Skeeleren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Re: Skeeleren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:14

ik word er anders aardig moe van als ik mijn vriend die hardloopt bij moet houden...

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:21

ja kan natuurlijk ook niet verwachten dat je er niet moe van wordt..

Als je dat al erg vind kan je het beter niet doen..

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:22

het doel is juist om moet te worden, ik wil er immers conditie meer opbouwen en vet mee verbranden. Moe is goed.. Haha!

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:24

haha, verkeerd begrepen Tong uitsteken

Mysha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:28

Ik ben nu bezig om veel te wandelen (snel tempo, met hond), en dat hou ik nu goed vol. Langer dan een uur. Nu wou ik af en toe stukjes joggen.
Is dat te vergelijken met skeeleren? Of totaal ander iets?

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:29

Karin schreef:
Monique1985 schreef:
Ik ben ook begonnen met skeeleren.
Alleen doe het nog niet zo trouw Bloos

Maar zal je daar werkelijk van afvallen?
Of was dit al eerder benoemd in de topic?

Wat helpt om af te vallen is een combinatie van minder/gezonder eten én bewegen. Haha!

Van skeeleren alleen zul je niet afvallen als je daarentegen meer of ongezond(er) gaat eten. *LOL*

Ik eet best gezond voor mij doen.
En ben ook niet dik, maar alles mag wel iets straker.
Dus vroeg me zo af of dat kan met skeeleren, maar denk het niet toch?

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:30

skeeleren is ook goed voor je billen en bovenbeenspieren, dus als je daar strakker wil worden, go for it...

Steef_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:31

Jaa ik was ook begonnen met skaten. Maar na de eerste keer kwam mn linker skate niet meer vooruit. Het bleek dat mn wieltje tegen de zijkant aan zat, dus hij was helemaal kapot omdat hij daar tegen aan schaafde. Ik andere wieltjes eronder gedaan (wieltjes van mn zusjes skates ''geleend'') 1keer mee geskate en ik wilde gisteren weer sportief gaan doen, maar ik had wéér hetzelfde probleem. Ik kwam wéér niet vooruit omdat het wieltje tegen dat zwarte ding aanzat..

Wie o wie kan me helpen met een oplossing?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:52

Monique1985 schreef:
Ik eet best gezond voor mij doen.
En ben ook niet dik, maar alles mag wel iets straker.
Dus vroeg me zo af of dat kan met skeeleren, maar denk het niet toch?

Tja, sporten is altijd goed om je lichaam gezond te houden.

Maar ik zou niet zo kunnen zeggen of je van skeeleren daadwerkelijk afvalt. Dat ligt toch echt aan de intensiteit waarmee je skeelert en aan wat je daarnaast nog doet (eten/bewegen).

Van skeeleren krijg je spierontwikkeling en spieren zijn nog altijd zwaarder dan vet, dus verkijk je daar ook niet op. *LOL*

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:00

Meestal skeeleren ik en mijn vriendinnen elke vrijdag avond een grote ronde.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:28

Mysha schreef:
Ik ben nu bezig om veel te wandelen (snel tempo, met hond), en dat hou ik nu goed vol. Langer dan een uur. Nu wou ik af en toe stukjes joggen.
Is dat te vergelijken met skeeleren? Of totaal ander iets?

Nee, niet te vergelijken.

Joggen heb ik meerdere keren geprobeerd om vol te houden. Ik haat het , ik kan het niet. En dan hoor ik van vriendinnen die een uur op zo´n band joggen Rolleyes of in de buitenlucht dat vol kunnen houden. Dan vole ik me zoooo slecht, want ik kan dat dus niet.

Siunds ik skate , vind ik sporten echt heel erg leuk. De eerste keren was ik onwijs moe, ik had ook geen goede skates. Nu zitten er andere wieltjes en lagers onder en ga ik als een speer. Ik wissel af. Meestal skate ik 1 uur op vrij hoog tempo (hoog voor mijn doen dan he Cool ) Maar heel soms doe ik ook wel een "bejaarden rondje" of een groot rondje van 1,5 uur.
Ik zie wel degelijk verandering in mijn lichaam. Voor het skaten heb ik gelijnd, ben wat kiloos kwijt geraakt. Maar door het skaten is mijn lijf wel strakker geworden en roept iedereen dat ik zo vreselijk ben afgevallen, terwij dat netto maar 7 kilo is.

Mysha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 16:29

Bedankt! OK dan!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:15

Antheman schreef:
Joggen heb ik meerdere keren geprobeerd om vol te houden. Ik haat het , ik kan het niet. En dan hoor ik van vriendinnen die een uur op zo´n band joggen Rolleyes of in de buitenlucht dat vol kunnen houden. Dan vole ik me zoooo slecht, want ik kan dat dus niet.

