Happy Postcrossing!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 22:02

capopjekop schreef:
Ik ga even een stipje zetten. In m'n postwijk woont een heel fanatieke postcrosser dus m'n interesse werd steeds gewekt met al die leuke kaartjes. En toen zag ik dit topic, dus ik heb me ook aangemeld. Maar ik vind het nog best lastig om wat leuks op te schrijven. Dus ik ga hier lekker inspiratie opdoen


Ik zat er van de week aan te denken hoe dat moet zijn voor de postbodes :')

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 12:49

capopjekop, door het postbezorgen ben ik ook in aanraking gekomen met postcrossing. Bij twee wijken zijn er twee bewoners ook fanatiek, ben toen een keer gaan vragen waar die leuke kaartjes vandaan kwamen.

Ik las een aantal berichten over kaartjes sturen via instagram, hoe werkt dat precies?

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 13:55

In de tussentijd heb ik nog een kaart naar Oekraïne verstuurd...

Afbeelding

Afbeelding

Een heleboel kaartjes mogen ontvangen uit Duitsland, Bulgarije, de Verenigde Staten en Hong Kong...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels heb ik ook de tags gevonden op het forum. Ik heb nu 14 kaarten klaarliggen om te schrijven en te versturen, waaronder een direct swap met cursebreaker <3

Afbeelding

Afbeelding

capopjekop

Berichten: 30742
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:34

Nou de eerste 5 zijn op de post gegaan. Ik ben benieuwd hoe lang ze onderweg zijn

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:39

capopjekop schreef:
Nou de eerste 5 zijn op de post gegaan. Ik ben benieuwd hoe lang ze onderweg zijn

Leuk! Waar mochten ze heen?

capopjekop

Berichten: 30742
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:56

Duitsland, usa, China, Rusland en Finland

Jij bent wel lekker druk geweest met 14 kaarten!

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 17:19

Mijn kaartje naar rusland was expired maar nu gelukkig alsnog aangekomen :) nu weer kaartjes naar Duitsland, Finland en USA gestuurd

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 18:53

Zo, de helft is klaar :') Morgen ga ik verder, nu eerst maar eens eten maken en richting het paard :D
De kaart voor cursebreaker is ook klaar, maar die mag ze zelf gaan showen :D


Afbeelding

Afbeelding

boeflover

Berichten: 6053
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 21:14

Mooi die ijsvogel kaart <3
Heel wat te schrijven, snap dat je dat in 2x doet haha

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 21:35


Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 11:42

En de laatste kaarten zijn ook klaar <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik kan alleen mijn Mountain tag nog niet maken en versturen want ik moet daarvoor eerst mijn bestelling van Delicious Postcards hebben -O-

Maar de rest is klaar. Er gaan gewoon 14 kaarten weg :')

boeflover

Berichten: 6053
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 12:10

Leuk!
Hier kwam net mijn allereerste kaart binnen via postcrossing! Slechts 6 dagen onderweg geweest vanuit Amerika, wist niet dat internationale post zo snel kon zijn! Los gegaan op de stickers haha en een mooie postzegel

Afbeelding
Afbeelding

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 13:13

Hele mooie kaart!

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 15:27

Twee kaartjes gekregen vandaag <3
Uit India en Belarus. Die paardenkaart is een favoriete geworden!

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11644
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 12:33

Een nieuwe week dus ik dacht ik ga weer even een update schrijven.

Hoe gaat het met alle postcrossers hier? Nog wat leuks ontvangen of mogen versturen?

Marjo
Jij hebt ook weer veel moois mogen ontvangen. Die laatste paardenkaart is ook echt prachtig.

boeflover
Leuke kaartjes zijn de deur uit gegaan bij je en yay je eerste ontvangen. En vanuit USA hierheen gaat soms zo bizar snel he, terwijl het andersom bij mij vaak wel gemiddeld 3 weken kan duren, lol. Leuk kaartje, ook met de stickers erbij.

