Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:10

Zwanen ook hoor! En zo zijn er meer zoogdieren Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:16

De meeste dieren hebben alleen seks om zwanger te raken en geen andere functie. Ik begreep dat de mens samen met maar 1 enkel ander zoogdier seks voor het plezier kan hebben. De meeste dieren hebben geen seks om de seks... dus die vergelijking gaat scheef. Zeker als je er dan een dekhengst bij gaat halen die door mensen!!! ingezet wordt. Daar komt geen natuurlijke selectie bij kijken en de meeste dekhengsten mogen in een zakkie hun zaakje doen en dan wordt het later bij de merrie in gebracht.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:32

Ik heb totaal geen problemen met sex op de eerste date, maar het is niet voor mij weg gelegd.
Maar hoe hier word gesproken over sex hebben met iemand die samen is met een ander, en het nog leuker is als je die persoon niet kan hebben.

Njah dat geraakt er echt bij mij niet in

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:46

Ik ook niet. Ik zou toch echt niet te weten moeten komen dat een wijf met mijn vriend gaat achter mijn rug om, en dat zij weet dat ik een relatie met hem heb,want dan ben ik toch wel heel erg zeker dat zij mooi in het ziekenhuis ligt.
Als hij dat nou niet verteld heeft, dan zal alleen hij in het ziekenhuis liggen, maar anders beide. En dat meen ik. Als je niet tevreden bent met je relatie dan maak je het uit en zoek je verder, maar dan ga je niet je zak lossen ergens anders en doen alsof er niets gebeurt is. Ik kan er zo van rotten als mensen zulke dingen doen, en ik vraag mezelf dan ook af hoe die opgevoed zijn. Dan heb je verdomme geen enkel respect voor elkaar!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:54

katiavl schreef:
Renske_ schreef:
ach zolang ik zn vriendin niet ken, of helemaal niet aardig vind en hem juist wel erg leuk... ik denk niet dat ik dan lang nee blijf zeggen, zeker niet als ik op stap ben..

Meen je dat nu echt?

Als ik haar niet ken en hem erg leuk vind en híj komt op mij af...dan kan ik niet met zekerheid zeggen dat er niets zal gebeuren
maar een vriend van een vriendin/kennis/collega of wat dan ook, die zal ik nooit van mn leven met ook maar 1 vinger aanraken!
en ik zoek ook niet expres een bezet iemand op, er zijn trouwens ook mannen die voor t gemak maar vergeten te zeggen dat ze bezet zijn..

katiavl schreef:
Ik heb totaal geen problemen met sex op de eerste date, maar het is niet voor mij weg gelegd.
Maar hoe hier word gesproken over sex hebben met iemand die samen is met een ander, en het nog leuker is als je die persoon niet kan hebben.
Njah dat geraakt er echt bij mij niet in

ik neem aan dat je daarmee doelt op mijn vorige reactie, die is zéker niet zo bedoeld
maar als een bezet iemand die ik erg leuk vind waarvan ik zn vriendin niet ken of niet mag, dan zal ik geen nee zeggen als ik hem écht leuk vind(zeker niet op stap na wat drankjes)
het is dus niet zo dat ik expres de vriend van iemand die ik niet mag ga lopen versieren, no way!

hij is degene met een relatie en degene die verantwoording af moet leggen, en doet ie het niet met mij dan wel met een ander
scheelt denk ik ook dat ik geen relatie zoek of wat dan ook, en ik dus niet echt warm of koud wordt van een iets minder goede kataktereigenschap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:21

Dan geef je iemand gelegenheid om vreemd te gaan. Jij een leuke avond en hij een bak ellende? Ga je dan ook flirten en hem duidelijk maken dat je hem wel leuk vind en hij de move mag maken voor jouw? Als hij er op in gaat en verder gaat, is het zijn verantwoordelijkeheid? Het vlees is zwak, die zwakheid bewerken voor eigen lusten vind ik eigenlijk niet zo netjes.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:27

even voor de goede orde, ik heb ze liever vrijgezel en niet opzoek naar een relatie dan bezet en opzoek naar een scharrel/nieuwe vriendin.

maar stel, je bent op stap hele avond wat drankjes, lekker aan het dansen en dan komt er een jongen op je af, ziet er goed uit, begint een gesprekje, beetje dansen en naja duidelijk hij ziet jou wel zitten, jij ziet hem wel zitten
beetje spanning opgebouwd, nog wat drankjes erbij, nog wat dansen, nog meer spanning
dan hoor je via zn vrienden of van hem zelf ff tussen neus en lippen door dat ie eigenlijk bezet is
maarja je kent hem amper, haar ken je niet alleen van horen zeggen dat ie eigenlijk bezet is..

ik kan dan niet garanderen dat er niets gebeurd met die opgebouwde spanning
Ik ben dan niet degene die de fout in gaat, netjes is het niet maar oke.

