Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:42

Richtje, de mensen die ze beschuldigt weten waarschijnlijk van niks???

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:47

Ben nu ook wel benieuwd.....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:48

Het is al eerder eens gezegd, maar ik doe het nog maar een keer.
Malle Babbe is in het tijdperk van de permanente bans geband. Direct daarna heeft zij een aantal schaduwaccounts aangemaakt. Die zijn, zodra wij erachter kwamen, op slot gegaan. Onder het mom van 'schaduw mag niet'. Onder 'Miep' was ze al langer aan het bokken (op een ander ip-adres), toen wij opmerkten dat het een schaduw was, was het een beetje mosterd na de maaltijd. Bovendien werd het oneerlijk bevonden om haar op 1 ban (die niet anders dan permanent kon zijn) af te rekenen. Zij kreeg dus een tweede kans. Terecht of niet, er zijn er meerdere die op die manier een tweede kans gekregen hebben. Mensen die na een ban (of meerder soms) uiteindelijk toch weer toegang hebben gekregen op bokt.
Let wel: indertijd hadden we nog niet een eenduidig beleid over schaduwaccounts gemaakt. Dat is bij mijn weten pas maximaal een jaar geleden gebeurd.

Verder laat ik me er niet over uit, simpelweg omdat ik geen idee heb wat ik hiervan moet vinden...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:51

Lovely schreef:
Richtje, de mensen die ze beschuldigt weten waarschijnlijk van niks???

Nee die weten van niets. Het zijn geen bokkers overigens....

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:55

Maar mensen uit haar directe omgeving Haha!

Richje zou je mij misschien die pb willen toesturen vanochtend kwam ik dus bij toeval iemand tegen die Haar dus IRL kent....... En die echt gewoon van niks weet

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:58

Ik denk eerlijk gezegt niet dat het zo'n goed idee is die pb door te sturen... Naar bekenden bedoel ik dan. Laat haar dat zelf maar vertellen, denk niet dat wij moeten gaan 'stoken'...

Denk dat behalve Richtje en ik wel meer mensen die pb gehad hebben...

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:59

De vraag is of die dan wel gebaat bij deze berichten is, perl-tje.

Kijk, het blijft iets erg onfatsoenlijks, maar laten we het alsjeblieft niet Boktsgetrouw helemaal opblazen he. Dan wordt alles alleen maar groter gemaakt en erger gemaakt dan het is, het lijkt me zo wel zat.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:06

Nope heb haar verwezen naar bokt en als ze alles wil lezen, kan ze dan zelf doen en daar haar verhaal uithalen Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:13

potverdikkie miep !!

als ik ergens de tandjes over heb als ik me ergens boos over kan maken
dan is het over mensen die liegen!!
nee niet een leugentje om een ander niet zeer te doen maar wel
alle en dan ook alle echt alle anderen

wat ben ik boos !

ik geloofde je , waarom mijn buurman in het ziekenhuis zat ook op de
laptop dus ik wist dat dat kon
omdat ook ik te snel uit het ziekenhuis ben gegaan (simpel omdat ik een kleine heb en elke minuut dat ik kon er van wou genieten!!)
en ook ik kreeg een zuster!! (via de thuiszorg) en mensen met een beetje meer centen kunnen ook een fulltime zuster inhuren!
en ja als je zelf te ziek bent kan de psyg in sommige gevallen ook naar jou toe komen

wat baal ik hier van

weet je wat het ergste resultaat is miepje .... nou .... wat denk je
weet je het al ???

dat als mensen echt in de oliebol zitten of echt iets onder de leden hebben en daarover zelf of via iemand anders op bokt een berichtje zetten dat deze dan ook niet meer worden geloofd!

of pas nadat gefirivieerd is door een moddie
nou iedereen is welkom voor een bak koffie bij mij thuis of op stal
(wel ff melden want zoveel koffie heb ik op stal niet)
kunnen ze een dagje meelopen
want ik kan me nu heel goed voorstellen dat nu door jou ook aan mijn verhaal word getwijfeld
en niet alleeen aan de mijne maar aan ieders verhaal hier op bokt

je hebt een probleem en ik denk dat ik er achter ben welk
en dan niet het feit dat je liegt dat komt er bij daardoor maak je het alleen maar moeilijker voor je zelf

ik weet nog steeds niet of ik boos moet zijn of verdrietig
kijk iedereen word goed geboren en slecht gemaakt
maar dit vind ik pas echt zielig er is iets gebeurd vroeger
en je was bijna zover dat je het lef had om dit neer te typen
waarom was je niet gelijk eerlijk meid ?
dan had je ook support gehad

nu heb je het moeilijk gemaakt voor je zelf en helaas waarschijnlijk
ook voor een ander

ik hoop dat de bokkers allemaal open minded blijven
en zo klaar blijven staan voor iedereen want dat vind ik toch wel een van de mooie dingen hier op bokt
als ik zie en lees hoe mensen worden gesteund en hoe er word mee geleefd Toppie !! OK dan! alstublieft iedereen blijf zo en laat je door dit voorval niet te wantrouwend worden naar anderen !

