[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RenWaBl

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:11

Saskiaatje schreef:
Dan zeg je: 'Mam, we willen gewoon sexen, snap dat dan!' Dan mag het vast en zeker. Cool

Mijn moeder krijgt een boekje met '1000 redenen waarom jij de liefste moeder bent', een ketting met een medaillon en een kaart met een gedicht erin. Haha!

Haha tja is altijd het proberen waard hea. Clown
Leuke cadeau's krijgt je moeder. Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:25

Thanks. Lachen

Bij mijn ouders zou het werken. Huilen van het lachen

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 19:36

9 juni zijn mijn vriend en ik een jaar samen. Mijn vriend is het romantische typje van ons twee, maar ik heb daar geen kaas van gegeten. Nu wil hij graag iets romantisch als cadeautje. Iemand tips? (of in welke richting ik het beste kan denken)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 11:48

Strandwandeling, daarna een hotelletje pakken? Of als je dat niet kan betalen, eerst ergens wat eten en daarna een strandwandeling? Of je neemt een deken mee en neemt lekkere dingen mee in een tas en eet op het strand, bij de zonsondergang. Of een foto van jullie samen inlijsten en een lief gedicht erbij. Of een brief waarin je vertelt wat je allemaal voor hem voelt en hoeveel hij voor je betekent. Of je zorgt dat je in zijn kamer kan zonder hem en dan heel z'n kamer volzetten met kaarsjes en verder alle lichten uit en dan met aardbeien een romantische film kijken?

Clown Ik ben het romantische typje.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:17

Daar kan ik wel wat mee, thanks!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 00:45

Ojee het wordt weer moederdag! Mijn moeder is zo lastig! Ze zegt ook altijd dat ze niks wil maar ik denk dat als ik echt niks geef ze best teleurgesteld is haha! Vorig jaar had ik een schilderij gemaakt (tja mn moeder houd nog steeds van zelfgemaakte dingen) maar daar heb k nu echt geen tijd voor! Iemand een suggestie voor iets aparts dus niet iets simpels als bloemen of bonbons Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 01:21

Ik weet niet waar je moeder van houd? Heb voor de mijne ( Clown ) 2 kaartjes voor die show van Derek besteld.. Lachen

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 13:03

Wat moet ik bij moederdag geven? ik dacht zelf aan iets lekkers, maar volgens haar heeft ze aanleg om dik te worden en wil ze dat niet worden dus dat gaat niet door. En cosmetica kan echt niet, ze heeft een hekel aan make-up en douchegel enz. ze draagt ook geen make-up (echt gestoord maarja Bloos!) en ze heeft ook geen gaatjes. Een boek kan ook niet want daarvan heb ik geen verstand ik ga ook niet vragen wat ze leuk vind, want dan weet ze het kado al Knipoog

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 14:25

Doe je ook snel. Vork

Saskiaatje schreef:
Mijn moeder krijgt een boekje met '1000 redenen waarom jij de liefste moeder bent', een ketting met een medaillon en een kaart met een gedicht erin. Haha!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 14:50

Ik heb toch maar heel afgezaagd een badsetje met badschuim enzo gekocht haha was echt inspiratieloos en heb taart gebakken

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:08

Mijn moeder krijgt gewoon niks. Als ze mijn verjaardag vergeet vind ik dat ik ook geen rekening meer met dingen als moederdag hoef te houden. Oma heeft een grote zelfgebakken taart gekregen en een ketting.
Schoonmama een hele gave leren esprit tas. Van vriendlief heeft ze een luchtje gekregen (die ik voor dr heb gekocht Knipoog) Maar hij zit nu in Thailand, dus heeft zn moeder via sms verteld waar ze moest zoeken voor dr kadotje...
lag gewoon al 1,5 maand vlak onder dr neus

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:40

Ik zoek voor m'n vriendin's verjaardag een cadeautje, liefst niet te duur (max. 10 euro). Ze is 11 jaar en ik ben zelf 13, ik dacht al aan een foto op een mok gedrukt maar zijn er og andere ideeën?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:23

Mijn vriend wordt de 27e 18 jaar en heb echt geen flauw idee wat ik hem moet geven.

