Had ik toch verwacht dat meneer vanavond bij het nieuwe huis wilde spelen, maar nee hoor... Dinsdag is lasagne dag, dat is belangrijker volgens meneer, dus hij komt morgen pas kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ir111 schreef:Komt daar nog een kachel voor?
En waar blijft de foto van de keuken...Die is af toch? Nieuwsgierig!

Hopelijk blijf je overeind tot dan. 
. Gelukkig hadden we daar een verlaagd plafond en stond de steiger een standje lager

Ir111 schreef:Oh maar dit is toch heel mooi rustig en neutraal? Of moet het vuurwerk nog komen?![]()
Ik had niet door dat de schouw in de keuken zat, zit. Ziet er geweldig uit tot nu toe! Ben benieuwd hoe t is met meubels enzo.
Altijd leuk om te volgen dit soort dingen. Een vorm van ramptoerisme. Maar dan onschudlig.
. Alleen het kleed is "wat aparter", verder is alles vrij neutraal. Tenzij niet matchend niet neutraal is want de eetkamer stoelen gaan niet bij de eettafel staan, de eettafel niet bij de vloer en van de gordijnen is alles nog maar de vraag
. Nou ja, bleek dat een vriendje een vloerbedekking vriendje heeft die een klusje voor mijn man heeft en dus wel even hier vloerbedekking wil neergooien

We gaan dus even een nachtje inpakken
.
Prairy schreef:Tsss. Wat loop je nou te mekkeren over deuren, ik moest douchen in een speciekuip omdat de douche nog niet betegeld was en we de huur al opgezegd hadden