Chantaliiejj
Welkom, wat leuk dat je postcrossing gevonden hebt via je werk zo en nu dit topic. Het is inderdaad echt leuk he! Wat voor kaartje heb je gekregen uit Amerika? Altijd leuk om te showen hihi. En via instagram… ik heb inderdaad ook een account aangemaakt daar en soortgelijke accounts gaan opzoeken en volgen en zo kom je al snel in contact met mensen die kaartjes sturen. Sommigen kun je mee afspreken om elkaar een verrassing kaartje te sturen bv en anderen zetten kaartjes op hun instagram pagina welke ze te ruil aanbieden zeg maar. Dus dan kun je naast surprise kaartjes Ook zelf uitzoeken, vind ik soms ook echt heel erg leuk! Elkaar gewoon via inbox berichtje sturen en kijken of iemand dan wil ‘swappen’ zoals ze het noemen en dan kun je adres gegevens uitwisselen. En wat je normaal dan ziet is dat je elkaar even een foto stuurt wanneer het adres op de kaart staat en de postzegel is geplakt, zodat die persoon wat zekerheid heeft dat je daadwerkelijk een kaartje stuurt ook.

nevica
20 stuks ja, buwhahaha. Lekkerrr bezig. En dat disney kasteel kaartje is echt zoo waanzinnig he. Maar ja idd, bonus dat het ook nog van een leuk persoon komt he haha! Die peter pan vind ik ook echt gaaf, maar al die kinkade disney plaatjes zijn gewoon mooie he.

capopjekop
Wat leuk dat je ook een postcrosser in je wijk hebt zitten! Als je als bezorger zulk soort post in handen hebt, lijkt me dat echt heel leuk haha. En het schrijven gaat vanzelf wel. Soms gaat het bij mij echt zo makkelijk, soms moet ik wel even denken wat ik ga schrijven maar er zijn toch uiteindelijk altijd wel wat aanknoop punten te vinden met de persoon die je krijgt, of anders wel gewoon globale dingen die je kunt vertellen zoals weetjes van Nederland of de regio waar je woont, wat je voor werk doet, je interesses etc. Je bent lekker enthousiast begonnen meteen met 5 kaartjes, heel leuk!

Melissa0304
Dat is fijn, dat ie alsnog is aangekomen. Gaat het Expired dan ook er vanaf, als zo’n kaart nog geregistreerd word?

ONTVANGEN


Via Postcrossing kreeg ik nog 2 nieuwe kaartjes binnen. Eentje met geïllustreerde walvissen uit Duitsland en een National Park kaartje uit de USA. Echt heel erg tof allebei!

Afbeelding

En ik kreeg nog geheel onverwachts van een Nederlands meisje uit de book themed swap, een verrassingskaartje binnen, gewoon zomaar… Echt onwijs lief! Deze heb ik in een fotolijstje gestopt, die nog ongevuld was en de andere lijst die ik nog had heb ik ook gelijk gevuld en ze bij elkaar gezet. Heb lang niet geweten wat ik met die lijstjes moest, maar ik denk dat ik hun doel gevonden heb; postcards showen!

Afbeelding

Ook kwamen er nog een aantal Direct Swap kaartjes binnen;

Van een meisje op insta waar ik leuk contact mee heb, en heb leren kennen via m'n eerste group swap in augustus, kreeg ik 2 kaartjes binnen. Mijn eerste shaped card ook meteen, heel erg tof en een super tof dinosaurus kaartje!

Afbeelding

En nog een mega gaaf gekleurde foto van de Titanic op d'r vertrek vanuit Southampton op 10 april 1912.
Ik ben echt obsessed met alles wat met Titanic te maken heeft dus als ik een Titanic kaartje krijg, gaat m'n enthousiasme echt van 0-1000 hahaha. Ik ben er zo blij mee, dat ik 'm ook gelijk in een ijzeren foto lijstje heb gedaan en bij een deel van m'n titanic collectie heb gezet - heb overal en nergens spullen en boeken ervan liggen.

Afbeelding

SCHRIJVEN/STUREN


Via Postcrossing nog 2 nieuwe adressen aangevraagd, nadat er gister eentje geregistreerd werd van me. Daardoor kwamen er 2 nieuwe slots bij en vanaf nu mag ik 8 kaartjes tegelijk sturen. Dus heb uiteraard meteen 2 nieuwe adressen aangevraagd haha. 1 kaartje mag naar Duitsland en de ander naar een voor mij nieuw land: Brazilië, dat vind ik wel echt heel tof weer!

Ook moet ik nog een Christmas Tag kaartje schrijven. Kaartje is al uitgezocht (ik vind de oude Nederlandse vintage kerst kaartjes echt tof om uit te sturen), maar ik wacht momenteel nog op een Temu bestelling, waar ik kerst washi tape en stickertjes heb zitten. Dan kan ik het kaartje echt volledig in kerst sfeer versieren haha.

