Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Als ze dit nu nooit gedaan had, had dan ooit iemand opgemerkt dat Miep niet helemaal lekker in haar vel zat/zit?
Ergens krijg je dan toch weer het gevoel, wat fijn dat bokt het wel uitvond en dat er nu met Miep aan gewerkt kan worden.
Alleen is ook maar alleen.
Ik denk dat dit, ondanks de schrik die het heeft opgeleverd bij vele bokkers, toch voor Miep een duwtje in de goede richting kan gaan zijn.
Of ze dit deed om de bokkers er in te laten tuimen en de bedoeling om er later om te lachen met zijn allen, of dat het er idd nu aan het uitkomen is dat Miep zich niet fijn voelt met haar zelf.
Toch merk ik hieruit op, dat Miep hulp gaat krijgen, en dat de dingen opgelost kunnen worden. Zou het zonder bokt ook zo gelopen zijn?
Pervinco schreef:De enige die hulp kan bieden is Miep zelf, Bokt en vriendinnen ed kunnen NIETS voor haar doen. Zij zal het zelf moeten regelen, zij zal het zelf moeten willen...
Karin schreef:LuvdaTossa, het meest recente topic van Jamy vind je hier: [AM] Eindelijk terug...
Laten we het in dit topic maar bij Miep houden. En net als Laui heb ik geen idee wat ik van deze hele kwestie moet vinden...