Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 09:39

Foxy, waar denk je dat het wcpapier in de aanbieding gaat komen? Bij Kruidvat dan?

Vanavond trouwens VIP avond bij Welkoop, 20% korting op alles.

Nonna1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 09:42

Seven schreef:
Ik had wat dingen bij atiat besteld maar de broek pas ik niet helaas
Hij wil echt net dicht maar lopen word al lastig :=
Als iemand interesse heeft in een maar 88(44 Lente maat)
Het is de Factor Frost Insulated Full Seat Breech. Heel mooie dikke stof maar rekt dus niet genoeg voor mij vollere benen.
Zwart is hij met volle zit

Anders stuur ik hem terug maar ik dacht wie weet wil iemand anders hem overnemen :Y)

Nou idd die maatvoering gaat echt nergens over! Moest em ook al terug sturen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 09:45

Scum schreef:
Foxy, waar denk je dat het wcpapier in de aanbieding gaat komen? Bij Kruidvat dan?

Ik heb sowieso al 28% korting bij de super als ik met met ING kaart betaal (wel in BE) tot een maximum rekening van 100 EUR (dus 28 EUR cashback). Als ik die combineer met een aanbieding heb ik mijn jaarvoorraad aan een bodemprijs.

Maar ik houd sowieso black friday ook in het oog bij drogisterij ea. Met een grotere bestelling ontwijk je ook de leverkosten. En dan kan ik gratis sint cadeautjes laten verzenden. Combineren en profiteren heet zoiets. :j
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 19-11-25 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 09:46

Wanneer het maar één dag is, zal ook veel misschien niet meer op voorraad zijn. Ik persoonlijk vind dit wel fijn. Ik was niet specifiek naar iets op zoek, maar heb nu sportkleding en een powerbank met prima korting kunnen kopen.

Ik denk dat dat voor bedrijven ook veel beter werkt dan wanneer het maar één dag zou zijn. Dan gaan mensen ook klagen omdat hun bestellingen zo lang op zich laten wachten.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 10:44

Maar hóe dan met 60 rollen, hier minimaal 3 rollen per week >;)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 10:46

maessie schreef:

Dit was ook een vraag die bij mij opkwam.

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 10:51

ik sluit ook aan! (en wij komen ook echt geen jaar toe met 60 rollen? Zijn jullie heel veel het huis uit ofzo, waardoor je thuis weinig gebruik maakt van de wc?)

Ik heb al een hele verlanglijst voor m'n paard, vooral supplementen, lekker voorraad aanvullen. Ik hoop dat ik ergens een mooie deal vindt voor kurkuma (in poedervorm) en eventueel groenlipmossel. Als iemand tips heeft, dan graag! :D Ik ga ook wat kerstcadeaus proberen scoren; een konijnenren voor m'n broer en misschien een paar meindl wandelschoenen voor m'n moeder, als ik ergens een mooie korting vind.

Zelf wil ik eigenlijk graag een rijrok en meindl cervinia winterboots wnt ik heb nu al zo'n koude tenen, maar mijn paard gaat voor := .

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 10:58

maessie schreef:

hele dagen naar werk en school, 1.5 rol per week, met 3 :j
zal scherp zijn maar heb dit al eens uitgetest.
En ik duw er een deuk in, dat helpt tegen 'in 1 ruk halve wc rol in je handen hebben'

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 11:00

goldyc schreef:
Ik heb al een hele verlanglijst voor m'n paard, vooral supplementen, lekker voorraad aanvullen.
.

ook een goede, hier senior met verminderde mobiliteit en kans op artrose ivm oud breukje, maar durf niet goed pure glucosamine en MSM voeren (terwijl mixen zoals een pavo mobility wel duurder zijn - is dat dan pure promopraat en merkje dat je betaalt?)

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 11:11

Hier een junior (soort van, ze is 13,5) met artrose na een barst in haar kogel 6 jaar terug. Ze krijgt al jaar en dag glucopro van pharmahorse. ik ben ooit eens gestopt en toen kon ik na 1-2 weken de dierenarts bellen omdat ze erg kreupel liep op haar slcht been. Ik weet niet of het toeval was, maar nu durf ik niet meer stoppen.

Ik heb indertijd gewoon naar ingredienten gekeken, de da had zoiets van 'ja je kan dat bijvoeren , baat het niet dan schaadt het niet en misschien helpt het haar'. (maar 6 jaar geleden was er al helemaal geen onderzoek over werking van supplementen beschikbaar). Van de 'pure' glucosamine van bv pharmahorse of horseflex moet je ook gewoon veel minder gram geven dan van een mix zoals pavo mobility, dus ik denk dat het op het einde van de rit p hetzelfde neerkomt. Maar ik betaal liever niet voor vulmiddelen, sommige combi-supplementen hebben als eerste ingredient 'luzernepellets' of 'dextrose' en dan denk ik, ja, als ik haar vol luzerne of suiker wil stoppen, kan dat ook goedkoper.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 11:26

L_iek schreef:
Ik ben op zoek naar een nieuwe scheermachine. Hoop op een actie van Heiniger maar sta open voor andere merken. Voor mezelf een lego set of Playstation als er een goede actie is.