Weet ik van te voren al van iemand da ie bezet is, dan doe ik ff een stapje opzij als ie komt dansen en met drankjes etc aan komt, om te voorkomen dat je die spanning op bouwt en er wat gebeurd

heb trouwens ooit zo gelachen, jongen was op vakantie, had enorme ruzie met zn vriendin die thuis was, beetje bovenstaande situatie dansen&drankjes&gezellig en alles
maar toen zei die, ja als ik nu naar buiten ga, mn vriendin bel en het uitmaak, ben jij er dan zometeen nog...

geweldig, hoe bedenken ze het ook Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:32

Renske_ schreef:
ik kan dan niet garanderen dat er niets gebeurd met die opgebouwde spanning
Ik ben dan niet degene die de fout in gaat, netjes is het niet maar oke.

Ik vind dus wel dat jij de gene bent die OOK in de fout gaat. Bezet is afblijven. Als zo een jongen dat niet kan, behoort de andere partij, it takes 2 to tango!, zich terug te trekken. Ga je met het spel door dan speel je met vuur en weet je willens en wetens wat je aan het creeeren bent.

Als je zelf bezet bent doe je het niet als je borreltjes op hebt en je iemand ontmoet die leuk is en het "klikt" wel een beetje?? Is dubbel toch? Wellicht doet je vriend het dan wel en dat mag??? Want dat meisje was nl niet bezet en die vond jouw vriend wel leuk, misschien vond ze jouw wel niet leuk, vandaar. Zij wist de spanning nog wel wat op te voeren en bingo. Misschien vind je dat wel oke.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:46

Zamora schreef:
Nagelbijten / Gniffelen oke dit is best grappig maar je weet toch dat hij een vriendin heeft?? *al duurt dat niet lang meer*
Maar gezien onderwerp van dit topic...dat is niet echt zijn bedoeling ervan... Nagelbijten / Gniffelen

edit: hy heeft ook alles gelezen wat je over hem hier hebt neer gezet Clown

hij mag lezen wat hij wil, volgens mij heb ik niks negatiefs neergezet hier over hem Knipoog

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:47

Wat zou je dpen als zijn vriendin hier achter komt Geit?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:49

en als je nu niet weet dat hij een relatie heeft?
ik heb sinds een jaartje een seksrelatie met iemand die ik twee keer in de maand zie en verder dus nooit zie of spreek en gisteren met toeval kwam ik hem tegen in de kroeg met een meisje Nagelbijten / Gniffelen
gewoon verder gaan waar we zijn gebleven of wissen uit telfoonlijst want ik weet dus niet hoe lang hij al met dit meisje gaat...

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:51

Eyecatcher schreef:
oke dan is het goed haha.... ik ken hem helemaal niet hoor, maar ik had zoiets van omdat je zei je weet toch dat hij een vriendin heeft had ik zoiets van tja maar daar heeft chan niks mee te maken hoor haha... het is zijn eigen verantwoording vind ik....

idd ik ben vrijgezellig en ik doe wat ik wil. en als dat met iemand is die een vriendin heeft so be it.
niet mijn probleem , niet mijn verantwoording Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:52

Als iedereen zo moest denken, respect voor andere bestaat ook nog

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:54

geit schreef:
idd ik ben vrijgezellig en ik doe wat ik wil. en als dat met iemand is die een vriendin heeft so be it.

Dan is het erg dat ik dit zeg, maar dan hoop ik met alles wat ik in me heb, dat jij ooit een relatie krijgt met een jongen, en dat hij dit jou ook flikt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:57

Nogmaals ik kan me best voorstellen dat het je een keer kan overkomen dat je ondanks je relatie een enorme seksuele aantrekkingskracht voelt. Maar ik hoop dan wel als het mijn man overkomt dat het niet voor een of ander sletje is die de halve wereld ne*kt, bezet of niet....

