Cchanny schreef:Avalanche schreef:Ik heb wit laminaat. Als in wit wit. Staat heel mooi als het proper is.
Helaas heb ik een hond en paarden
Heb je een foto? Ben wel nieuwsgierig
Voor of na het dweilen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Foto is ruk, maar dit had ik 25 jaar geleden
Groene Novilon, net een groene bank en groenen gordijnen
Maar de foto maakt alles groen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Cer schreef:Even checken of ik niet in t huis inrichtingstopic zit![]()
Ohh DP wat geniaal dat groen groen! Ik had ooit hoogpolig groene vloerbedekking (met groen behang) en gele bankjes![]()
Gerardyolo schreef:Met het risico om compleet gecanceld te worden.
UO:
Ik vind dat je mensen als Meneer/ mevrouw aan moet spreken, tenzij iemand een gender neutrale vorm voor zichzelf prefereert.
Tegenwoordig is het de norm om unisex aangesproken te worden om de lgbtq+ niet te kwetsen. Maar er word geen rekening gehouden met het feit dat ik het als vrouw naar vind om als “object” aangesproken te worden.
Een lijstje van genderneutrale thermen voor vrouwen:
(Dit komt uit mijn Engelstalige biologie boek)
Geboortegever (ipv moeder)
Baarmoeder hebbend persoon (ipv bio-vrouw)
Persoon vatbaar voor zwangerschap (ipv biovrouw) drager van het kind (ipv moeder)
Sizzle schreef:Vatbaar voor zwangerschap![]()
Het is dus toch een ziekte
Hoe staat het er in het Engels?
Citaat:Waar kom je zoiets tegen, want ik word echt overal als vrouw aangesproken
Avalanche schreef:Alsjeblieft zeg. Ik vind het sowieso al een vervelende aanspreekvorm, maar als vrouw ben je geen object omdat iemand je als persoon vatbaar voor zwangerschap aanspreekt ipv moeder.
Captain schreef:Ik blijf me verbazen dat we ons moeten aanpassen naar een klein gedeelte van de mensheid die het hardst schreeuwt.
Cchanny schreef:Fly_high schreef:
Ik vind dat standaard licht eiken / grijzig laminaat of vinyl echt ellendig lelijk(zal ook UO zijn gok ik?) maar kan me voorstellen dat iemand anders het prima ziet zitten. Objectief mooi bestaat nou eenmaal niet
![]()
Hier is de vloer iig bijna zwart, ik vind het persoonlijk prachtig maar kom niet veel mensen tegen die deze mening delen
Heb nog laminaat in de aanbieding. Wil het ook wel ruilen tegen een warmere kleur.
Het ligt op de boven en beneden verdiening.(verkoopfoto's)
[ [url=m/BbwrZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een foto van de vloer? Klinkt heel vet!