Zingen of dansen? Ik geloof dat ik beter niks kan kiezen. Ik kan het allebei niet, en houd er ook niet van om de aandacht op die manier op mij te krijgen
Haha, ik sluit me aan bij @emptywords. Als ik alleen in de auto zit vind ik meezingen wel leuk (of met de kinderen) maar anders niet. En bij dansen voel ik vooral heel veel ongemak vanwege het gebrek aan ritme. Ik vind het heel knap als mensen goed kunnen zingen of dansen, maar mij niet gezien..
hahahatsjoe
Geplaatst: 05-02-26 12:12
Weekvraag 6: ik zing altijd al, kan niet dansen alleen op en neer springen, maar ik praat ook graag.
Saul en ik zijn eruit, wij zijn het eens en als het dilemma dat niks vindt heeft het pech
EmptyWords
Geplaatst: 06-02-26 10:41
Yonker schreef:
Hahaha zo werkt een dilemma niet dames!!
Ik doe ook liever beide niet
Daarom heb ik ook een hekel aan dilemma vragen
Miesemuisje
Geplaatst: 06-02-26 11:21
marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 6 Zou je liever altijd moeten zingen in plaats van spreken, of overal naartoe dansen?
Zingen ik kan beide niet, maar van zingen word ik blij, van dansen wordt ik heeeeeel akward en k heb toch geen stem dus niemand die me hoort op dit moment
Jolien87
Geplaatst: 06-02-26 20:17
Citaat:
Weekvraag week 6 Zou je liever altijd moeten zingen in plaats van spreken, of overal naartoe dansen?
Oeh, wat een leuk dilemma als weekvraag. Dansen zou beter zijn voor mijn lijn en conditie. Maar ik ga toch voor het zingen, dat doe ik toch al de helft van de tijd met allerhande onzinliedjes, dus dan maar volledig de overstap maken
Mooi logo Stonedromy! Prachtige honden zijn akita’s.
Ik zou kiezen voor zingen, want dat kan ik wel aardig. Toevallig afgelopen week bij een koor wezen kijken en besloten om er ook weer wat mee te gaan doen. Heb een leuk koor gevonden met een maximale leeftijdsgrens van 55 dus heel fijn dat het dan niet zo’n grijze bedoening is zeg maar. Heb in m’n studententijd jaren lang klassiek gezongen bij een koor, maar nu bij een popkoor wezen kijken en dat is toch ook wel heel leuk.
Heerlijk weertje, heb een lekkere wandeling gemaakt met Sakyr.
miccamaaike
Geplaatst: 07-02-26 15:27
Ik lig te vegeteren op de bank, moet bijkomen van 2 dagen winterberg met de personeelsvereniging. Het was super gezellig, maar toch wel moe nu. Zal mezelf zo eens in de benen hijsen. Wandelingetje klinkt ook wel goed om de spierpijn er wat uit te lopen.