Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 08:59

Kun je de kitten dan niet laten ophalen door de dierenambulance? Of zelf naar een asiel brengen? Waar is het? Wellicht als het in de buurt is kan ik (of iemand anders van Bokt die wel in de buurt woont mocht het voor mij te ver zijn) gaan kijken. Laten zitten is ook geen fijn idee.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 09:27

Dubbel Anomien, ik begrijp je dilemma.

Sterkte Othelloster. ;(

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 09:30

Mo_86 schreef:
Kun je de kitten dan niet laten ophalen door de dierenambulance? Of zelf naar een asiel brengen? Waar is het? Wellicht als het in de buurt is kan ik (of iemand anders van Bokt die wel in de buurt woont mocht het voor mij te ver zijn) gaan kijken. Laten zitten is ook geen fijn idee.

Ik ben wel zo bekrompen dat ik niet elk dier naar het asiel breng. Zoals ik zei; er wordt vaker gedumpt en ik ga niet voor elke kat betalen.

Diertje liet zich niet vangen. Het is in het buitengebied. Dierenambulance gaat ook niet op de vang tour.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 09:39

moonsparkle schreef:
En de Pepsi heeft nu standaard minder suiker, is gewoon echt niet meer lekker

Dus toch iets anders! Vond het al een apart smaakje hebben laatst en dat is balen, Pepsi is mijn favo merk :(

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 11:26

Mensen die weeknummers zeggen in plaats van de datum.

Ik heb toch geen idee welke data er in week 47 zitten?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 11:30

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 11:40

Wachtkamers :(
Dan zorg je dat je zelf op tijd bent.
En 9 van de 10 x moet je dan alsnog lang wachten.
Soms zelfs met geen leuke mensen, zoals hard praten, bellen etc.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 11:48

Winged schreef:

Heel stom idd.

Zeg gewoon van 'datum x' tot 'datum y'

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 11:53

Niet goed / geen zichtbare huisnummers. Vind ik als hulpverlener stom als we snel bij je willen zijn. Al doe je het voor je buren die het niet doen, dan komen we er ook.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:08

billy3105 schreef:
Niet goed / geen zichtbare huisnummers. Vind ik als hulpverlener stom als we snel bij je willen zijn. Al doe je het voor je buren die het niet doen, dan komen we er ook.

aanhakend, mensen die niet uit de doppen kijken en ondanks het huisnummer op de kopse en voorkant van de brievenbus voor aan de weg, toch door crossen naar het volgende huis, daar zien dat het het volgende nummer is en daar keren.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:14

DuoPenotti schreef:
Winged schreef:

https://www.kalender-365.nl/weeknummer.html

misschien heb je hier wat aan

haha dank, die gebruik ik dan ook inderdaad :))

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:16

Ja ik ook, al heeft mijn agenda ook weekknummers dus blader er meestal wel snel heen.
Maar vind het ook makkelijker als ze zeggen in de week van 4 november.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:18

Yavanna schreef:
Schrijvers/sters die dingen gebruiken als aardbeienblond haar of graankleurige ogen. En dan niet eens in een fantasyboek

Dit klinkt alsof er gewoon verschrikkelijk slecht vertaald is uit het Engels en hopelijk niet opgenoteerd is door een Nederlandse schrijver |( . Inderdaad nogal stom.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:34

Ik weet ook oprecht niet wat ik me moet voorstellen bij graankleurige ogen. :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:38

Ik vind weeknummers juist handig en erger me dat deze niet standaard in mijn agenda staan. Gaat supersnel, ook in de administratie.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:39

Automobilisten die je voorrang willen geven terwijl je net bent gestopt omdat zij voorrang hebben :\

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:43

Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als stom. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Ongeacht of je namen noemt of niet geldt dit voor berichten als "ik vind een bepaalde bokker stom", maar ook voor berichten als "ik vind mensen die X doen stom" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:44

Anomien schreef:
Mo_86 schreef:

Ik ben wel zo bekrompen dat ik niet elk dier naar het asiel breng. Zoals ik zei; er wordt vaker gedumpt en ik ga niet voor elke kat betalen.

Diertje liet zich niet vangen. Het is in het buitengebied. Dierenambulance gaat ook niet op de vang tour.

Ze kunnen wel een vangkooi neerzetten.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 12:46

Tja weeknummers zijn voor mij ook abracadabra, maar meestal zoek ik het niet op omdat ik de verrassing eigenlijk leuk vind.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 13:07

Veronica2 schreef:
Yavanna schreef:
Schrijvers/sters die dingen gebruiken als aardbeienblond haar of graankleurige ogen. En dan niet eens in een fantasyboek

Dit klinkt alsof er gewoon verschrikkelijk slecht vertaald is uit het Engels en hopelijk niet opgenoteerd is door een Nederlandse schrijver |( . Inderdaad nogal stom.

Toevallig is dit wel een Nederlandse of Belgische schrijver. Ik heb werkelijk nog nooit een blonde aarbei gezien, wel gele en die zijn niet eens lekker :') en ook nog nooit iemand met graankleurige ogen.
Het boek heet Neppe vrienden of echte vijanden..

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 13:31

Yavanna, misschien was het lollig bedoeld in het boek en probeerde de schrijver wat te dollen met de lezer, maar er zijn ook Nederlandse woorden voor rossig haar en lichtbruine ogen... 8-)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-24 14:21

Winged schreef:

Heel irritant ja. Dat valt voor mij in dezelfde categorie als 'mijn kind is 24 maanden' :P

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 14:23

Een voorliefde hebben voor knielaarzen en tegelijkertijd opgescheept zitten met dikke plofkuiten die nergens in passen… Net voor de zoveelste keer een paar laarzen besteld, me helemaal verheugend en in m’n hoofd al meerdere outfits ermee gemaakt om vervolgens weer tot de conclusie te komen dat deze ook niet passen. In winkels vind ik ze ook niet en dat wat er is gemaakt voor dikke kuiten is vreselijk oubollig. Champagne probleem. Maar wel stom.

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 15:33

vandaag weer, iemand die je een hand geeft, maar alleen de hand uitsteekt en geen handdruk geeft, dus dat je dan een slappe hand vasthebt

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-24 15:34

Malle_meid schreef:
vandaag weer, iemand die je een hand geeft, maar alleen de hand uitsteekt en geen handdruk geeft, dus dat je dan een slappe hand vasthebt

De gruwel. :=