Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Ik had wat dingen bij atiat besteld maar de broek pas ik niet helaas
Hij wil echt net dicht maar lopen word al lastig
Als iemand interesse heeft in een maar 88(44 Lente maat)
Het is de Factor Frost Insulated Full Seat Breech. Heel mooie dikke stof maar rekt dus niet genoeg voor mij vollere benen.
Zwart is hij met volle zit
Anders stuur ik hem terug maar ik dacht wie weet wil iemand anders hem overnemen
Scum schreef:Foxy, waar denk je dat het wcpapier in de aanbieding gaat komen? Bij Kruidvat dan?
Vanavond trouwens VIP avond bij Welkoop, 20% korting op alles.
Ik ga ook wat kerstcadeaus proberen scoren; een konijnenren voor m'n broer en misschien een paar meindl wandelschoenen voor m'n moeder, als ik ergens een mooie korting vind.
. goldyc schreef:Ik heb al een hele verlanglijst voor m'n paard, vooral supplementen, lekker voorraad aanvullen.
.
L_iek schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe scheermachine. Hoop op een actie van Heiniger maar sta open voor andere merken. Voor mezelf een lego set of Playstation als er een goede actie is.
EvaC schreef:L_iek schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe scheermachine. Hoop op een actie van Heiniger maar sta open voor andere merken. Voor mezelf een lego set of Playstation als er een goede actie is.
Dan moet je even bij Emmers kijken. Daar heb ik vorige week een Heiniger Saphir en messen gekocht met beste korting. Ik heb net gauw even gekeken en de kortingen zijn nog steeds geldig.
foxy80 schreef:goldyc schreef:Ik heb al een hele verlanglijst voor m'n paard, vooral supplementen, lekker voorraad aanvullen.
.
ook een goede, hier senior met verminderde mobiliteit en kans op artrose ivm oud breukje, maar durf niet goed pure glucosamine en MSM voeren (terwijl mixen zoals een pavo mobility wel duurder zijn - is dat dan pure promopraat en merkje dat je betaalt?)
alles kon ik overzetten met een back up maar mijn notes niet. Nieuwe telefoon heb ik met een steengoede aanbieding 2 weken geleden al gekocht. En wat ik echt moet hebben is een nieuwe oven en kookplaat. De elektricien komt nog even kijken welke aansluitpunten ik moet hebben en dan kan ik gerichter zoeken. 
haffiefreak schreef:Heeft de hypostore alleen de aanbiedingen die hier zijn genoemd zijn of ook nog 25 of 30% op een artikel naar keuze, net als met haloween enz...