Verder nog een postcrossing kaartje de deur uit gedaan richting Zwitserland, was ook een nieuw voor mij land, nog een envelop met 25 stickertjes de deur uitgedaan voor de 25 stickers tag en een paarden kaartje de deur uit gedaan voor de Horse tag op postcrossing forum. Weer genoeg in de weer geweest met kaartjes de afgelopen week hihi.

Afbeelding

Tancreda4

Berichten: 24210
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 13:58

Hoe werkt dat tag sturen dan eigenlijk?

Prachtige kaarten komen er voorbij!!

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 13:59

@cursebreaker: ja klopt dan is het expired weg :)

happyhorse

Berichten: 4388
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:14

Hier nog een postcrosser. Niet heel fanatiek op moment met kaartjes sturen. 2 weken terug nog een aantal verstuurt via postcrossing.
Wel staan er heel veel postcrossing meeting op de planning.
En verstuur ik regelmatig kaartjes via de fb groepen.
Zijn er hier mensen die wel eens naar een meeting gaan?

cursebreaker

Berichten: 11644
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 12:27


boeflover

Berichten: 6053
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 19:26

Vandaag verrast met 4 kaartjes in de bus!
Uit Japan, Duitsland en 2 uit australia van een Chinese studente, waarmee ik via het forum had geswapt om het eens te proberen. Had haar gevraagd om zelf de kaarten te kiezen en ze heeft me zeker verrast :)
Gisteren zelf nog een kaart naar Duitsland op de bus gedaan en heb al een adres waarvoor ik de kaart nog moet schrijven.
Zo toch binnen een paar weken al 5 kaarten verzonden die geregistreerd als ontvangen zijn, en 4 zelf ontvangen :) gaat snel!
Afbeelding

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 20:51

cursebreaker, bedankt voor de info over swappen. Dat is ook een leuke manier via instagram. Ik zal dit weekend wat foto’s maken van de kaartjes die ik heb ontvangen.
Op het moment zijn er vijf verstuurde kaartjes ontvangen en heb er zelf ook vijf ontvangen.

cursebreaker

Berichten: 11644
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-23 16:21

Tancreda4
Op het forum is een onderdeel dat Tags heet, waar je dan allemaal topics vind met verschillende onderwerpen zoals bv : All about nature TAG. Als je dan graag een kaartje wilt sturen en ontvangen van dat onderwerp, kun je in het topic de laatste persoon die daar schreef, taggen. Deze persoon stuur jij dan een kaartje van dat onderwerp en de volgende die in dat topic reageert, tagt jou dan zeg maar. En dan wissel je via messages even adressen uit onderling.

Melissa0304
Dat is wel fijn ja, dat dat dan bijgewerkt word.

happyhorse
Wat leuk dat je er ook mee bezig bent, en ook zoveel meetings op de planning hebt. Ik heb zelf nog geen meeting gedaan of gepland- ben pas in mei besmet geraakt met het postcrossing virus en zoveel gaande ook prive dat ik voorlopig nog geen meetings ga bezoeken denk ik. Maar lijkt me wel heel leuk om in de toekomst eens te doen. Ik weet wel dat er binnenkort eentje is in Mondo Verde, Landgraaf. Dat is echt 7min hier vandaan, dus eigenlijk bijna zonde dat ik niet ga mja haha. FB groepen heb ik nog niet opgezocht, wel via instagram actief. Welke groepen op FB zijn leuk?

boeflover
Leuke diverse kaartjes heb je gekregen! Is echt leuk he als je die kaartjes in de bus hebt liggen? Vind dat altijd kleine geluksmomentjes hihi.

Chantaliiejj
Dat gaat mooi gelijk op bij jou nu qua aantallen!



Ik heb sinds maandag ook weer wat geschreven en ontvangen. Mocht nog een nieuw adres aanvragen nadat een kaartje aan was gekomen in USA - ook favoriet gezet door de ontvanger, altijd leuk - en nog aangemeld in een paar TAG topics via het postcrossing forum + nog insta direct swaps. Vandaag is er dus een aardig stapeltje kaartjes de deur uit gegaan haha.

