Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 04:42

Ik lig wakker. Mijn man snurkt mega... Zijn neus gaat echt niet goed. Continue verstopt. Elke x moe, snotterig.
Denk dat t goed is dat meneer rondje kno gaan doen...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:00

Merlen schreef:
Vooroordelen tegenover mensen met paarden.Ik lees het nu weer in een Facebook groep.
Als je een paard hebt ben je rijk want je moet dan minstens 500€ per maand spenderen.En we zouden alle landbouwgronden kunnen opkopen.

Er is niet voor niets al decennia lang een tegelwijsheid:

Mensen met paarden
Hebben de hemel op aarde
Maar komen ze te sterven
Valt er niets te erven

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:26

Ja rijk zijn we, maar niet op de bankrekening.

Haha inderdaad shena :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:29

Ik heb een flink allergische reactie, of die muggenbulten zijn toch van dazen afkomstig :') 2 bulten en mijn hele bovenarm is er dik van

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:29

Ik zit in de tram voor een kantoordag maar ik ben mn koptelefoon vergeten en mn trui zit nog onder de kattenhaar |o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:31

Ik heb 4:30 uur geslapen
Ben stuk

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 08:43

Fexofenadine is op en geen tijd om nieuwe te halen voor het einde van de dag -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:28

Meteen online bestellen bij een site die vandaag besteld morgen in huis biedt? Misschien dat je het dan morgen hebt... Tip, kies even niet voor plein, ik wacht sinds maandag op een 'vandaag besteld morgen in huis' pakket daarvan en vandaag wordt het ook niet bezorgd.

Mijn andere bestelling van vorige week is ook nog steeds niet binnen trouwens

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:55

Mensen die niet kunnen parkeren. Elke keer weer feest hier bij de fysio. Er staan minstens 10 auto's op 2 plekken waardoor die onbruikbaar zijn. En het is een klein maar druk parkeerterrein. Staan dus allemaal auto's op plekken waar het niet hoort. Als iedereen normaal zou parkeren was dat niet nodig geweest.
Er is wel ander parkeerterrein nog, maar die is te ver lopen voor mij...

Oh en een lege wachtkamer. Ik ga in een hoekje zitten. Degene na mij komt naast me zitten ipv aan de lege overkant. Zo moet ik straks dus of over de tafel heen klimmen of de ander moet opstaan en aan de kant maar dat gaat niet makkelijk. Ik snap dat niet, waarom ga je zo dicht naast een ander zitten zodat die niet weg kan.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 23-05-24 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 09:56

Foaly schreef:
Ik zit in de tram voor een kantoordag maar ik ben mn koptelefoon vergeten en mn trui zit nog onder de kattenhaar |o

Ik dacht 'Oh dan kijk ik wel of de AH onder de tramhalte goedkope oortjes of een koptelefoon heeft'.

Is die AH aan het verbouwen -O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:10

De huurbaas die gisteren besloot om vandaag de buitenkant te gaan schilderen.
Ik heb enorme PTSS en kan hier zo slecht mee omgaan.
Ik heb honden, die erg waaks zijn, en ik kan nu niet weg ivm geblaf. Voor nu zijn ze stil, omdat ik thuis ben.
Gevangen in eigen huis :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:41

De intercom die weer niet werkt. Vorige week ook al. Toen gebeld, is hij gemaakt en nu alweer stuk. (Hij geeft beneden “nummer niet gevonden” aan)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-24 10:45

Nog twee dagen tot de deadline. Loop prima op schema, weinig stress.. en daardoor slecht te motiveren op het moment. :')

Kom op brein, we kunnen gewoon een keer op tijd klaar zijn. Stress is niet de enige vorm van brandstof. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:46

Een programma op tv,een bejaarde komt erin voor die aan haar dochter vraagt,wie ben jij, ken ik je?Nu zit ik te janken op de bank en heb de tv uit gezet.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 10:56

Dat wanneer ik iets in mijn hoofd heb, het ook gelijk wil hebben... Besloten om zelf met Biab aan de gang te gaan en ik probeer al sinds zondag te bestellen bij de douglas en krijg telkens de melding dat het niet kan. Nu een andere site gevonden waar het duurder is, maar wel besteld want ik wil het hebben... En de douglas reageert niet op mijn mail |o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:06

Britta :knuffel:
Heb je wat aan rouw of trauma verwerking of zo?
Dit is zo echt toch niet te doen voor jou?

@keierinn, herkenbaar :o

@ pablo: hop ~~}>

@Lapluche :knuffel:

DHL werken graag mee aan fraude denk ik...

Iets gekocht om te laten leveren in een afhaalkluis.
Daar heeft de verzender per ongeluk haar mail adres ingevuld ipv de mijne en zo kreeg ik geen afhaalcode.
Dhl klantenservice kan zogenaamd niks veranderen en doet geen ruk.
Dat moet de verzender doen.
Gelukkig fijn persoon en heeft de code die zij dus kreeg in haar mail aan mij gezonden en zodoende kon ik net mijn pakket ophalen.

