Heb je het naar je zin in de UK? Nog een beetje redelijk weer? Top dat je je aan je budget hebt gehouden.
Ik moest net wel om mezelf lachen.
De verkoop opbrengsten van vinted mogen wel door mij uitgegeven worden (doe een heel jaar no buy/low buy). 2 dingen op de lijst om ervan te kopen zijn een skipak voor een dochter voor volgend seizoen en een lego trein(nieuw) + extra rails (tweedehands waarschijnlijk).
Gisteren heb ik veel kleding online gezet op vinted en vanmorgen zag ik dat ik voor bijna 80 euro al verkocht hebt.
Ik voelde nu gewoon mijn dopamine niveau idioot stijgen bij de gedachte om het uit te kunnen geven.
Nu weet ik ondertussen wel dat het hoogtepunt van het niveau al heel vroeg ligt, echt bij de gedachte van het kopen en tijdens de jacht op een artikel. Daarna stort het niveau al heel snel in. Dat wetende kan ik het makkelijker uitzingen en erom lachen.
Cadeaubonnen mag ik ook van mijzelf uitgeven en natuurlijk kreeg ik gelijk de eerste week van Jan een bol.com kaart. Het eerste wat ik deed was mijn mandje volgooien (ging ruim over de tien euro heen) en toen ik dat zag heb ik de app weggedrukt en nog steeds geen cent van die 10 euro uitgegeven. Er zat niets in wat ik werkelijk echt nodig had.
Even een goede herinnering om niet gelijk geld uit te geven ookal "mag" het.
Leren wachten maakt dat je ziet dat je genoeg spullen ook eigenlijk niet echt wilt hebben.