Afbeelding

Van sommige heb ik nog wat foto's gemaakt ook, voor wie het leuk vind om te zien:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb nog veel tofs ontvangen deze week. Ik kreeg 3 bestellingen binnen van 3 verschillende kaarten webshops, dus heb m'n kaartenbak weer aardig mogen aanvullen :j

Ik kreeg zelf nog 4 kaartjes binnen:

Afbeelding

- een hele toffe arctic dieren kaart van Marjo gekregen. Echt mega mega tof, ook met prachtige walvis washi tape op de achterkant. Ben echt verliefd op het kaartje, helemaal mijn ding - en nog een orca erop ook, Extra gaaf haha.
- ik kreeg een heel mooi Merens kaartje van de Horse TAG via het postcrossing forum.
- Ik kreeg een super leuk unicorn kaartje met quote in de 25 stickers tag envelop van iemand die dan een pakketje stickers stuurde en dit kaartje erbij heeft gedaan. Heel lief.
- En ik kreeg vandaag nog een officieel postcrossing kaartje binnen uit Texas, USA; het lezende hondje, love it haha!

En dit was m'n 25-stickers-tag pakketje (wat er meer als 25 waren haha).
Zit echt veel leuks tussen ook <3
Afbeelding

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 21:16

Ik lees later even bij :D

Wilde wel even de kaarten showen die vandaag op de bus zijn gegaan:

Afbeelding

Afbeelding

V.l.n.r./v.b.n.b.:
Een tag binnen Nederland, via het Nederlandse deel van het forum.
Forest/trees tag, die mag naar Duitsland.
Mountain tag, die gaat naar de Verenigde Staten.
Within Europe tag, die mag ook naar Duitsland.
Wishlist tag, met disney op de wishlist en ze had nog niks van Encanto :D deze gaat naar Duitsland.
All about water tag, deze gaat naar China
Officiële postcrossing kaart, deze gaat naar Canada
Wishlist tag, deze heb ik teruggetagd omdat ze otters wilde :D gaat naar Oekraïne.
De laatste is de Show your country/city tag, die gaat naar de Verenigde Staten.

Er liggen er nog 5 klaar, maar ik heb eerst meer postzegels nodig :')

Marjo

Berichten: 37358
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 22:23

boeflover schreef:
Leuk!
Hier kwam net mijn allereerste kaart binnen via postcrossing! Slechts 6 dagen onderweg geweest vanuit Amerika, wist niet dat internationale post zo snel kon zijn! Los gegaan op de stickers haha en een mooie postzegel

[ [url=m/G0K4ac.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t71wii.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk! Toffe stickers zitten er ook op <3


cursebreaker schreef:
ONTVANGEN


Via Postcrossing kreeg ik nog 2 nieuwe kaartjes binnen. Eentje met geïllustreerde walvissen uit Duitsland en een National Park kaartje uit de USA. Echt heel erg tof allebei!

[ [url=m/HjEU56.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik kreeg nog geheel onverwachts van een Nederlands meisje uit de book themed swap, een verrassingskaartje binnen, gewoon zomaar… Echt onwijs lief! Deze heb ik in een fotolijstje gestopt, die nog ongevuld was en de andere lijst die ik nog had heb ik ook gelijk gevuld en ze bij elkaar gezet. Heb lang niet geweten wat ik met die lijstjes moest, maar ik denk dat ik hun doel gevonden heb; postcards showen!

[ [url=m/Ttp9bB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook kwamen er nog een aantal Direct Swap kaartjes binnen;

Van een meisje op insta waar ik leuk contact mee heb, en heb leren kennen via m'n eerste group swap in augustus, kreeg ik 2 kaartjes binnen. Mijn eerste shaped card ook meteen, heel erg tof en een super tof dinosaurus kaartje!

[ [url=m/6yKkv7.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog een mega gaaf gekleurde foto van de Titanic op d'r vertrek vanuit Southampton op 10 april 1912.
Ik ben echt obsessed met alles wat met Titanic te maken heeft dus als ik een Titanic kaartje krijg, gaat m'n enthousiasme echt van 0-1000 hahaha. Ik ben er zo blij mee, dat ik 'm ook gelijk in een ijzeren foto lijstje heb gedaan en bij een deel van m'n titanic collectie heb gezet - heb overal en nergens spullen en boeken ervan liggen.

