Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Vooroordelen tegenover mensen met paarden.Ik lees het nu weer in een Facebook groep.
Als je een paard hebt ben je rijk want je moet dan minstens 500€ per maand spenderen.En we zouden alle landbouwgronden kunnen opkopen.
Foaly schreef:Foaly schreef:Ik zit in de tram voor een kantoordag maar ik ben mn koptelefoon vergeten en mn trui zit nog onder de kattenhaar
Ik dacht 'Oh dan kijk ik wel of de AH onder de tramhalte goedkope oortjes of een koptelefoon heeft'.
Is die AH aan het verbouwen
Britta31 schreef:Een programma op tv,een bejaarde komt erin voor die aan haar dochter vraagt,wie ben jij, ken ik je?Nu zit ik te janken op de bank en heb de tv uit gezet.
MyWishMax schreef:Mensen die niet kunnen parkeren. Elke keer weer feest hier bij de fysio. Er staan minstens 10 auto's op 2 plekken waardoor die onbruikbaar zijn. En het is een klein maar druk parkeerterrein. Staan dus allemaal auto's op plekken waar het niet hoort. Als iedereen normaal zou parkeren was dat niet nodig geweest.
Er is wel ander parkeerterrein nog, maar die is te ver lopen voor mij...
Oh en een lege wachtkamer. Ik ga in een hoekje zitten. Degene na mij komt naast me zitten ipv aan de lege overkant. Zo moet ik straks dus of over de tafel heen klimmen of de ander moet opstaan en aan de kant maar dat gaat niet makkelijk. Ik snap dat niet, waarom ga je zo dicht naast een ander zitten zodat die niet weg kan.