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:57

cooper schreef:
geit schreef:

Dan is het erg dat ik dit zeg, maar dan hoop ik met alles wat ik in me heb, dat jij ooit een relatie krijgt met een jongen, en dat hij dit jou ook flikt!

heb ik al gehad Knipoog oliebol happens, kun je toch niet tegen houden.

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:59

cooper schreef:
geit schreef:

nou nou nou, verschil van mening moet kunnen toch. Het is en blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van degene die vreemd gaat, hij heeft de relatie en hij is verantwoording verschuldigd aan zn vriendin! kijk of het helemaal nettjes is tja.... maar om mensen die gewoon een beetje genieten van hun vrijgezellen leven dit soort dingen toe te gaan wensen gaat toch iets te ver!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:01

precies geit!

en als vreemdgaan zo makkelijk gaat dan zit er of bij de vreemdganger iets niet goed(niet toe aan relatie, niet gevonden wat ie zocht) of zit er in de relatie iets niet goed
zelf zou ik er uiteindelijk dan blij mee zijn dat het door t vreemdgaan over is

ik ben ook niet voor niets weer vrijgezel, had niets met vreemdgaan te maken maar weet wel dat ik voorlopig beter single kan zijn Ja

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:05

Waarom zou ik hen dat niet mogen toewensen, als zij die pijn andere mensen wel kunnen aandoen? Vind het nogal krom.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:06

marleeniej schreef:
nou nou nou, verschil van mening moet kunnen toch. Het is en blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van degene die vreemd gaat, hij heeft de relatie en hij is verantwoording verschuldigd aan zn vriendin! kijk of het helemaal nettjes is tja.... maar om mensen die gewoon een beetje genieten van hun vrijgezellen leven dit soort dingen toe te gaan wensen gaat toch iets te ver!

ach als dat haar mening is mag ze die zeker ook hebben. dat die zo diep zit dat ze het me met alles wat ze in zich heeft toewenst kijk daar moet ik wel een beetje heel hard om lachen. maar goed eider zo zijn eigen mening

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:09

Neen, twee zijn even hard verantwoordelijk. Respect! voor andere noemt zo iets. Vind het echt niet kunnen. En dan nog trots op zijn snap ik helemaal niet....

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:11

je mag me vanalles toewensen hoor Knipoog

maar als je bovenstaande situatie(2 posts terug van mij ofzo?) even leest zie je dat ik dus niet zomaar achter een bezette vent aan ga
maar als iemand op me af komt, leuk dansen, drankjes, gezellig etc en dan hoor ik ff tussen neus en lippen door dat ie ergens nog wel bezet is, naja in dat geval kan ik niet zeggen dat er niets gebeurd
weet ik va te voren dat ie bezet is dan zorg ik er voor dat er geen spanning ontstaat tussen ons, dus dan zal er ook niets gebeuren

en t zijn er 2 of 3 ofzo geweest die bezet waren sinds ik ga stappen(das al ruim 10 jaar Clown )

waarvan ik er 1 iedere zondag zag, exht 2 jaar lang ofzo, die had thuis door de week een vriendin, een vriendin met stappen in belgie en mij zag ie zondags
tsja erg fout en slecht, maar t was een geweldig leuke & mooie jongen en ik wilde ook niet meer dan alleen de zondag, toen het uit was met zn vaste vriendin is ie paar keer bij me thuis geweest
was meteen genezen haha wilde geen vast vriendje Knipoog hij was leuk om mee te showen in Reusel zondags waar we altijd gingen stappen en de halve kroeg achter hem aan liep..
en ach toen was ik 16/17 Zij zijn groot en ik is klein!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:15

geit schreef:
marleeniej schreef:

ach als dat haar mening is mag ze die zeker ook hebben. dat die zo diep zit dat ze het me met alles wat ze in zich heeft toewenst kijk daar moet ik wel een beetje heel hard om lachen. maar goed eider zo zijn eigen mening

Je weet heus wel wat ik daarmee bedoel!

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:51

maare.... volgens mij dwalen we af Bloos

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:12

oke nou weer ontopic,
ik zie nog steeds niet in waarom seks op de eerste date funest is voor een relatie.
iemand die dat wel snapt en die dat uit kan leggen?