en vind het echt een leuk logo. Toch een soort van sinterklaas gevoel. Maar op ipad bij iedere nieuwe pagina wordt er weer een hand pepernoten gestrooid 
Mijn ergernis, gewoon alles even. Gedoe op gedoe op gedoe op sjit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Mijn moeder zei volgens mij moet letterlijk alles in je leven veranderen om weer te herstellen. Het is een helpende gedachte.

Marcella schreef:Blue die weer even vrije val van de kast af aan het oefenen was.![]()
Misschien toch maar een keer een randje eraan maken bij de kast. Is niet de eerste keer en ze leert er niks van.

MarlindeRooz schreef:Mij was het logo nog niet eens opgevallen omdat ik toch altijd direct scroll.
En ik heb inderdaad iets voor de snackel gekocht. Maar dat was ik sowieso al van plan. En het blijft dan gewoon hier dus het is dan voor alle hondjes die hier op bezoek komen. En dat zijn er best veel. Zeker 1 a 2 per maand.
Het idee is dat je de eekhoorns uit de boomstam kan trekken.
[ Afbeelding ]
fleurtjeuh schreef:Marcella schreef:Blue die weer even vrije val van de kast af aan het oefenen was.![]()
Misschien toch maar een keer een randje eraan maken bij de kast. Is niet de eerste keer en ze leert er niks van.
Voor onze epileptische poes hebben we dingetjes geprint waar je zo'n standaard maat stok in kan steken. Die schroef je dan op de hoeken en klaar ben je
Alja schreef:MarlindeRooz schreef:Mij was het logo nog niet eens opgevallen omdat ik toch altijd direct scroll.
En ik heb inderdaad iets voor de snackel gekocht. Maar dat was ik sowieso al van plan. En het blijft dan gewoon hier dus het is dan voor alle hondjes die hier op bezoek komen. En dat zijn er best veel. Zeker 1 a 2 per maand.
Het idee is dat je de eekhoorns uit de boomstam kan trekken.
[ Afbeelding ]
Jip vind dat nu al leuk