Bij het pakket ophalen hoefde ik alleen maar die qr code te scannen, geen legitimatie te laten zien, dus verder geen controle wie ik ben.

En dat is toch wel erg fraude gevoelig.
Ik verkoop een gsm of anders duur item.
Vul expres mijn email in.
De koper kan geen zak veranderen.
ik haal de gsm uit de kluis en verkoop hem opnieuw...en opnieuw en opnieuw...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:07

Foaly schreef:
Foaly schreef:

Ik dacht 'Oh dan kijk ik wel of de AH onder de tramhalte goedkope oortjes of een koptelefoon heeft'.

Is die AH aan het verbouwen -O-

Ook geen Hema in de buurt? Kan alsnog je redding zijn :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:09

De enige andere optie op dat plein was de Kruidvat, maar die ging pas een half uur later open. En daar had ik dan ook weer geen zin in :+ Op zich is ons kantoor ook wel heel rustig dus ik overleef het vast wel, alleen ik kan me veel beter concentreren als ik iets te luisteren heb :D

Heb nu wel bij de MediaMarkt oortjes besteld, die kan ik vanmiddag ophalen op de terugweg. Dan gaan die gewoon standaard in mn tas, hopelijk gebeurt dit dan niet nog een keer :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:10

Britta31 schreef:
Een programma op tv,een bejaarde komt erin voor die aan haar dochter vraagt,wie ben jij, ken ik je?Nu zit ik te janken op de bank en heb de tv uit gezet.

:(:)

Ik heb dat altijd met die kl*te reclame van de Dela

Zere kaak en keel- en koppijn van die kiezen. Had me vanmorgen maar alvast ziek gemeld onder het mom gaat het later beter kan ik me alsnog weer beter melden of tvt uren schrijven, maar voor nu ga ik toch even weer een tijdje koelen

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:15

We willen vamiddag ergens heen maar ik moet wachten op een pakketje :(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:18

Dat paarden duur zijn. Maar ach, puppypaard heeft weer een nieuwe vliegendeken voor haar gevoelige huidje *D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:30

MyWishMax schreef:
Mensen die niet kunnen parkeren. Elke keer weer feest hier bij de fysio. Er staan minstens 10 auto's op 2 plekken waardoor die onbruikbaar zijn. En het is een klein maar druk parkeerterrein. Staan dus allemaal auto's op plekken waar het niet hoort. Als iedereen normaal zou parkeren was dat niet nodig geweest.
Er is wel ander parkeerterrein nog, maar die is te ver lopen voor mij...

Oh en een lege wachtkamer. Ik ga in een hoekje zitten. Degene na mij komt naast me zitten ipv aan de lege overkant. Zo moet ik straks dus of over de tafel heen klimmen of de ander moet opstaan en aan de kant maar dat gaat niet makkelijk. Ik snap dat niet, waarom ga je zo dicht naast een ander zitten zodat die niet weg kan.

Herkenbaar. Dat laatste had ik gisteren in het ziekenhuis met bloedprikken. Grote wachtruimte met heel veel keuze om ergens te gaan zitten (was op dat moment rustig) en iemand anders komt op de stoel pal naast me zitten. Kan ik niet zo goed tegen. Gelukkig was ik gelijk aan de beurt, anders had ik een andere plek gezocht. Volgende keer ga ik waarschijnlijk heel aso mijn tas op zo'n stoel zetten. Mocht het nou overvol zijn, dan snap ik het nog.
Hetzelfde heb ik met ergens uiteten gaan. Wij gaan al op zo'n tijd dat het zo rustig mogelijk is en zelfs dat we vaak de enigen zijn. Zit je helemaal alleen in een ruimte, komt er een stel (meestal ook nog eens hard pratend) aan de tafel naast je zitten. Rot.... op.....

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:32

Wij hebben begin van de avond een teamuitje (buiten) en net uitgerekend dan trekt er regen over volgens de voorspelling :roll:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:40

Hier ook huisarrest voor volwassenen. Belangrijk pakketje (niet eens voor mezelf :roll: ) dat gisteren geleverd zou worden, maar dat gebeurde niet. Vandaag wederom het geweldige tijdvak "voor 6 uur 's avonds". Heel fijn FedEx ^)

En ik kan ook niet echt iets anders doen want ik hoor de bel niet, dus ik moet in de buurt van het raam blijven zodat ik de bezorger zie. Zucht...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 11:46

Ook verschrikkelijk zuur!!
Ik vind het zo onprettig dat er zoveel mannen om mijn huis lopen.
Mijn pakket is betaald, 2 dagen geleden, maar nog steeds niet opgestuurd.