als slot MIEP alsjeblieft meisje wees vanaf nu eerlijk tegenover je zelf
en tegen anderen je zult merken dat dit veel beter is
en dan ga je weer lekker genieten van het leven
(h)eerlijk genieten en dat gun ik iedereen ook jou

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:16

De eerste, schrik, verdriet en teleurstelling is er nu wel vanaf.
Mijn gedachtens gaan ondanks alles toch weer uit naar Miep.
Een meid, zo in de knoop met zichzelf.
Als ze dit nu nooit gedaan had, had dan ooit iemand opgemerkt dat Miep niet helemaal lekker in haar vel zat/zit?
Ergens krijg je dan toch weer het gevoel, wat fijn dat bokt het wel uitvond en dat er nu met Miep aan gewerkt kan worden.
Alleen is ook maar alleen.
Ik denk dat dit, ondanks de schrik die het heeft opgeleverd bij vele bokkers, toch voor Miep een duwtje in de goede richting kan gaan zijn.
Of ze dit deed om de bokkers er in te laten tuimen en de bedoeling om er later om te lachen met zijn allen, of dat het er idd nu aan het uitkomen is dat Miep zich niet fijn voelt met haar zelf.
Toch merk ik hieruit op, dat Miep hulp gaat krijgen, en dat de dingen opgelost kunnen worden. Zou het zonder bokt ook zo gelopen zijn?
Heel jammer dat ze hiermee een hoop verspeelt heeft in de ogen van iedereen, maar ik vraag me anderzijds ook weer af, hoe gaat het aflopen.
Wat is het dat haar zo dwars heeft gezeten, en wat is het dat ze niet een gewoon Miepje is.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:24

holly schreef:
Als ze dit nu nooit gedaan had, had dan ooit iemand opgemerkt dat Miep niet helemaal lekker in haar vel zat/zit?
Ergens krijg je dan toch weer het gevoel, wat fijn dat bokt het wel uitvond en dat er nu met Miep aan gewerkt kan worden.
Alleen is ook maar alleen.
Ik denk dat dit, ondanks de schrik die het heeft opgeleverd bij vele bokkers, toch voor Miep een duwtje in de goede richting kan gaan zijn.
Of ze dit deed om de bokkers er in te laten tuimen en de bedoeling om er later om te lachen met zijn allen, of dat het er idd nu aan het uitkomen is dat Miep zich niet fijn voelt met haar zelf.
Toch merk ik hieruit op, dat Miep hulp gaat krijgen, en dat de dingen opgelost kunnen worden. Zou het zonder bokt ook zo gelopen zijn?

De enige die hulp kan bieden is Miep zelf, Bokt en vriendinnen ed kunnen NIETS voor haar doen. Zij zal het zelf moeten regelen, zij zal het zelf moeten willen...

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:27

ik heb alles wel gelezen maar niet gereageerd.

toen de naam carmen voorbij flitste toen wist ik ook wie het was en dat ze al op andere namen had gezeten.

jammer dat ze over zoiets ernstigs liegt.
veel bokkers dachten dat ze dood zou gaan.
daar ga je toch niet de draak mee steken?

ik hoop dat carmen (miep) gauw hulp zoekt.
ze doet niet alleen haar zelf wat aan maar ook mensen in haar omgeving.

carmen ik hoop dat je hulp zoekt en in het vervolg eens gaat nadenken over de dingen die je doet.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:30

Sorry voor het even off-topic gaan maar *fluisterd* hoe is het inmiddels met Jamie/Lotte?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:31

Maar wie heeft ervan gemaakt dat ze echt ziek in dr hoofd is?
Misschien is dat helemaal niet zo, en weet ze perfect wat ze doet e.d.
Ik bedoel, ik zou er niet versteld van staan als dit alleen een aandacht-project zou zijn geweest!