[ [url=m/sEvLWC.jpg]Afbeelding[/url] ]

SCHRIJVEN/STUREN


Via Postcrossing nog 2 nieuwe adressen aangevraagd, nadat er gister eentje geregistreerd werd van me. Daardoor kwamen er 2 nieuwe slots bij en vanaf nu mag ik 8 kaartjes tegelijk sturen. Dus heb uiteraard meteen 2 nieuwe adressen aangevraagd haha. 1 kaartje mag naar Duitsland en de ander naar een voor mij nieuw land: Brazilië, dat vind ik wel echt heel tof weer!

Ook moet ik nog een Christmas Tag kaartje schrijven. Kaartje is al uitgezocht (ik vind de oude Nederlandse vintage kerst kaartjes echt tof om uit te sturen), maar ik wacht momenteel nog op een Temu bestelling, waar ik kerst washi tape en stickertjes heb zitten. Dan kan ik het kaartje echt volledig in kerst sfeer versieren haha.

Verder nog een postcrossing kaartje de deur uit gedaan richting Zwitserland, was ook een nieuw voor mij land, nog een envelop met 25 stickertjes de deur uitgedaan voor de 25 stickers tag en een paarden kaartje de deur uit gedaan voor de Horse tag op postcrossing forum. Weer genoeg in de weer geweest met kaartjes de afgelopen week hihi.

[ [url=m/l729jh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een toffe kaarten heb je ontvangen & verstuurd <3 Met name die walvissen en de Titanic kaart vind ik ontzettend gaaf!

happyhorse schreef:
Hier nog een postcrosser. Niet heel fanatiek op moment met kaartjes sturen. 2 weken terug nog een aantal verstuurt via postcrossing.
Wel staan er heel veel postcrossing meeting op de planning.
En verstuur ik regelmatig kaartjes via de fb groepen.
Zijn er hier mensen die wel eens naar een meeting gaan?


Welkom! Zelf doe ik niet mee aan meetings, heb daar vaak geen tijd voor :)

cursebreaker schreef:
Even snel tussendoor, maar een idee waar ik al een paar dagen mee aan't spelen was...

cursebreaker @ [LZP] Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Iemand zin in een advent kalender editie voor postcrossing? Ik zie je aanmelding graag tegemoet komen <3 *\o/*


Superleuk *\o/* Ik heb er echt onwijs zin in :D


boeflover schreef:
Vandaag verrast met 4 kaartjes in de bus!
Uit Japan, Duitsland en 2 uit australia van een Chinese studente, waarmee ik via het forum had geswapt om het eens te proberen. Had haar gevraagd om zelf de kaarten te kiezen en ze heeft me zeker verrast :)
Gisteren zelf nog een kaart naar Duitsland op de bus gedaan en heb al een adres waarvoor ik de kaart nog moet schrijven.
Zo toch binnen een paar weken al 5 kaarten verzonden die geregistreerd als ontvangen zijn, en 4 zelf ontvangen :) gaat snel!
[ [url=m/Bu1TQM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een toffe kaarten! Die vogels, staat daar nu Laughing Jackass bij? :')
Die uit Keulen vind ik ook erg tof. Zou dat een soort kaart zijn die ze door heel Duitsland verkopen? Zo'n serie zou ik wel willen sparen <3

cursebreaker schreef:
Ik heb sinds maandag ook weer wat geschreven en ontvangen. Mocht nog een nieuw adres aanvragen nadat een kaartje aan was gekomen in USA - ook favoriet gezet door de ontvanger, altijd leuk - en nog aangemeld in een paar TAG topics via het postcrossing forum + nog insta direct swaps. Vandaag is er dus een aardig stapeltje kaartjes de deur uit gegaan haha.

[ [url=m/sHfsZA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van sommige heb ik nog wat foto's gemaakt ook, voor wie het leuk vind om te zien:

[ [url=m/g12uur.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ut7SMb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/t19aGx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TIVkxZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8Hd9nV.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik heb nog veel tofs ontvangen deze week. Ik kreeg 3 bestellingen binnen van 3 verschillende kaarten webshops, dus heb m'n kaartenbak weer aardig mogen aanvullen :j

Ik kreeg zelf nog 4 kaartjes binnen:

[ [url=m/h11LoC.jpg]Afbeelding[/url] ]

- een hele toffe arctic dieren kaart van Marjo gekregen. Echt mega mega tof, ook met prachtige walvis washi tape op de achterkant. Ben echt verliefd op het kaartje, helemaal mijn ding - en nog een orca erop ook, Extra gaaf haha.
- ik kreeg een heel mooi Merens kaartje van de Horse TAG via het postcrossing forum.
- Ik kreeg een super leuk unicorn kaartje met quote in de 25 stickers tag envelop van iemand die dan een pakketje stickers stuurde en dit kaartje erbij heeft gedaan. Heel lief.
- En ik kreeg vandaag nog een officieel postcrossing kaartje binnen uit Texas, USA; het lezende hondje, love it haha!

