Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:21

Ik snap op m'n 'ongeluks'getal, hopelijk geen voorbode :)) Al heeft t al jaren geen rottigheid meer gegeven en was t meer iets van vroeger.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:45

Zoooo, ik ben weer wat meer online! We hebben zojuist de Müllertal trail afgerond :D ik heb de smaak zo goed te pakken dat ik er volgende week het krijtlandpad achteraan plak _O-

Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:36

Wat een prachtige foto's <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

O wow wat mooi, dat lukt mij niet zonder een ( klein beetje) hulp helaas. Maar echt super mooi

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:44

150km gelopen waarvan 113km de Müllertal trail, in totaal 3500 hoogtemeters. Het voelt echt heel heel raar dat het nu voorbij is.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:18

Oh, gave vakantie zo met je hond.

Ben nr 22 da's 2x het gekken getal dus klopt wel :+

Zal me voorstellen, ben meer dan halve eeuw oud is mjin 2e x SSS.
Heb 2 paarden Hepsie ooit zelfgefokt, maar wat klein voor mji en Ventje die in juli 2 is geworden. Toobs helaas eind jan. Wegens tumor in moeten laten slapen en Heps moest niuew vriendje, dus kwam Ventje. ( bij aankoop in februari 1,47, Heps is 1.41)
Heb de paarden sinds eind april in mjin achtertuin staan, woon in Brabant, nou ja, ben verhuizende.

Heb 2 hondjes, ex Roemenen. Hoeven geen speeltjes, want doen ze niets mee -O- . En wegens voedsel intolerantie valt al het snackgebeuren ook af op verlanglijstje.
Heb ook, nog De PoetieKat, rooie dame op leeftijd, die mag wel v alles, behalve speeltjes, want ene hond sloopt die dan en ben bang dat die delen doorslikt %) .

Ik knutsel en teken graag, maar heb ehct helemaal niks met Diamond painting :+ en qua verf ben ik wel de Action voorbji :+ .

Ik vind het krjigen van zelfgemaakte of tweedehands spullen geen enkel probleem, dat eerste zelfs super leuk, dus ben je handig of kunstzinnig....

Bji vorige SSS lavendel thee gehad, was super lekker en vind lavendel sowieso lekker

Afbeelding
Ja, hji moest geknipt, plat v vliegendeken en te lang die manen.

Afbeelding
Little Miss Murphey en Little Miss Lizzy

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:40

Cheytjuh: snap ik hoor, dat je geen maskers meer wil... nare herinnering aan je ex is niet leuk... :(:)
Apple: gefeliciteerd met jullie 3e paard! Gaat je wederhelft er die lange ritten mee rijden?

Thee... ik drink het niet vaak.. ik drink vrijwel alleen maar witte chocomel... en dan van de Jumbo.. heerlijk! Maar als ik thee drink, dan het liefst groene thee (al dan niet met citroen), of sinaasappel... geen hele sterke smaakjes in ieder geval... en ik gooi altijd behoorlijk wat suiker in mn thee... :D

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.

Deze vraag is ingestuurd door Ineke2. Heb je zelf een vraag die geschikt is als weekvraag? Laat het mij gerust weten.

Leuke vraag heb je verzonnen, Ineke! Mijn lievelingsgeur... goeie vraag.. ik vind heel veel geuren lekker... pas gewassen wasgoed (bij voorkeur met Robijn), maar de geur van de natuur is ook heel fijn... en bloemen... en de geur van paarden kan ik ook van genieten (behalve als ze een scheet hebben gelaten :)) ) en de geur van kerrie is ook geweldig <3 En zoete geurtjes als kokos of vanille <3 En van douchegel heeft mn man er een gekocht met houtskool en limoen... heerlijk! En die van Badedas is ook heerlijk.. met kastanje (en die van huismerk Kruidvat ruikt net zo lekker, maar is de helft goedkoper :D )

Toch zijn geurtjes voor in huis geen grote top hier.. ik vind het heerlijk ruiken hoor, maar sinds kort krijg ik er behoorlijk hoofdpijn van -O-

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:20

Matheno schreef:
Haa, toch weer op mijn favoriete nummer, net als vorig jaar

Hier terecht gekomen op het getal wat ik graag als leeftijd zou willen :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

Nala schreef:
Zoooo, ik ben weer wat meer online! We hebben zojuist de Müllertal trail afgerond :D ik heb de smaak zo goed te pakken dat ik er volgende week het krijtlandpad achteraan plak _O-

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Oh prachtig <3 jouw hond is een mazzelaar met dit soort wandelingen

@Banjer witte chocolade melk daar liep ik laatst in de appie voor het eerst tegen aan. Het staat nog angstvallig in de kast te wachten op een proever. Ben dan toch bang dat het tegen gaat vallen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:44

Tancreda4 schreef:
Ik snap op m'n 'ongeluks'getal, hopelijk geen voorbode :)) Al heeft t al jaren geen rottigheid meer gegeven en was t meer iets van vroeger.