En dan vind ik het op een band zelfs nog beter uit te houden dan in de buitenlucht. Hoewel ik dat in de sportschool ook maar hooguit 20 minuten doe. Ik ben niet zo'n hardloper, dat laat ik wel aan mijn paard over en aan mijn vriendje. Haha!

Ik krijg ook altijd last van mijn kuitspieren en dat is het me gewoon niet waard. Bij skaten heb ik daar geen last van en ik vind skaten ook gewoon leuker.

Ik ben net weer mijn 'voor-het-eten-rondje' (nou ja, heen en weer) van 12 km gaan doen. Geen idee wat er loos was, maar men bleef maar naar mij toeteren vanaf de provinciale weg, allemaal manspersonen. Ik heb mezelf op een gegeven moment maar eens goed bekeken, misschien was ik vergeten om kleren aan te trekken. Maar nee, ik had gewoon een shirt en een broek aan. Verward

Nou ja, ik kan me op zich prima afsluiten voor bouwvakkersgedrag dus dat heb ik toen maar gedaan. Clown

MrICW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:16

hoeft niet perse te zijn omdat je vrouw bent hoor!!!
ik toeter en zwaai zelf naar alles en iedereen (mannen, vrouwen, kinderen, opa's, oma's, auto's, lantaarnpalen, stoplichten) behalve paarden.

dus zo bijzonder is het niet hoor.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:36

Ik kijk demonstratief toch niet op als iemand naar me toetert, dus voor mij hoeven ze het niet te doen. Clown

Toeteren... Tsk. 'Wat noe tuut! He-j bie mie in 't vruchtwater e-zet'n?' zeggen ze hier. Clown

MrICW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:52

totdat het een bekende is die toeterd.Tong uitsteken

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:53

Zelfs op bekenden reageer ik niet.

Ik hoor achteraf wel of iemand me heeft gezien, daar hoeft niet voor getoeterd te worden. Ik vind het gewoon irritant.

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:49

Hallo!

Hier nog een skate-ster! (Dwz een skater van het vrouwelijk geslacht. Een ster ben ik er niet in!)

Ik kom net terug van een rondje. Wat was t warm! Ben me drie keer de kolere geschrokken van die vrachtwagenchauffeurs. Pffff...

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 15:55

MrICW schreef:
hoeft niet perse te zijn omdat je vrouw bent hoor!!!
ik toeter en zwaai zelf naar alles en iedereen (mannen, vrouwen, kinderen, opa's, oma's, auto's, lantaarnpalen, stoplichten) behalve paarden.

dus zo bijzonder is het niet hoor.

Waarom hebben de meeste mannen er geen last van dan Schijnheilig

Ik schrik me ook altijd rot Nagelbijten / Gniffelen

Ik toeter dus echt never nooit naar iemand... En net als Karin, ik reageer er zelf dus ook nooit op

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:39

Ik reageer er ook niet op, maar vaak schrik ik duidelijk zichtbaar. Durf te wedden dat de toeteraars dan de grootste lol hebben.

Zijn er al skate-meetings? Fanatiekelingen in de regio 035?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:42

Ik skeeler ook heel veel Haha! Ook wel eens met mij hondjes, maar als die nogal wakker zijn is het soms vervelend Tong uitsteken Ook al zijn het maltezertjes. Ik ben geen remblokje kampioen Tong uitsteken

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:44

Goh wat had ik daar een moeite mee joh in het begin. Nu kan ik het alleen als ik in de meest oncharmante houding door mijn knieen ga. Maar makkelijk is anders. Maandag sprong ik nog de berm in.. ook een goede optie Haha!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:47

Ja als ik heeel snel moet stoppen, voor een auto of dergelijke, doe ik een noodsprong in de berm, of ik maak een vreemde beweging waardoor ik rem Tong uitsteken Maar nu gaat het al veel beter.
Dat gedoe was vooral vorig jaar Tong uitsteken Maar als zo'n hondje helemaal vrolijk en hyper naast je meecrosst moet je én die in de gaten houden en het verkeer Tong uitsteken En meestal ga ik met m'n 2 hondjes. Maar die gaan wel in tuigje zodat ze makkelijker te houden zijn Lachen En ik er niet vrolijk achter aan vlieg, hihi

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:22

Ik skeeler ook wel heel erg veel,
vorige week wilde ik ze verkopen en had ook gelijk een advertentie op marktplaats gezet. tot ik opeens op het internet las dat skeeleren de heupen soepel maakt en dat dat handig is bij springwedstrijden enzo dus heb ik ze lekker bewaart. Knipoog
Wel handig die tips!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:06

Bonechi_ schreef:
Zijn er al skate-meetings? Fanatiekelingen in de regio 035?

Lijkt me leuk! Ik had hier ook al eens gevraagd of er mensen in Drenthe zijn die samen een leuke route willen skaten.
Dus hierbij nogmaals. Cool