Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
helaas is uit de nodige onderzoeken wel gebleken dat ik een stollingsprobleem heb, hoe en wat precies zijn ze nu aan het onderzoeken, ook bij mijn ouders gezien evt erfelijke factoren enzovoorts, maar naast alle medicijnen en de extra medicijnen die ik al krijg moet ik nu ook tweemaaldaags mezelf prikken. Ik heb er bewust voor gekozen dit zelf te leren, ik kan het ook tweemaal per dag door iemand van de trombosedienst laten doen maar ik ben al afhankelijk van zoveel mensen en dit is iets dat ik zelf kon leren dus nouja, dat kon er dan ook nog wel bij en gelukkig ben ik niet bang voor naalden
Het grootste nadeel dat de epilepsie met zich mee heeft gebracht is dat de chemo die het heeft veroorzaakt uit mijn behandeling is gehaald, en dit kán invloed hebben op de risicigroep waar ik in terechtkom. Ik zou 8 maal die chemo krijgen, ik heb er 4 gehad en kreeg toen de epileptische aanval, de laatste 4 zijn er nu uitgehaald. Ik probeer het maar zo te zien; ik heb in ieder geval de helft gehad en voor de rest wachten we maar weer af 
het kriebelt een stuk minder en er liggen niet overal plukken haar! In huis draag ik nu veel mutsjes want het is wel erg koud aan mijn oren
en buiten zet ik mijn pruik op, daar voel ik me het prettigste bij
niet dat ik er moeite mee heb als mensen me kaal zien, zo was ik vanmorgen even met mijn moeder in de stad (we hebben een rolstoel geregeld omdat ik niet langer dan een minuut of 10 kan lopen maar in de rolstoel ging het prima) in de H&M en toen kriebelde hij en nouja, dan maar even af..
het mooiste moment deze week was toch wel 14 januari
toen ben ik, voor het eerst na een maand, weer naar mijn pony geweest.. tjee dat was wel even flink slikken hoor! want naast dat het de eerste keer was dat ik haar na een maand ziekenhuis enzovoorts weer zag, was het tevens de datum dat ze precies een jaar van mij is..
het was heerlijk om weer even bij haar te zijn, geruststellend ook want ze zag er super uit!
), heerlijk!
inmiddels heb ik ook thuis weer internet, dat heeft er 3 dagen uitgelegen maar doet het nu dus weer, dus ik hoop dat ik snel weer wat kan plaatsen 
tweemaal met pruik en eenmaal zonder, en jawel, let op de prednisonwangetjes

, blijf dat doen meid!!!
!
)

niets om je voor te schamen meid.Fairie schreef:Nogmaals sterkte meis! Enorm rot wel van die epilepsie aanvallen....
Ik ben heel blij dat je nog zo enorm positief kunt posten hier. Tuurlijk breng je nieuws wat niet leuk is, maar ik vind je berichtjes een positieve nadruk hebben en het lijkt me erg belangrijk dat dat ook blijft. Zet hem op meid!
Leuke foto's ook, zeker die met je pony. Lijkt me inderdaad fijn om je pony na zo'n lange tijd weer eens te zien. Hopelijk kun je dat de komende tijd toch nog af en toe eens doen! (zeker misschien nu je een rolstoel hebt)
En je pruik vind ik erg mooi! Je hebt een mooie uitgezocht hoor en hij staat je echt mooi
Sterkte meissie
Klein oproepje aan de bokkers die hier medeleven tonen:
Ik heb een klein cadeautje-ideetje voor Yellowfish wat we misschien met een man of 5 zouden kunnen doen. Als je dit leuk lijkt kun je me een PBtje sturen. Dan stuur ik je per PB het idee terug.
Als er meer interesse is dan een paar mensen kan er misschien nog iets anders bij bedacht worden.
Reageren graag voor 25 januari. Ik wil graag de uiterlijke datum van 25 januari aan houden. Daarna zal ik het opsturen. Dat is dus nog een week de tijd

Lekker he dat je gewoon even mee op stap kon met je moeder en vooral naar Perdy, gelukkig staat hij er super bij wat ik uit je verhaal begrijp, dus dat is een zorg minder he