Hilary schreef:Vanaf dinsdag 1 minuut later donker! Het is maar een minuut, maar hé
S' avonds inderdaad al.
Om de ochtend moeten we helaas wachten tot januari.
Maar in de avond is alvast een goed begin.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Omdat klagen altijd helpt bij dit soort dingen.
Waarom kom ik nog op tijd voor meetings als anderen altijd te laat komen.
Als we over 5 min nog niemand is ga ik eruit en cancel ik de volgende vergadering dan doen ze het maar alleen.
fotolijstje schreef:Ik heb nu al 1 ruim jaar last van mijn chronische bijholteontsteking.
Vandaag is het echt pijnlijk.
Mijn advies van mijn gezin; ritme creëren in mijn leven, beter eten, en niet zo aanstellen.
Maar zelfs ná 3 maanden aan de antibiotica is het nog niet weggegaan. En het komt elke keer weer terug.
Ik vind het zo poedersuiker dat ze zo moeten doen en geen steun geven.
De hele tijd ziek en moe zijn heb ik zelf ook geen zin in.
Polarize schreef:Zebrastreep schreef:Omdat klagen altijd helpt bij dit soort dingen.
Waarom kom ik nog op tijd voor meetings als anderen altijd te laat komen.
Als we over 5 min nog niemand is ga ik eruit en cancel ik de volgende vergadering dan doen ze het maar alleen.
Dit maar dan met lessen. Onze lessen beginnen om 9:15, en mijn opties zijn er om 8:50 zijn, of 9:20. Ik ben er dus altijd braaf om 8:50.
De laatste paar weken komt de halve klas altijd pas rond half 10 binnen gelopen, waardoor ik ook echt zoiets heb van, waarom zou ik dan nog op tijd komen?
denisesilver schreef:fotolijstje schreef:Ik heb nu al 1 ruim jaar last van mijn chronische bijholteontsteking.
Vandaag is het echt pijnlijk.
Mijn advies van mijn gezin; ritme creëren in mijn leven, beter eten, en niet zo aanstellen.
Maar zelfs ná 3 maanden aan de antibiotica is het nog niet weggegaan. En het komt elke keer weer terug.
Ik vind het zo poedersuiker dat ze zo moeten doen en geen steun geven.
De hele tijd ziek en moe zijn heb ik zelf ook geen zin in.
Krijg je wel de juiste antibiotica? Ik heb als kind een half jaar met een longontsteking rondgelopen, omdat de antibiotica niet aansloeg.
Schuur_ schreef:@Nyaleti: ik zou zeker solliciteren aangezien het werkveld is waar je voor geleerd hebt en je er graag verder in wilt. Soms moet je even wat minders doen om verder te geraken
Ik erger me aan die korte dagen. Dit jaar heb ik er echt last van dat ik om 18u al gewoon helemaal afschakel omdat het donker is en de rolluiken naar beneden zijn. Er komt weinig werk uit mijn handen en pfff energieniveau is echt beneden peil.
Ook erger ik me aan de HR van mijn werk. Ik heb een wisseling van arbeidsysteem waardoor ik eind november technisch uit dienst ben gegaan en 1 december terug in dienst. Hier hoort dan ook uitbetaling van vakantiegeld, eindejaarpremie etc bij. Niet ontvangen natuurlijk en mijn collega's wel. Navraag gedaan en oei, foutje bedankt. Nu krijg ik alles pas met het loon van december en daar hoort ook mijn eindejaarspremie bij die ik normaal morgen zou krijgen zoals alle andere werknemers. Ik vind het toch altijd kwalijk als zo een type bij HR dergelijke fouten maakt.
Het is namelijk niet de eerste keer dat ze bij mij codes vergeten in te vullen waardoor ik niet krijg waar ik recht op heb. Hierdoor krijg ik een onzeker gevoel of het allemaal wel klopt en ik voel me een vervelende zeur dat ik dus altijd zit te mailen of het wel juist is. Elke maand zit ik dan maar als een havik mijn loonbrief te analyseren
colinneke schreef:Vanmorgen een ongelukje op het werk gehad. Rolcontainer klapt om naar mij, we gaan allebei om en ik val in een stelling achter mij.
Nu het meeste last van mijn rug, weet even niet hoe te zitten.
Is ook helemaal geschaafd.
Polsen zijn ook gevoelig.
Dus zal morgen niet veel beter zijn
Bellatrix schreef:Oh beterschap!
Ben je nog aan het werk? Nee toch?