#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?
Polly is een echte koukleum als ze moet wachten tijdens trainingen heeft ze jasjes aan van pomppa. Ik ben zelf verknocht aan dat merk en ze zitten super mooi op m'n honden.
Zhena heeft ook een jasje, maar ze wordt er niet perse gelukkig van. Die krijgt hem dus alleen aan als het echt koud is. Daarnaast hebben ze beide een badjas, vooral voor mezelf

Verder ben ik niet zo van de modejasjes.
Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 38 Woensdag schreef:
Krijgt jouw hond wel eens groente of fruit als snack? Zo ja, wat is zijn/haar favoriet?
Eigenlijk zijn het niet zulke fruit-eters, maar banaan gaat er goed in. Gekookte groentes vinden ze wel lekker. Al is polly niet echt een goede eter, maar ze is wel jaloers en bezitterig, dus ze neemt het dan om het maar te hebben

Citaat:#snuffelsanta week 38 zondag schreef:
Vind jouw hond bepaalde smaken/structuren snacks of koekjes lekkerder dan anderen? Welke smaak/vorm is favoriet en welke hoeft hij/zij absoluut niet?
Voor zhena kan ik niet echt zeggen dat ik verschil merk in structuur ook niet in met of zonder vacht, qua smaak eet zhena alles.
Polly daarintegen heeft liever wat zachtere dingen of koekjes. Ook vind ze geit en vis niet perse fantastisch.
Die felle, kleine, zachte koekjes die meestal in rood, bruin en geel zijn stinken volgens mij niet hard genoeg. Ze eet ze wel, maar niet van harte.
Volgens mij ben ik nu weer bij! Ik zal morgen ook nog even de maten doorgeven.