Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Kun je de kitten dan niet laten ophalen door de dierenambulance? Of zelf naar een asiel brengen? Waar is het? Wellicht als het in de buurt is kan ik (of iemand anders van Bokt die wel in de buurt woont mocht het voor mij te ver zijn) gaan kijken. Laten zitten is ook geen fijn idee.
Winged schreef:Mensen die weeknummers zeggen in plaats van de datum.
Ik heb toch geen idee welke data er in week 47 zitten?
billy3105 schreef:Niet goed / geen zichtbare huisnummers. Vind ik als hulpverlener stom als we snel bij je willen zijn. Al doe je het voor je buren die het niet doen, dan komen we er ook.
DuoPenotti schreef:Winged schreef:Mensen die weeknummers zeggen in plaats van de datum.
Ik heb toch geen idee welke data er in week 47 zitten?
https://www.kalender-365.nl/weeknummer.html
misschien heb je hier wat aan
Anomien schreef:Mo_86 schreef:Kun je de kitten dan niet laten ophalen door de dierenambulance? Of zelf naar een asiel brengen? Waar is het? Wellicht als het in de buurt is kan ik (of iemand anders van Bokt die wel in de buurt woont mocht het voor mij te ver zijn) gaan kijken. Laten zitten is ook geen fijn idee.
Ik ben wel zo bekrompen dat ik niet elk dier naar het asiel breng. Zoals ik zei; er wordt vaker gedumpt en ik ga niet voor elke kat betalen.
Diertje liet zich niet vangen. Het is in het buitengebied. Dierenambulance gaat ook niet op de vang tour.
Veronica2 schreef:Yavanna schreef:Schrijvers/sters die dingen gebruiken als aardbeienblond haar of graankleurige ogen. En dan niet eens in een fantasyboek
Dit klinkt alsof er gewoon verschrikkelijk slecht vertaald is uit het Engels en hopelijk niet opgenoteerd is door een Nederlandse schrijver. Inderdaad nogal stom.