En dit was m'n 25-stickers-tag pakketje (wat er meer als 25 waren haha).
Zit echt veel leuks tussen ook <3
[ [url=m/1lJpJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weer zoveel moois <3 Die all about nature tag vind ik erg gaaf!
En ik ben zo blij dat je blij bent met mijn kaart :D

>>>>>>

Ik heb de rest van de kaarten ook klaarliggen, alleen nog wachten op de postzegels dus. Die zouden vandaag komen maar ik denk dat mijn postbode het te warm vond :(:)

Afbeelding

Afbeelding

Ook hier weer wat tags tussen en twee officiële swaps.
De veluwe kaart gaat naar Rusland, dat is mijn all about nature tag.
De kat gaat naar Belarus, verrassend genoeg is die de cat tag :')
De Halloween pompoen gaat naar New Jersey, USA, naar iemand die gek is van pompoenen :D Dit is overigens een officiële swap.
Het rijtje boekenhuizen is van de Send a Book/Reading-Related Card + Recommend a Book tag en gaat naar Polen. Ik heb twee boeken aangeraden: Green Rider van Kristen Britain en The Nightingale van Kristin Hannah.
Het kind dat leest is weer een officiële swap en gaat naar Zwitserland.

Dan heb ik ook wel weer het een en ander binnen gekregen :D

Afbeelding
^Deze officiële swap komt uit Duitsland

Afbeelding
^Deze vier kaarten komen van één Postcrosser, reptilequeen. Zij heeft mij getagd bij de Magical Creatures, Ocean & Marine life, Reptiles & Amphibians en de Wild Animals tag. Komen allemaal uit Californië, VS.

Afbeelding
^De fantastische Smaug kaart die ik heb geswapped met cursebreaker <3

Afbeelding
^Deze komt van WildDreams, uit de groepswap die we hebben gedaan en ik ben echt IN LOVE <3

Afbeelding
^Deze komt ook uit Duitsland, uit een officiële swap

Afbeelding
^De Bird tag, afkomstig uit New Jersey, VS

Afbeelding
^Officiële swap uit Luxemburg

Afbeelding
^Officiële swap uit Duitsland met een foto die de zender zelf heeft gemaakt :D


Ik zit nu in totaal op 20 ontvangen kaarten, 19 verstuurde kaarten en 7 kaarten die nog onderweg zijn :)
Daarnaast heb ik nog een heleboel tags verstuurd en wacht ik ook nog op een aantal maar ik weet niet hoeveel :')

boeflover

Berichten: 6053
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 13:22

@Marjo: klopt! Ik ken hem ook alleen als kookaburra of in het NL lachvogel maar volgens google wordt een kookaburra ook een Laughing Jackass genoemd :)) Heb ze zelf wel eens in het wild gezien en dat zijn echt prachtige vogels, hun roep klinkt dus als lach en opzich Jackass snap ik ook nog wel; het zijn aaseters.
Die kaart van Keulen is van citysights gmbh maar ik kon niet echt een site tegen met meer steden, dus ik denk geen serie.

@cursebreaker ook weer zulke leuke kaarten! Mijn favoriet is ook de sealife die je van Marjo hebt gehad, echt een hele mooie kaart! Uit welke serie komt die Marjo?

@marjo: Ook al zo leuk versierde kaarten! ik ben echt niet zo creatief met de kaarten versieren. ook de reden dat ik me (nog) niet heb aangemeld voor de SS, super leuk idee maar ik denk dat ik dan een boel spullen in huis krijg waar ik vervolgens niets mee doe.
Jou olifantenkaart van Rien Poortvliet is ook echt geweldig! Ik ken Rien alleen van het briesend paard en de kabouters, nooit geweten dat hij ook dit soort illustraties gemaakt heeft.