Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairie schreef:Nogmaals sterkte meis! Enorm rot wel van die epilepsie aanvallen....
Ik ben heel blij dat je nog zo enorm positief kunt posten hier. Tuurlijk breng je nieuws wat niet leuk is, maar ik vind je berichtjes een positieve nadruk hebben en het lijkt me erg belangrijk dat dat ook blijft. Zet hem op meid!
Leuke foto's ook, zeker die met je pony. Lijkt me inderdaad fijn om je pony na zo'n lange tijd weer eens te zien. Hopelijk kun je dat de komende tijd toch nog af en toe eens doen! (zeker misschien nu je een rolstoel hebt)
En je pruik vind ik erg mooi! Je hebt een mooie uitgezocht hoor en hij staat je echt mooi
Sterkte meissie
Klein oproepje aan de bokkers die hier medeleven tonen:
Ik heb een klein cadeautje-ideetje voor Yellowfish wat we misschien met een man of 5 zouden kunnen doen. Als je dit leuk lijkt kun je me een PBtje sturen. Dan stuur ik je per PB het idee terug.
Als er meer interesse is dan een paar mensen kan er misschien nog iets anders bij bedacht worden.
Reageren graag voor 25 januari. Ik wil graag de uiterlijke datum van 25 januari aan houden. Daarna zal ik het opsturen. Dat is dus nog een week de tijd