Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Nee, waarom ik en waarom zo?? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:33

Helaas zat je al wel in de goede richting met je gedachtes. Dat ie bij een ander zat en daar al kleren had. Beter kwijt dan rijk zou ik zeggen. Persoonlijk geloof ik dat verhaal dat ie niet met je verder kon omdat ie niet kon leven met wat ie had gedaan voor geen meter. Het is een vent en die gaan pas met de billen bloot als ze niet anders kunnen.
Je verdient veel beter en dat zal je over een tijdje ook wel zien. Voor nu: heel heel veel sterkte!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:34

trutje schreef:
Wat een zak en dan woont hij nog bij 1 van die meiden, bah!

Ik snap dat je je nu echt beroerd voelt, maar over een poosje ben je blij dat je van hem af bent. Jij bent iemand waard die net zoveel van jou houdt als jij van hem Ach gut
Hij kan wel zeggen dat hij nog van je houd, maar als je van iemand houd duik je niet bij een ander in bed, stomdronken of niet

Heel veel sterkte meis Ach gut

Ben het helemaal met jou eens!

succes ens sterkte!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 18:34

@ Lizz: Ik had een vermoeden dat hij jarloers was.. waardoor hij me niet zou vertrouwen.. blijkbaar had het net andersom moeten zijn.. Verdrietig

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:38

Ooh oke, er stond me zoiets bij Lachen

Ook stond me nog iets anders bij...
Suzanne F. schreef:
Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....
Clown

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:52

Ik was al bang dat het zo iets zou zijn, dat hij je het niet durfde te vertellen en onder ogen zou kunne komen.
Manne,lafbekken hè.
Als hij nog van je houd,dan zal hij het de komende tijd ook zwaar hebben.
Nu is het allemaal leuk bij dat nieuwe meisje maar daar komt hij nog wel van terug en beseft hij wat voor een grote fout hij heeft gemaakt!
Van de ene kant moet je blij zijn dat je hem nietmeer ziet..dat is een stuk makkelijker dan dat je hem elk weekend tegen komt..met een ander.
Veel sterkte, ik weet hoe jeje voelt nu!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 18:53

@ Lizz: Gaat dit over mij? Bloos!

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:54

Maar die meid, ik neem aan dat hij daar een relatie mee heeft? maar merkte je niet dat hij kleren meenam? Of zou die die gekocht hebben voor bij die ander. Maar ja hij was ook pas 21, en mijn ervaring van tegenwoordig is dat ze dan nog totaal niet volwassen zijn, niet weten wat ze willen, geen rekening met een ander houden en een eigen leven leiden, Nou helaas klopt dit aardig!

Blijf je wel in het huis wonen ivm kosten enzo? Jeetje wat een verhaal zeg, echt erg!!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:58

Nee, dit heb ik uit een oud topic. (viewtopic.php?f=2&t=594196&hilit=naaien)
En zei had er weer ergens vandaan.

Maar een meid of vrouw had gelezen dat haar vent vreemdging.
Toen heeft ze toen hij er niet was alle knopen van zijn jassen, bloesjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 19:00

@ snoeske:Nee ik heb niks gemerkt, wat betreft minder kleren.. Hij had er anders ook behoorlijk wat..

Ja, ik blijf denk ik voorlopig wel in dit huis wonen.. Hij heeft zelf ook niet veel meebetaald aan de huur en ik kwam alsnog altijd wel mooi rond.

@ Lizz: Nou, zo ben ik dan weer niet.. Hij zoekt het allemaal zelf maar uit..

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:02

Ik zou ook niet zo zijn, maar ik vond het wel goed verzonnen!!

