Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Kan nog steeds niet omgaan met dat ding. Ik krijg er nog steeds zanderige substantie uit. En ik volg toch echt alle regeltjes op. Dus staat ie ongebruikt in de kast.
Tazzey schreef:Babootje schreef:Kan nog steeds niet omgaan met dat ding. Ik krijg er nog steeds zanderige substantie uit. En ik volg toch echt alle regeltjes op. Dus staat ie ongebruikt in de kast.
Wat gebruik je voor zoetstof? Gewoon suiker of een vervanger? Suiker vervangers kunnen voor een rare substantie zorgen.
Babootje schreef:Kan nog steeds niet omgaan met dat ding. Ik krijg er nog steeds zanderige substantie uit. En ik volg toch echt alle regeltjes op. Dus staat ie ongebruikt in de kast.
Babootje schreef:Tazzey schreef:Wat gebruik je voor zoetstof? Gewoon suiker of een vervanger? Suiker vervangers kunnen voor een rare substantie zorgen.
Wel een vervanger. Druppeltjes stevia. Heel weinig maar want ik houd niet van zoet. Maar hier heb ik inderdaad niet aan gedacht. Ik zal t eens uitproberen.
MelanieB schreef:Schop je omhoog.
Sinds vandaag ook in het bezit en de eerste 3 bakken staan in de vriezer. Erg benieuwd!
Heb een mango/kokos, kwark met yoghurt/kers flavor powder van ESN en een basis recept om later Oreo’s aan toe te voegen.