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:32

LuvdaTossa schreef:
Sorry voor het even off-topic gaan maar *fluisterd* hoe is het inmiddels met Jamie/Lotte?

Ja die is al tijdje thuis he, verder is er niet veel over verteld I guess...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:32

Haha, vroeger zat miep dus altijd op bokt als malle babbe, toen heb ik meer dan eens ruzie met haar gehad omdat ik haar sterke verhalen van toen al niet geloofde....Ik heb de in topics van nu (ziekenhuis verhalen) ook nooit berichten geplaatst omdat ik ook hier sterk aan twijfelde.... Scheve mond

Ik vind het erg triest en ik hoop dat ze hulp zoekt of krijgt, want zoiets kan echt niet. Ik heb een vreselijke hekel aan mensen die liegen en dan ook nog spotten met zoiets verschrikkelijks... Scheve mond

Maar ik hoop toch dat ze hulp gaat zoeken, hoe dan ook, zoiets doe je niet voor niets, ook al is het ''maar'' ziekelijke aandacht vragen, maar dat is ook niet gezond!!

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:34

Volgens mij wel goed ze heeft vandaag nog wel gebokt, zag haar naam namelijk voorbijkomen Haha! Anders stuur een PB dan weet je het zeker..

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:35

ik heb idd ook meerdere malen ruzie met haar gehad alleen dan op een ander forum.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:35

LuvdaTossa, het meest recente topic van Jamy vind je hier: [AM] Eindelijk terug...

Laten we het in dit topic maar bij Miep houden. En net als Laui heb ik geen idee wat ik van deze hele kwestie moet vinden... Scheve mond

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:36

frostwood schreef:
Ja die is al tijdje thuis he, verder is er niet veel over verteld I guess...

die is eerst haar school werk aan het doen en daarbij
is ze hard bezig een definitievere oplossing voor haar
(en als t even kan ook haar vader) te zoeken
gun haar ff de tijd

sorrie karin ,

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:43

Pervinco schreef:
De enige die hulp kan bieden is Miep zelf, Bokt en vriendinnen ed kunnen NIETS voor haar doen. Zij zal het zelf moeten regelen, zij zal het zelf moeten willen...

Ik bedoel te zeggen, dat ik best sneu vind, als ze echt iets heeft, waardoor het voor haar moeilijk is om met andere om te gaan.
Door alle accounts dacht ik zelfs aan meerdere persoonlijkheden ofzo.
Ja dan vraag ik me af, wat zou er met dit meisje aan de hand zijn en hoe verloopt het verder.
Mocht er niks aan de hand zijn en pure aandacht trekkerij, ja dan vind ik het het laagste wat er is, om het zo te vragen...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:43

Karin schreef:
LuvdaTossa, het meest recente topic van Jamy vind je hier: [AM] Eindelijk terug...

Laten we het in dit topic maar bij Miep houden. En net als Laui heb ik geen idee wat ik van deze hele kwestie moet vinden... Scheve mond

Owww sorry.....

Maar goed, dit hebben we op bokt ook weer meegemaakt.....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:00

hoe kun je zoiets verzinnen ??

iedereen maakte zich zorgen , het leek allemaal zo ernstig

er was een bokker die mij al alarmeerde dat het volgensmij niet waar was..
daarna heb ik ook niet meer gereageerd in haar topics

ik denk dat het verstandig is als iemand in haar omgeving haar ouders ij kan lichten , dwangmatig liegen kan ernstige vormen aannemen, het is een ziekte en kan behandeld worden

diep triest dat het zo ver heeft moeten komen !
al die bokkers die kaartjes hebben gestuurd enzo
hoe kun je dat doen ?

ik hoop echt dat miep hulp krijgt van een psych, anders gaat het dalijk echt fout met die meid !

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:02

Ik had al langer mn twijfels en geloofde het eigenlijk al niet meer. Bij deze kloppen mijn twijfels toch.
Ik heb op de laatste topics ook niet meer gereageerd.

Hoe kan je nou de ene avond in coma liggen en de andere avond gezellig op bokt?

Ik vind dit gewoon ziekelijk!! Miep moet geholpen worden!!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:05

Ik heb van al die topics niks mee gekregen, dus ik heb net even de zoekfunctie gebruikt. Die enkele dingen die ik heb gelezen zijn heel verdrietig... En dan blijkt het gelogen te zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen hier erg bezorgd om miep waren en gewoon besodemietert zijn. Echt zielig