
Ja inderdaad, daar ben ik ook benieuwd naar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
runningkawa schreef:Waar staat dat erbij dat dat niet mag?
Quote dat eens?
Maar goed, ik hou nu echt op vreselijk offtopic...
Citaat:Vragen als: "vind mijn paard zijn naam leuk", of : "wat is er twee weken geleden gebeurd op een zaterdagmiddag" zijn voor mij geen serieuze vragen, en deze beantwoordt ik ook niet. Dit is niet mijn manier van werken en ook niet de bedoeling van een reading voor mij.
shadowflower schreef:maar die vragen wil danae niet beantwoorden. wie weet maakt danae voor rob en zijn sceptische kijk op reading gebied een uitzondering maar dat mag danae zelf bepalen toch
Citaat:Citaat:
Als jij mijn paard wil "readen" per foto,
ben ik metéén akkoord.
Ik stuur je een foto in de mail,
ik betaal je, en ik stel vijf concrete vragen.
Resultaten van deze test plaats ik op Bokt.
Rob
Wel ?
Kom op !
@RK
Ik heb eerder al gezegd dat ik bereid ben om op voorhand
de antwoorden op te geven aan een 'neutraal' persoon...
Rob
Diablo schreef:Jammer Danae, dat je er niet op in wilt gaan. Ik had het persoonlijk (als ik echt zeker was van mijn zaak) wel gedaan, al was het alleen maar om Rob een loer te draaien en ervoor te zorgen dat hij (of ik, want ik zou de antwoorden eerst krijgen) moet buigen.
Diablo schreef:Jammer Danae, dat je er niet op in wilt gaan. Ik had het persoonlijk (als ik echt zeker was van mijn zaak) wel gedaan, al was het alleen maar om Rob een loer te draaien en ervoor te zorgen dat hij (of ik, want ik zou de antwoorden eerst krijgen) moet buigen.
shadowflower schreef:als je dat voor ieder moet doen die er sceptisch over is ... echt niet daar heb je gewoon een dagtaak aan
katiavl schreef:Diablo schreef:Jammer Danae, dat je er niet op in wilt gaan. Ik had het persoonlijk (als ik echt zeker was van mijn zaak) wel gedaan, al was het alleen maar om Rob een loer te draaien en ervoor te zorgen dat hij (of ik, want ik zou de antwoorden eerst krijgen) moet buigen.
Inderdaad! en het is goed bewijs, dan kan je elke keer zien van kijk een naar dat topic
Danae schreef:Diablo schreef:Jammer Danae, dat je er niet op in wilt gaan. Ik had het persoonlijk (als ik echt zeker was van mijn zaak) wel gedaan, al was het alleen maar om Rob een loer te draaien en ervoor te zorgen dat hij (of ik, want ik zou de antwoorden eerst krijgen) moet buigen.
Nee is nee bij mij... genoeg kansen voorbij gegaan. Hij had ook direct kunnen reageren...
RobvdPK schreef:Kijk, nog één laatste keer mijn voorstel.
Zoals gezegd, desnoods wil ik vier weken wachten, dubbel betalen,
en de antwoorden op voorhand aan Diablo opgeven.
Als er nu geen positieve reacie komt,
moet ik definitief besluiten dat readers hun 'gave' niet durven laten testen.
De rest kan iedereen wel raden.
Rob