Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Renske_ schreef:ach zolang ik zn vriendin niet ken, of helemaal niet aardig vind en hem juist wel erg leuk... ik denk niet dat ik dan lang nee blijf zeggen, zeker niet als ik op stap ben..
Meen je dat nu echt?
katiavl schreef:Ik heb totaal geen problemen met sex op de eerste date, maar het is niet voor mij weg gelegd.
Maar hoe hier word gesproken over sex hebben met iemand die samen is met een ander, en het nog leuker is als je die persoon niet kan hebben.
Njah dat geraakt er echt bij mij niet in
Renske_ schreef:ik kan dan niet garanderen dat er niets gebeurd met die opgebouwde spanning
Ik ben dan niet degene die de fout in gaat, netjes is het niet maar oke.
Zamora schreef:oke dit is best grappig maar je weet toch dat hij een vriendin heeft?? *al duurt dat niet lang meer*
Maar gezien onderwerp van dit topic...dat is niet echt zijn bedoeling ervan...
edit: hy heeft ook alles gelezen wat je over hem hier hebt neer gezet
Eyecatcher schreef:oke dan is het goed haha.... ik ken hem helemaal niet hoor, maar ik had zoiets van omdat je zei je weet toch dat hij een vriendin heeft had ik zoiets van tja maar daar heeft chan niks mee te maken hoor haha... het is zijn eigen verantwoording vind ik....
geit schreef:idd ik ben vrijgezellig en ik doe wat ik wil. en als dat met iemand is die een vriendin heeft so be it.
niet mijn probleem , niet mijn verantwoording
cooper schreef:geit schreef:idd ik ben vrijgezellig en ik doe wat ik wil. en als dat met iemand is die een vriendin heeft so be it.
Dan is het erg dat ik dit zeg, maar dan hoop ik met alles wat ik in me heb, dat jij ooit een relatie krijgt met een jongen, en dat hij dit jou ook flikt!
cooper schreef:geit schreef:idd ik ben vrijgezellig en ik doe wat ik wil. en als dat met iemand is die een vriendin heeft so be it.
Dan is het erg dat ik dit zeg, maar dan hoop ik met alles wat ik in me heb, dat jij ooit een relatie krijgt met een jongen, en dat hij dit jou ook flikt!
marleeniej schreef:nou nou nou, verschil van mening moet kunnen toch. Het is en blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van degene die vreemd gaat, hij heeft de relatie en hij is verantwoording verschuldigd aan zn vriendin! kijk of het helemaal nettjes is tja.... maar om mensen die gewoon een beetje genieten van hun vrijgezellen leven dit soort dingen toe te gaan wensen gaat toch iets te ver!
geit schreef:marleeniej schreef:nou nou nou, verschil van mening moet kunnen toch. Het is en blijft natuurlijk de verantwoordelijkheid van degene die vreemd gaat, hij heeft de relatie en hij is verantwoording verschuldigd aan zn vriendin! kijk of het helemaal nettjes is tja.... maar om mensen die gewoon een beetje genieten van hun vrijgezellen leven dit soort dingen toe te gaan wensen gaat toch iets te ver!
ach als dat haar mening is mag ze die zeker ook hebben. dat die zo diep zit dat ze het me met alles wat ze in zich heeft toewenst kijk daar moet ik wel een beetje heel hard om lachen. maar goed eider zo zijn eigen mening