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:06

Ik had geloof ik ook niet zo meegaand geweest dat ik het goed vond als die zaterdag weer terug zou komen. Had of alles meegegeven of gezegt dan heb je pech dan gaat het met het grofvuil weg of naar de arme landen Lachen

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:07

Jee, wat een onzettende klotestreek! Ik hoop dat je hem snel uit je hoofd kunt zetten. Heel veel sterkte en hier op bokt kun je altijd een luisterend oor vinden.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:07

Of zeggen; Tja, hoop voor je dat het dan nog voor de deur staat!! Bloos

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:09

Ja zoiets of er een mooi vuurtje van maken! maar had hem echt nooit meer willen zien, dus ook niet zaterdag voor je kleren!!!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:16

Wat een eikel, maar dit was wel al een beetje wat ik verwacht had. Maar wat ik wel heel vreemd vind, is dat hij bij haar ingetrokken is. Als een vriendin van mij haar vriend zou bedriegen en bij hem weg zou willen, zou ze altijd bij mij terecht kunnen. Ik neem aan dat hij ook wel zo'n vriend heeft, waar hij zou kunnen verblijven, in plaats van meteen bij die andere dame in te trekken. Ik zie niet helemaal in waarom hij daar nou heen gegaan is. Maar goed, dat doet er eigenlijk ook niet meer toe.

Zijn redenatie achter het feit dat hij een banketstaaf briefje heeft achter gelaten vind ik ook een beetje zwak. Had hij soms verwacht dat hij een briefje kon achterlaten, uit je leven kon verdwijnen en dat deze manier minder pijn zou doen? Het is een laffe streek, hoe dan ook. Er zullen altijd wel vraagtekens blijven.

Veel sterkte de komende tijd meis!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:18

een paar stikseltjes losmaken gniffelgniffel...

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:26

Tjeetje, ik weet niet goed wat ik nu moet denken. Heeft hij nou iets met dat andere meisje?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:37

jeetje wat een rotzak !
en een lafaard zeg.....maar goed het hoge woord is eruit
je weet waar je aan toe bent en je weet dat het alles behalve jouw schuld is.

ga er voor meis je kan het ook alleen aan ! maak je huisje lekker precies zoals jij het wilt zonder al zijn troep erin Knipoog

die grap vind ik wel briliant trouwens...ik hoorde dat ze goed kon naaien Knipoog zo zou ik ook niet zijn maar ik vind hem wel leuk !

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:40

Ik weet precies hoe je je voelt, alleen had mijn ex geen geweten
Die zei gewoon op een dag dat hij ging... Heb er nu nog de nasleep van... We hadden samen een huis gekocht en al...

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:41

Lizz schreef:
Hè dit had ik niet verwacht, hij was toch zo jaloers en vertrouwde jou niet?? Hoe kan zo iemand dit dan flikken... Wat een grr... geen woorden voor!!

Meis, fijn dat je van dat onding af bent!!
Sterkte en een knuffel!!

Waarom denk je dat ie zo jaloers was.. zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten!!

Meis, komt helemaal goed met jouw.. Hou vertrouwen in jezelf, en laat je leven niet door deze minkukel en zijn zielige actie bepalen hoor..

Mijn ex was ook zo'n wandelende ramp... heb er een aardige deuk aan overgehouden, maar je komt het te boven geloof me!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:52

Ik vind het knap hoe je ermee omgaat. Of hij nog van je houd zoals hij zegt ? Als je van iemand houd, dan doe je haar dit niet aan.
Al komt hij gekropen met 10000 rode rozen, stink er aub niet in. Hij heeft nu zijn ware aard laten zien. Gauw vreemd gaan, heb uit je verhaal begrepen, zelfs met meer als een persoon, en dan bij jouw komen miepen dat hij zo ontzettend van je houd.
Meid, sterkte met het verwerken van deze slappe vent, hij is nog niet goed genoeg om je schoenen aan af te vegen.

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:52

He Helen, kop op meis! Komt allemaal goed!
Je moet blij zijn dan je nu van die vent af bent! Ach gut
Heeeel veel sterkte! Lachen Dikke knuffel!

meisje19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 22:07

Dankjewel Marlies!
Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik van hem af ben, maar dat besef ik blijkbaar nog niet.. Verdrietig
De woorden blijven nu toch door mijn hoofd gaan, alles wat hij me verteld heeft...

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:14

Jammer genoeg duurt dat nog wel even voordat je er zo over gaat denken. Je kan dat jammer genoeg niet versnellen.
Het is allemaal erg oneerlijk, maar geloof me hier kom je sterker uit!!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:17

Oioioi, wat een verhaal zeg... Niet te geloven zo'n gast. Ik heb er geen woorden voor dat iemand een ander zo kan behandelen.

Heel veel sterkte de komende tijd. Weet dat je er weer bovenop komt, al voelt dat nu niet zo.