Goh, ik had helemaal bedacht dat het een zitting zou worden. Gek idee om het via de post te krijgen.
Ik hoop, ongeacht de uitkomst, dat je er een 'goed' gevoel aan overhoudt en het in zekere zin rust geeft. Je hebt er in elk geval keihard voor gevochten om te voorkomen dat er nog eens zoiets tragisch gebeurt.
idd een heel interessant topic. Gelijk hebben en gelijk krijgen is vaak, en zeker in dit soort (medische) zaken een unicum. Zelf heeft mijn zus jarenlang geprocedeerd door een verkeerde ingreep. En ergens sluiten die rangen toch en dekken ze elkaar allemaal toe. In Belgie verloopt het allicht nog anders dan in NL, maar zonder connecties in dat wereldje, had ze allicht nooit het resultaat en vooral de erkenning gekregen.
Ben nu wel benieuwd naar de uitkomst in deze zaak. Hier gaat het toch om een verloren mensenleven...
Oeh man spannend toch wel....! Ik duim je percentage tevredenheid met wat je leest, zo hoog mogelijk zal zijn en dat je er een gevoel van rechtvaardigheid aan over houdt
Bij mij komt de post soms een dag later. En ik kan me voorstellen dat je de uren aftelt totdat de post er is. Je kan ook bellen, dan weet je de uitspraak over 1 minuut...
"Ongeveer acht weken na de zitting ontvangt u de beslissing. De exacte datum hoort u tijdens de zitting. Op de dag van de uitspraak kunt u vanaf 15.00 uur bellen met het college waar uw klacht in behandeling is. U hoort dan wat de uitkomst van de zaak is. Dezelfde dag wordt de beslissing aangetekend naar u verstuurd."
manmanman, wat is PostNL toch weer een schokkend slechte organisatie. Echt, wauw....
Volledige ochtend voor het raam doorgebracht wachtend op de (aangetekende, met track en trace) post. Zou tussen 12.28 en 13.28 komen. En om 13.28 "bezorging is niet gelukt, pakket gaat naar postNL punt". M.a.w. nog een dag wachten. Ik ben redelijk uit mijn stekker gegaan tegen de klantenservice van postNL zojuist...
Heb nu uiteraard wel het tuchtcollege gebeld. En de uitspraak vond ik wel erg verrassend merk ik. De klacht tegen de huisartsenpost is volledig gegrond verklaard, naar de eigen huisartsen is ongegrond verklaard. Ongeveer het tegenovergestelde dus van wat ik had verwacht en juist waar ik redelijk zeker van was is ongegrond verklaard (en andersom...). Even laten landen merk ik en vooral even afwachten waarom keuzes gemaakt zijn.
Dat is wel slikken. Ik hoop dat je de uitkomst een plekje kunt geven. Nu zijn er toch geen stappen meer te ondernemen mocht je het er niet mee eens zijn?