Ik ben straks minimaal een uur later thuis. Wordt nog wel meer vrees ik want m’n trein staat nu alweer stil voor Amersfoort Centraal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Telpeva zo irritant!!!
Ik ben straks minimaal een uur later thuis. Wordt nog wel meer vrees ik want m’n trein staat nu alweer stil voor Amersfoort Centraal.
[***] schreef:Ik kan volgende week goedkoop naar Within Temptation en Evanescence, maar de dag erna heb ik een stagegesprek en de weekenden ervoor en erna zijn ook al erg druk. Het is dus niet verstandig, dus ik heb nee gezegd, maar ik wil zo graag...
(Jaja voor de duidelijkheid: ik ben blij dat ik een gesprek heb en dat ik mogelijk een stage heb gevonden)
_San87_ schreef:[***] schreef:Ik kan volgende week goedkoop naar Within Temptation en Evanescence, maar de dag erna heb ik een stagegesprek en de weekenden ervoor en erna zijn ook al erg druk. Het is dus niet verstandig, dus ik heb nee gezegd, maar ik wil zo graag...
(Jaja voor de duidelijkheid: ik ben blij dat ik een gesprek heb en dat ik mogelijk een stage heb gevonden)
Kun je door de week bijtanken? Ik zou ook willen gaan.
Kimberley_ schreef:Aan mezelf.. december of januari de screening voor de harttransplantatie en mijn omgeving is op de 1 of andere manier in paniek stand terwijl dit voor mij meer reden is tot een feestje. Nu heb ik het idee dat ik me zou moeten voelen zoals mijn omgeving maar krijg het niet voor elkaar. Het blijft voor mij geen reden voor paniek.
Kimberley_ schreef:Aan mezelf.. december of januari de screening voor de harttransplantatie en mijn omgeving is op de 1 of andere manier in paniek stand terwijl dit voor mij meer reden is tot een feestje. Nu heb ik het idee dat ik me zou moeten voelen zoals mijn omgeving maar krijg het niet voor elkaar. Het blijft voor mij geen reden voor paniek.
Femke_Tweety schreef:Kimberley_ schreef:Aan mezelf.. december of januari de screening voor de harttransplantatie en mijn omgeving is op de 1 of andere manier in paniek stand terwijl dit voor mij meer reden is tot een feestje. Nu heb ik het idee dat ik me zou moeten voelen zoals mijn omgeving maar krijg het niet voor elkaar. Het blijft voor mij geen reden voor paniek.
Ik heb dat proces ooit van redelijk dichtbij meegemaakt (hartlong, in nl)
En herken het wel een beetje.
De omgeving lijkt vooral te zien wat er mis kan lopen, terwijl de persoon waar het in mijn situatie om ging vooral blij was met kans op een beter leven.
Cayenne schreef:Kimberley, heel veel succes en sterkte!
Ik wilde even zeuren dat ik zowel het baarmoederhalskanker onderzoek als een mammografie moet (ik weet niet welke van de 2 vervelender is), maar na het berichtje van Kimberley mag ik echt niet klagen.