benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:11

Als er een pamflet is, zal ik er een bij Langeraap ophangen, en op stal Knipoog

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:12

oke leuk!! ik hoop dat ik ze dan al in conditie heb dat ze dat aan kunnen maar anders zijn ze ook erg lief als er een kind op zit Lachen ik hoor het wel!!

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 23:57

Ik ga morgen mailen en sponser zelf ook wel mee Haha! Ga zelf miss ook mee doen. Zou wel ons 'debuut' zijn.

martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 00:25

pegassa schreef:
Url naar je website een graag een banner Haha!
Ben ik weer helemaal tevrede Knipoog

voor de url zie onderschrift, en ons logo staat op http://www.easyhorse.nl/pics/logo.jpg

- is dat wat je bedoelt?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:14

Nee.....maar ik maak er wel wat van Knipoog Bedankt!!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:52

Zojuist uitsluitsel gekregen van Bart.
De site kan vanwege technische redenen NIET onder Bokt.nl worden gehangen.

Wel mogen we de naamstelling Bokt Benefiet Concours gebruiken. Daar ga ik het dus ook op houden. Misschien verstandig als we deze naam vanaf nu ALLEMAAL gaan handhaven en dit op alle uitingen naar buiten gaan doorvoeren???

Morgen weet ik jullie het definitieve internet adres te geven!
Allemaal tevrede nu Haha! ???

Verder stel ik voor dat ik op ons eigen forum een besloten groep aanmaak voor uitsluitend de organisatoren van dit project zodat we daar onderling alles kunnen kortsluiten zonder dat het in dit Topic verwatert onder alle andere zaken???

Geef me even de namen waar onder jullie je gaan aanmelden dat kan ik hiervoor toestemming verlenen bij jullie aanvraag.

http://www.arabonarabians.com Klik op FORUM rechts bovenin het menu Cool

Even registreren dus zodat ik de groep gesloten kan maken.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 13:41

Ik heb me aangemeld onder dezelfde naam als hier: Paardennamen
Wel zo makkelijk Haha!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 14:35

heb me ook aangemeld onder mijn bokt naam: risje

Ben erg benieuwd hoe de site uiteindelijk gaat worden!! Het voorproefje zag er al erg mooi uit namelijk!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 14:51

ok...

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:29

ik heb me ook aangemeld als fleurtje100.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 01:25

Ik heb me even aangemeld als Rinske, hoe origineel Tong uitsteken

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:22

Heej Rinske ik ga voor jouw op ons eigen forum een sponsor topic openen. Daarin kun je geworven sponsors melden én vragen opmerkingen én je frustraties kwijt Haha!

Go get them girl !! ~~}>

ykja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:30

hey, kan iemand mij vertellen hoe en wat? ik ben zeer geinteresseerd om mee te helpen.. heb wel wat ervaring daarin... pb me !! ( 19 blz doorlezen lokt niet erg...)

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:55

ykja schreef:
hey, kan iemand mij vertellen hoe en wat? ik ben zeer geinteresseerd om mee te helpen.. heb wel wat ervaring daarin... pb me !! ( 19 blz doorlezen lokt niet erg...)

Voor zover het er naar uitziet zijn we voorzien van voldoende medewerking (hebben eigenlijk al te veel) Maar we zullen je in het achterhoofd houden. Bedankt!!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:12

Dringende oproep aan de bokkers:

Iedereen die NIET in de organisatie zit verzoeken wij dringend NIET op het Arabon Arabians Forum in het Benefiet Topic te posten.
Morgen zal dit een gesloten forum zijn waar buiten de organisatie niemand meer in kan.

Voor diegene die zich nog moeten aanmelden vermeld in het topic duidelijk je werkzaamheden. Indien men zich morgenavond niet op het forum gemeld heeft gaan wij ervan uit dat we niet meer op hun medewerking kunnen rekenen.

Hierna zullen wij een duidelijk overzicht maken van ieders taken.
En voor wie men zich voor wat moet melden. Dit overzicht zullen wij ook in dit topic plaatsen zodat iedereen weet waar men zich voor de wedstrijden kan gaan aanmelden.

Er is geen behoefte meer aan shownummers dus hiervoor kan men zich niet meer opgeven. We hebben er al te veel en moeten een selectie gaan maken.
Ook wat betreft vrijwilligers horeca etc....zitten we vol. Indien er onverhoopt nog nodig blijken te zijn dan zullen we hiervoor een speciale oproep plaatsen.

Wat we nog zoeken zijn ervaren dressuur juryleden!! Liefst een 2tal personen die alle niveua's mogen jureren t/m Z Verder nog een paar schrijvers Haha!

Bedankt voor de medewerking!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:32

De afspraak gisteravond ging super. We zijn op dit moment alles aan het uitwerken en zullen jullie zo snel mogelijk melden wat de uitkomst was!!

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:07

zoeken jullie nog prijzen?

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:26

ik heb me aangemeld onder Belli Haha!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 16:09

als er geen ponyritjes nodig zijn wil ik wel schrijven!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:42

ippolata schreef:
zoeken jullie nog prijzen?

Jazeker!!!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:45

Belli schreef:
ik heb me aangemeld onder Belli Haha!

Zat jij al in de organisatie dat ik je terug vind op het andere forum?? Anders is me er vrees ik iets ontgaan Verward

Juryleden worden van het weekend geïnvenatiseerd. Vanwege de relatief weinig dressuur combinatie per klasse ben ik persoonlijk een voorstander van max 2 dressuurjury leden in totaal één voor de lagere één voor de hogere combinaties. Dus niet per klasse aparte jury.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:53

laura2span schreef:
als er geen ponyritjes nodig zijn wil ik wel schrijven!!

Er komen wel pony ritjes maar met pony's van Molenheide, dat is makkelijker te regelen. Graag zien we je inschrijving te gemoed zodra deze geopend is.....

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:10

Voor de lager klasse t/m de L hebben we eigenlijk al meerdere juryleden. In ieder geval zeker Scum. alleen voor de M en de Z is er nog iemand nodig. Ik heb wel iemand in gedachte waar ik een keer bij geschreven heb. Alleen moeten er nog preciezere tijden komen kan ik echt gaan bellen. Iedereen die tot nu toe geregeld is, mag officieel bij de KNHS ook in de betreffende klasse jureren. Hierdoor kan de wedstrijd ook geschikt zijn voor combinaties die alvast een klasse hoger willen oefenen.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:33

Fleurtje100 schreef:
Voor de lager klasse t/m de L hebben we eigenlijk al meerdere juryleden. In ieder geval zeker Scum. alleen voor de M en de Z is er nog iemand nodig. Ik heb wel iemand in gedachte waar ik een keer bij geschreven heb. Alleen moeten er nog preciezere tijden komen kan ik echt gaan bellen. Iedereen die tot nu toe geregeld is, mag officieel bij de KNHS ook in de betreffende klasse jureren. Hierdoor kan de wedstrijd ook geschikt zijn voor combinaties die alvast een klasse hoger willen oefenen.

Ok.als jij het gecoördineerd krijgt prima. Zorg jij ook voor de schrijvers?? en aanverwante zaken???

Geef mij even via het andere forum of per pb de namen en telefoonnummers van de juryleden die tot nu toe hebben toegezegd.
Dan kunnen we een contactlijst gaan aanleggen. Ook dat van jezelf heb ik nodig natuurlijk Haha!

Thanks

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:48

Is er inmiddels al wat meer bekent, aangezien jullie donderdagavond naar die afspraak zijn geweest?
Ben zeer benieuwd
Ook of er al een pamflet gemaakt is?
En de site?