Zijn vader betaalt alle rijlessen, dus eerste rijles valt af.
We hebben beide al een (claddagh) ring, en een kettinkje met onze voorletter.

Het moet wel een beetje origineel zijn, omdat hij 18 wordt! Iemand ideeën?

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 10:43

M'n broer gaf aan zijn toekomstige schoonzus die dertien werd een t-shirt met 13 erop..
Maar kan je geen mok, barbecue short,kalender ofzo kopen of zelf maken met elke maand iets speciaals?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:20

Joonsel schreef:
Mijn vriend wordt de 27e 18 jaar en heb echt geen flauw idee wat ik hem moet geven.

Zijn vader betaalt alle rijlessen, dus eerste rijles valt af.
We hebben beide al een (claddagh) ring, en een kettinkje met onze voorletter.

Het moet wel een beetje origineel zijn, omdat hij 18 wordt! Iemand ideeën?

Een scheerapparaat? Dat had ik voor m'n vriend gekocht toen hij 21 werd, zo'n CruZer ding ofzo Clown

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:12

Mijn broertje wordt morgen 14. hij is deze week op uitwisselingsproject van zijn school en zit met zijn klas in italië. dus heb nog even om een cadeautje te kopen, maar zaterdag komt hij terug en dan vieren we zijn verjaardag. Iemand tips, om voor een ventje van bijna 14 te kopen?
Zat zelf te denken aan misschien iets leuks qua kleding, daar is ie laatste tijd wel veel mee bezig.. heb hem andere jaren altijd al een voetbal gegeven.. haha.
nou, iemand leuke ideeën? alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:13

Een Bjorn Borg boxer? Clown

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:54

Heeft iemand tips voor een kado voor een vriendin die eindexamen doet? Ze haalt het vast. Tong uitsteken

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 17:17

Ik wil voor me vriend graag kaartje kopen voor een concert van Yes-R maar kan ze nergens vinden !!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 00:06

Schoonzusje word bijna 16, iemand enig idee wat we haar voor haar verjaardag kunnen doen? [ Ik en mijn vriend dus. Knipoog ] Sieraden komt ze al in om. Hihi.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 08:44

Faelivrin schreef:
Schoonzusje word bijna 16, iemand enig idee wat we haar voor haar verjaardag kunnen doen? [ Ik en mijn vriend dus. Knipoog ] Sieraden komt ze al in om. Hihi.

Ik kreeg vaak van broer&vriendin of zus&vriend iets van een lekker luchtje of een bon van een kledingwinkel! Ja

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 09:02

Weet iemand nog een origineel kadootje voor een vriend? Enkele suggesties waren wat dingen voor zijn xbox360(iets van live punten ofzo? Verward of accu's voor zijn controllers), drank, geld of een geurtje. Maar ik wil dus juist iets anders, iets wat hij totaal niet verwacht, mag dus best iets grappigs zijn ofzo(hij word 21)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 09:04

Joonsel schreef:
Faelivrin schreef:

Ik kreeg vaak van broer&vriendin of zus&vriend iets van een lekker luchtje of een bon van een kledingwinkel! Ja

Of een bon van de tuinen als ze daar iets om geeft?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 09:16

er komen hier egt leuke dingen voorbij...

moet zelf ook nog een kadootje kopen voor een vriendin hier op bokt...

maar heb al weer een aantal ideeeen!!! Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 11:59

Lekker luchtje of cadeaubon van de tuinen is wel een leuk idee. Ja Kleding heeft ze ook genoeg. Nu nog weten welk soort luchtje ze lekker vind. Meer tips altijd welkom. Haha!