Ik ook! Vroeger had ik echt een probleem met het getal 3. Nu gelukkig niet meer.

Witte chocomel? Ik ben team witte chocola is geen chocola. :):) Wit en caramel zeezout zijn voor mij een flop. Sinterklaasartikelen zie ik ook liever niet meer na de Sinterklaasperiode aangezien we dan naar de kerstperiode gaan, maar mocht je nog een chocoladeletter over hebben, dan zal ik het niet erg vinden om hem in mijn pakket te krijgen hoor. Zolang het geen wit of caramel zeezout is..

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:47

Ik had ook al wel meer deelnemers verwacht, maar aan de andere kant duurt het nog lang zat! *\o/*

Ik bedenk me net nog een top, coca cola! Ik ben er nog altijd gek van, dus een blikje in het pakket maak je mij op een simpele manier heel gelukkig mee hoor. :9

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

Joker weet iig ook een goede top.... honingzalf :')
(Halstertouw al verwisseld haha)

Afbeelding

Qua paardensnoepjes zijn van die geperste hooi snoepjes altijd goed maar die grote harde snoepjes vind ie niet zo lekker en kan ie minder goed eten.

Mocht mn santa heel handig zijn: bontjes voor op halster zijn ook altijd leuk. Hij heeft op zn neus altijd een plek waar elk halster op schuurt.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.

Rijm, ik houd wel van de de “ warme” geuren in de winter.. sandalwood, zoethout, en drop

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:13

In de jaren zijn de deelnemers wel teruggelopen.
Ik weet nog dat er zelfs reserve lijst was.
Geen idee waar dat mee te maken heeft.

Koffie hou ik niet van.
Thee drinken wel lekker.
2e hands geen probleem maar liever geen kleding.
Warme sokken of pantoffels nieuw zijn wel weer leuk.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Joejoeeeee

Ik doe voor de 8e jaar weer mee <3

Mijn naam is marieke en ik ben 29 jaar oud maar dit jaar word ik een echte 30tiger. Auw!
Ik woon in het noorden van Nederland en woon samen met mijn 3 katten, flash,flair en focus.

Afgelopen jaren heb ik enorm veel pech gehad
Met mijn gezondheid en daaruit probeer ik een beetje uit te krabbelen. Ik ben weer aan het reïntegreren op het werk. Normaliter werk ik als IC neonatologie verpleegkundige. Dus met de te vroeg geboren baby’s.

Verder heb ik een top verzorg Harlinger Marnix. Samen genieten we van knuffel sessies, buitenritjes en lekker eten.

Verder geniet ik van aller daagse dingen. Lekker met vriendinnen afspreken en drankjes doen. En geef ik op zaterdag les bij colorguard (Google maar haha).

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:56

Schitterende foto's Nala! Ik krijg des te meer zin in mijn midweek in de Eifel binnenkort. We zitten dichtbij de grens met Luxemburg, dus daar wil ik zeker een dag heen.

Witte chocolade is in mijn ogen ook geen chocolade. Van melkchocolade houd ik ook niet echt. Geef mij maar pure chocolade. Ik heb altijd 90% in huis die ik meng met een hand noten en soms wat gedroogd fruit als dadels of abrikozen. Heerlijk!

Dat lijkt me heftig werk @mariekeoo. IC an sich al, maar zeker de NICU. Dat moet je wel echt van je af kumnen zetten lijkt me.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:00

Knappe prestatie Nala.

Witte chocolade géén chocolade??? Juist wel, lekker joh! 90% puur? Daar word ik dan weer niet blij van.
Grappig he die grote verschillen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:44

Poeh nee, liever geen pure chocolade voor mij, in elk geval niet 80 % of meer.
Wit of melk maak je mij blijer mee, maar liever dan geen tony chocolony, die is echt te zoet :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:57

Bah witte chocolade. Ben het er mee eens dat dat geen chocolade is!

Ik vind melk chocolade lekker.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Ik vind iedere chocolade lekker behalve de suuuuuper hoge procent pure

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

Wat gaaf zeg colorguard!
Het ziet er altijd prachtig uit.

Snel gedaan ook Nala wat een hoop kilometers. Mooie foto's.

Witte chocolade vind ik wel lekker.
Liefst eet ik melk met hazelnoot