Dan moet je even bij Emmers kijken. Daar heb ik vorige week een Heiniger Saphir en messen gekocht met beste korting. Ik heb net gauw even gekeken en de kortingen zijn nog steeds geldig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 11:30

Scum schreef:

Kun je daar ook nu al dingen online in je kar doen of is het dan vanavond al weg ?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 11:33

EvaC schreef:
L_iek schreef:
Ik ben op zoek naar een nieuwe scheermachine. Hoop op een actie van Heiniger maar sta open voor andere merken. Voor mezelf een lego set of Playstation als er een goede actie is.

Dan moet je even bij Emmers kijken. Daar heb ik vorige week een Heiniger Saphir en messen gekocht met beste korting. Ik heb net gauw even gekeken en de kortingen zijn nog steeds geldig.

Dank. Ga meteen kijken.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 12:40

foxy80 schreef:
goldyc schreef:
Ik heb al een hele verlanglijst voor m'n paard, vooral supplementen, lekker voorraad aanvullen.
.

ook een goede, hier senior met verminderde mobiliteit en kans op artrose ivm oud breukje, maar durf niet goed pure glucosamine en MSM voeren (terwijl mixen zoals een pavo mobility wel duurder zijn - is dat dan pure promopraat en merkje dat je betaalt?)

Ik bestel mijn kruiden bij baroen, die doen niet mee aan kortingsacties, maar zijn meestal wel goedkoopste. Ze hebben ook wat pure poeders.
Ik denk dat er veel merkpraat is inderdaad, en vaak moet je bij merken meer geven omdat ze er vulmiddel bij doen, mensen hebben toch het idee dat als ze meer volume geven het meer effect heeft ofzo.

Ik heb bij horseware van het weekend besteld, wilde eigenlijk de ionic outdoor, als nieuwe reserve deken, maar die is slecht te krijgen, en duur. Die zat ook niet in de 12 dagen korting.
Uiteindelijk maar de rambo bundel gekocht, 100 g buitendeken en 100 en 300 liner, mijn liners zijn namelijk ook alweer wat ouder en beginnen dunner te worden. En de 400 gram dubbeldoel staldeken die je ook vast kan maken als liner, heb daar de quilt variant in 200 gr al van, en die vind ik fijn.

Totaal 378 € kwijt aan de bundel en die onderdeken, normaal zou het 770€ geweest zijn, dus dan kan het wel toch?
De ionic doe ik dan wel als onderdeken ofzo als die eens met goede korting voorbij komt

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 12:52

Ik hoop dat er op de GARMIN Vivoactive 6 een mooie aanbieding komt.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 13:04

Scum schreef:
Thnx, ga ik vanavond maar gelijk voer bestellen! +:)+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 13:34

Pinkgellac heeft de early acces geopend voor memebers.
Prijzen zijn oke, alleen hadden ze laatst 20% korting op alles met Elle.
En toen kreeg je ook 20% korting op een setje van 6.
Wat de aanbieding toen leuker maakte dan deze nu is met black friday, op de set van 6 is geen korting namelijk.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 13:36

Scum schreef:

OO top dat ik dit nu zie!
Dat is wel een goede om even rekening mee te houden :D
Bedankt voor de tip!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 13:39

Weet iemand of Jacob Hooy ook leuk afgeprijsd zal zijn ergens met black friday?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 13:47

Ik ga zelf nog even kijken hoor maar heeft Nintendo nog leuke kortingen op spellen? :D

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:18

Iemand gekeken naar een espressoapparaat?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:40

Ik had een heel Black friday lijstje maar die staat op m'n verzopen telefoon. ^) alles kon ik overzetten met een back up maar mijn notes niet. Nieuwe telefoon heb ik met een steengoede aanbieding 2 weken geleden al gekocht. En wat ik echt moet hebben is een nieuwe oven en kookplaat. De elektricien komt nog even kijken welke aansluitpunten ik moet hebben en dan kan ik gerichter zoeken.

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:51

Ik had net bij Agradi mooie black friday aanbiedingen besteld en dan gaat mijn bestelling fout waardoor die wel betaald is (geld is vd rekening) maar niet goed doorgezet.. Denk dat tegen de tijd dat het opgelost is mijn 'koopjes' weg zijn.. Heel jammer om zo Black friday te beginnen.. Zal ook pas na black friday het geld terug hebben ben ik bang.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 15:00

Heeft de hypostore alleen de aanbiedingen die hier zijn genoemd zijn of ook nog 25 of 30% op een artikel naar keuze, net als met haloween enz...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 15:14

haffiefreak schreef:
Heeft de hypostore alleen de aanbiedingen die hier zijn genoemd zijn of ook nog 25 of 30% op een artikel naar keuze, net als met haloween enz...

Dat is afwachten. Je kunt je sinds maandag wel al aanmelden voor hun BF maillijst. Ik ga er dus wel vanuit dat je de dag zelf of kort van tevoren te horen krijgt wat de deal dit jaar is. Afgelopen paar jaar was het 30% korting op bijna alles, maar of dat dit jaar weer zo is, horen we wrs volgende week pas.
Ze hebben echter ook aangegeven dat sommige van de deals die ze nu hebben, beter zijn dan hun (early bird) BF deals.

Persoonlijk heb ik dus al het één en ander besteld. Maar niet alles wat ik wilde hebben heeft korting of minimaal 30% korting. Dus ik heb met de rest de gok genomen tot volgende week te wachten en anders wordt het op een later moment nog een keer met hopelijk 25% korting bestellen.